Silfen Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Vi med barn kan neppe forstå fullt ut ufb`eres lengsel etter barn, men denne linken fikk hvertfall meg til å tenke litt. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mette Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Det var en flott link, en skikkelig tanke vekker. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zianta Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg vet akkurat hvordan det er.............. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lillen Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Den var veldig bra laget...! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 Tårene strømmer her.. Skal jammen sende den til en del, ja.. så slipper jeg å si noe selv.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Edie Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Så bra laget. Føler enda mer med dere som sliter..Men tror ikke det er fullt ut mulig å forstå det savnet før man er der selv. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
14062003 Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Litt lang, men vel verdt det! *finne utvalgte og sende avgårde* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kaktus Skrevet 12. november 2003 #8 Del Skrevet 12. november 2003 Den var utrolig flott laget - føler med alle de som sliter der ute... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
murmeldyret Skrevet 12. november 2003 #9 Del Skrevet 12. november 2003 Meget bra! Alle følelsene fra forrige gang vi var prøvere kom frem igjen. Da prøvde vi i nesten 2 år før det klaffet. Jeg var på slutten overbevist om at vi tilhørte denne kategorien; ufrivillig barnløs. Men det gikk bra med oss. Og 2 år er jo egentlig ikke så ille, bare man klarer det til slutt. Kan ikke forestille meg hvor vanskelig det må være å få vite at man ikke kan få barn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
April Skrevet 12. november 2003 #10 Del Skrevet 12. november 2003 Sterkt og en stor tankevekker Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
September Skrevet 12. november 2003 #11 Del Skrevet 12. november 2003 Oj, dette var sterke saker. Det må være forferdelig å ikke kunne få barn.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tilde Skrevet 18. november 2003 #12 Del Skrevet 18. november 2003 Denne siden synes jeg var så pass sterk, og sa så mye i ord,bilder og musikk om hvordan ufrivillig barnløse har det, at jeg sendte den på mail til familie og venner som jeg synes hadde "godt" av å se den.. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hulderjenta Skrevet 18. november 2003 #13 Del Skrevet 18. november 2003 Utrolig fin side... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Qlio Skrevet 18. november 2003 #14 Del Skrevet 18. november 2003 Det var en utrolig flott side, mine tanker til alle dere som sliter der ute! Det er ikke meningen og kludre til deres forum, men en støtteerklæring til dere alle og håper dere lykkes snart! Klem til dere alle! Hilsen Qlio og Ida - som tenner ett lys for dere ufrivillig barnløse i kveld! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madden Skrevet 24. januar 2004 #15 Del Skrevet 24. januar 2004 Sterkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå