Gå til innhold

tips/ ærlig svar - takk;)

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei hei

Rett før jeg dro tilbake til studiestedet mitt forrige gang møtte jeg en veldig søt dame på byen. vi møttes dagen etter og det var koselig. så skulle jeg være borte i 4 uker før jeg kom hjem igjenn. ble en del mld frem og tilbake, de fleste gangene der hun tok inntiativet. har møtt henne to ganger siden jeg kom hjem, var fortsatt veldig koselig, hilste til og med på foreldrene hennes. men.. da vi var sammen på fredag avtalte vi å finne på noe på søndag. så jeg prøvde å ringe henne på dagen men fikk ikke noe svar så tenkte greit, hun var sikkert opptatt og at hun ringer tilbake. men hun gjorde ikke det, har ihvertfall ikke gitt lyd fra seg enda i skrivende stund. kan ikke skjønne hva jeg kan ha gjort galt, vi hadde det kjempe kos sammmen.

er det ofte slik at jenter bare plutselig ikke blir keen på gutten og kutter kontakten? skal jeg kontakte henne igjen eller skal jeg vente til hun evt gjør noe?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send en melding til idag..svarer hun ikke da, sender du en melding til på onsdag, har hun ikke svart da så er det over..

Skrevet

Kanskje noe er skjedd som gjør at hun ikke fikk tatt telefonen. Eller kanskje hun så at du hadde ringt, tenkte 'jeg svarer senere' men glemte det helt bort.

Da dere har hatt det hyggelig ifølge deg selv tror jeg ikke det er fordi hun ikke vil ha kontakt med deg...

Men det er nå mine tanker da. Husk at hva som helst kan ha skjedd, ikke tenkt på det negative med en gang :)

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...