AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Saken er at jeg har møtt en herlig kar på alle måter. Det var ingen ting som lå til rette for at vi skulle finne tonen da vi først møttes, men det bare *klikket* og ingen av oss skjønner egentli hva som har skjedd.. Vi har holdt kontakten etterpå, og det ligger litt i korta at det blir noe mer.. Men.. Nå har jeg fått besøk av en liten fugl som har sunget meg i øret at denne fantastiske karen kanskje ikke har helt rent mel i posen.. At han rett og slett har hatt en del, og har en del kontakt med politiet.. Er ikke snakk om veldig store lovbrudd, men nok til at han bl.a han en betinget dom. (Ble jeg fortalt) Jeg har skjønt at det er noe han kanskje har hatt lyst til å fortelle, eller at det er noe han skjuler, for han har gitt noen hint om at han kanskje "har vært ute en vinternatt før" som han sier.. men nå sitter jeg her og er veldig i tvil.. Jeg ønsker absolutt ingen kriminell mann!! Og jeg vet ikke om jeg kan stole på han.. Han har jo ikke sagt noe om det.. han har nevnt noe, men ikke på langt nær alt.. Så hva bør jeg gjøre? Konfrontere han med det? Bare kutte kontakten? vente til han forteller? eller bare late som ingenting..? Hjelp meg! jeg liker han virkelig, men akter IKKE å gå i ei felle som kan gi meg problemer..! Hilsen frustrert..
Steinar40 Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Be han fortelle deg hva det egentlig dreier seg om. Klarer eller vil han ikke det, så er det bare å kutte kontakten igjen.
Gjest Consensio Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Si at du har fått høre [her forteller du hva det er du har hørt] og spør ham om han har lyst til å fortelle deg om det. Greit å få slikt på bordet med en gang, slik at du kan ta et valg videre.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Om han har sonet sin straff og har sluttet med slikt, bør det ikke brukes mot ham. Men selvfølgelig kommer det jo an på HVA han er dømt for. Litt forskjell på å kjøre for fort eller klå på småbarn eller rane gamle damer... Spør ham!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Om han har sonet sin straff og har sluttet med slikt, bør det ikke brukes mot ham. Men selvfølgelig kommer det jo an på HVA han er dømt for. Litt forskjell på å kjøre for fort eller klå på småbarn eller rane gamle damer... Spør ham! TS her.. Han har sonet en dom, og har en del anmeldelser har jeg hørt. Ingen av de innebærer småbarn eller andre sexuelle forbrytelser. da hadde jeg stikki med halen mellom bena med en gang..! men jeg ble fortalt at han ble tatt igjen i fjor, for noe som var litt mer alvorlig enn å kjøre litt fort for å si det sånn, så han er jo tydeligvis ikke helt "ferdig" med det da.. Huff.. ja, har tenkt og spørre han, og se hva han sier, men kan ikke la være og tenke at han vil servere en undskyldning naive meg kan ha lett for å tro på..! Mannfolk!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå