Gjest Eurodice Skrevet 7. juni 2011 #181 Del Skrevet 7. juni 2011 Det er ingenting her som har noe med deg å gjøre personlig, og innlegget var ikke rettet til deg. Dette er et diskusjonsforum. Innlegget var ikke rettet mot meg? Du plukker ut mengder av løsrevne sitater fra mine innlegg for liksom å bevise at jeg driver med "belæring". Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 8. juni 2011 #182 Del Skrevet 8. juni 2011 Noe av det dummeste jeg har hørt! Seriøst? Mener du at man kan ha FOR mye sex i et forhold? Og dere som har satt plusser på det innlegget, mener dere også det? OG videre, folk som liker mye sex i et forhold defineres da som feltmadrass? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 8. juni 2011 #183 Del Skrevet 8. juni 2011 Nei, det skrev jeg overhodet ikke. Jeg skjønner hvorfor du har så stort behov for å rakke ned på andres intelligens. HUH??? Rakke ned på? WTF???? Dette var det du skrev, så jeg ser jeg omskrev litt... Felleshull - hva ærlige menn kaller det feminister kaller 'seksuelt frigjort' Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Obelix Skrevet 8. juni 2011 #184 Del Skrevet 8. juni 2011 Seriøst? Mener du at man kan ha FOR mye sex i et forhold? Og dere som har satt plusser på det innlegget, mener dere også det? OG videre, folk som liker mye sex i et forhold defineres da som feltmadrass? -det går ikke an å ha FOR MYE sex i et forhold Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 8. juni 2011 #185 Del Skrevet 8. juni 2011 Seriøst? Mener du at man kan ha FOR mye sex i et forhold? Og dere som har satt plusser på det innlegget, mener dere også det? OG videre, folk som liker mye sex i et forhold defineres da som feltmadrass? Gurimalla.... Jeg har lest mye rart her på KG, men at man er et felleshøl om man har mye sex i et forhold og liker det er jammen meg en variant jeg aldri hadde trodd jeg skulle se Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
HerrNelson2 Skrevet 8. juni 2011 #186 Del Skrevet 8. juni 2011 Gurimalla.... Jeg har lest mye rart her på KG, men at man er et felleshøl om man har mye sex i et forhold og liker det er jammen meg en variant jeg aldri hadde trodd jeg skulle se Hvor har du "sett" dette? I Tarot-kortene dine? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
edderkoppdame Skrevet 8. juni 2011 #187 Del Skrevet 8. juni 2011 En spade er en spade, og en feltmadrass er en feltmadrass. En jente som overhodet ikke har standarder, skrever for hvem som helst, er et felleshull. En kvinne som er seksuelt frigjort, men fortsatt med standarder, er bare awesome. Nei nei, det er her du tar feil. Kvinner som har standarder er overflatiske megger som ikke evner å se at skjønnhet kommer innenfra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 8. juni 2011 #188 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Og hva vet du egentlig om hva de tenker nå? Tror du på alt andre sier? Tror du virkelig på at mannfolk sier alt de mener til kvinnfolk? Som jeg har sagt tidligere her, så sier man typisk ikke dette høyt, men man kan tenke det selv. Jeg vet hva de tenker om dette nå for det har vi snakket om, i forbindelse med at den ene faktisk giftet seg med det såkalte "felleshølet". Noen av oss kjenner folk såpass godt at vi er i stand til å snakke om ting, og i akkurat dette tilfellet så handler det om min bror og hans kompiser. De sier ting akkurat som de mener til meg, de gjør seg ikke til for meg og det har de aldri gjort. Alle menn lyver ikke for kvinner, hvorfor skal de det? Jeg må si jeg syns du har dårlig tro på ditt eget kjønn Joda, mange tenker nok sitt, og sånn sett så har jeg vel mest respekt for de som sier hva de mener selv om vi ikke er enige. Endret 8. juni 2011 av Passing by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jellybean78 Skrevet 8. juni 2011 #189 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet hva de tenker om dette nå for det har vi snakket om, i forbindelse med at den ene faktisk giftet seg med det såkalte "felleshølet". Noen av oss kjenner folk såpass godt at vi er i stand til å snakke om ting, og i akkurat dette tilfellet så handler det om min bror og hans kompiser. De sier ting akkurat som de mener til meg, de gjør seg ikke til for meg og det har de aldri gjort. Alle menn lyver ikke for kvinner, hvorfor skal de det? Jeg må si jeg syns du har dårlig tro på ditt eget kjønn Joda, mange tenker nok sitt, og sånn sett så har jeg vel mest respekt for de som sier hva de mener selv om vi ikke er enige. Enig,dette er desverre en forsvinnende egenskap i dagens samfunn, der de fleste ønsker bare å 'holde hodet ned' og følge 'strømmen'. Om noen har et syn på en sak og de greier og forsvare det på en intelligent og sakelig måte stiger respekten min for vedkommende, uavhengig av om jeg er enig i det som blir sagt eller ikke. Folk som sier det de mener og gjør det de sier er mennesker du ofte kan vise tillit til. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juni 2011 #190 Del Skrevet 8. juni 2011 Seriøst? Mener du at man kan ha FOR mye sex i et forhold? Og dere som har satt plusser på det innlegget, mener dere også det? OG videre, folk som liker mye sex i et forhold defineres da som feltmadrass? Har du lyst til å spise biff til morgen, middag og kveld - året rundt? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juni 2011 #191 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg vet hva de tenker om dette nå for det har vi snakket om, i forbindelse med at den ene faktisk giftet seg med det såkalte "felleshølet". Noen av oss kjenner folk såpass godt at vi er i stand til å snakke om ting, og i akkurat dette tilfellet så handler det om min bror og hans kompiser. De sier ting akkurat som de mener til meg, de gjør seg ikke til for meg og det har de aldri gjort. Alle menn lyver ikke for kvinner, hvorfor skal de det? Jeg må si jeg syns du har dårlig tro på ditt eget kjønn Joda, mange tenker nok sitt, og sånn sett så har jeg vel mest respekt for de som sier hva de mener selv om vi ikke er enige. Menn lyver for kvinner hvis de kan tjene på det selv. Og det samme gjør forsåvidt kvinner overfor menn også. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 8. juni 2011 #192 Del Skrevet 8. juni 2011 (endret) Menn lyver for kvinner hvis de kan tjene på det selv. Og det samme gjør forsåvidt kvinner overfor menn også. Det er mulig det, men jeg tror ikke de gjør det når de ikke har noe de ønsker å oppnå dvs. hvis de ikke er interessert i hverandre som potensielle partnere. Og da tror jeg heller ikke at alle lyver bevisst, mer ubevisst for å gjøre seg mer tiltrekkende for den andre - mer hvite løgner, alvorlige løgner vil før eller siden bli oppdaget. Men der forhold ikke er hensikten så er det ingen grunn til å lyve. Det er mulig jeg har mer kontakt med det motsatte kjønn på forskjellige arenaer enn du har, og derfor har en annen opplevelse av samtaler med menn enn det du har. Jeg tror i hvert fall bedre om ditt kjønn enn det du gjør Endret 8. juni 2011 av Passing by Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Steinar40 Skrevet 8. juni 2011 #193 Del Skrevet 8. juni 2011 Jeg tror i hvert fall bedre om ditt kjønn enn det du gjør Jeg tror på det jeg ser. Helt uavhengig av kjønn. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Suzy Skrevet 9. juni 2011 #194 Del Skrevet 9. juni 2011 Har du lyst til å spise biff til morgen, middag og kveld - året rundt? Jeg har lyst til å spise akkurat så mye biff som jeg har lyst på og når jeg har lyst på det; Om det er morgen, middag og kveld tre dager i strekk den ene uka - og kanskje bare en gang den neste, ja da er det mengden biff som passer meg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2011 #195 Del Skrevet 9. juni 2011 Har du lyst til å spise biff til morgen, middag og kveld - året rundt? Dersom du sammenligner biff med sex, har du tydeligvis aldri hatt god sex. Ja, jeg vil gjerne ha sex morgen, middag og kveld året rundt, minst... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Stefan Skrevet 9. juni 2011 #196 Del Skrevet 9. juni 2011 Nå har jeg ikke lest hele tråden, men dette ble jo som forventet egentlig. Den ene siden som mener at man skal vente til bryllupsnatten, og den andre siden som mener at kvinnelig seksuell frigjøring er å legge ned hele fotballaget etter en kamp uten at noen bør se skjevt på det. Det er faktisk nyanser imellom. Jeg liker ikke ordene i det hele tatt. Jeg kjenner få menn som prater slik sammen, mens venninnene mine gjør det hele tiden når de omtaler andre kvinner. De bruker også ord som rundbrennere, fellespikk og lignende når det gjelder menn. Er det en kvinneting å prate nedsettende om andre? Jeg mener at det er mer personbasert enn kjønnsbasert, men at jeg kanskje kan ha et lite poeng midt inni all denne generaliseringen. Jeg er ganske klar på at jeg ikke vil vite stort om min partners seksuelle fortid. Jeg har en fortid der de med et stort antall partnere har vært de som har vært utro. Derfor er jeg naturlig skeptisk til dette. Får jeg høre et stort antall fra en mulig partner, forsøker jeg å få litt mer informasjon. Om flesteparten er fra hun var ung og vill, er det lettere å godta enn om det var sist uke. Jeg vil ha en kjæreste som er ferdig med det lette livet. Som er klar for å ta forholdet helt seriøst. Som ikke går inn i det bare sånn halvveis. Jeg har opplevd at daten min har datet flere samtidig, at hun ikke helt var ferdig med pulevenner og lignende. Dette er dealbreakere for min del. Jeg har selv et antall som mange har reagert på, og jeg forstår reaksjonene, selvom mesteparten var fra jeg var ung og dum. Det er ingen forskjell på menn og kvinner når det gjelder dette i mine øyne. Jeg har gjort mine valg og må stå for det, selvom ei kjempeherlig dame kan komme til å droppe meg på grunn av de samme valgene. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Passing by Skrevet 9. juni 2011 #197 Del Skrevet 9. juni 2011 Jeg liker ikke ordene i det hele tatt. Jeg kjenner få menn som prater slik sammen, mens venninnene mine gjør det hele tiden når de omtaler andre kvinner. De bruker også ord som rundbrennere, fellespikk og lignende når det gjelder menn. Er det en kvinneting å prate nedsettende om andre? Jeg mener at det er mer personbasert enn kjønnsbasert, men at jeg kanskje kan ha et lite poeng midt inni all denne generaliseringen. Sant det, for meg er det i grunnen et fett om det er kvinner eller menn som snakker nedsettende om andre, jeg liker det like dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest KateW Skrevet 9. juni 2011 #198 Del Skrevet 9. juni 2011 Mange gode poenger der, Stefan. Jeg ønsker ikke å vite så mye om partners seksuelle fortid, det jeg trenger å vite er om jeg spiller "russisk rullett" med underlivet mitt og om han er seriedatende eller seriemonogam. Siste, fordi jeg må ha en mann som klarer å være alene i fem minutter, før han må nedlegge nestemann. For meg er det seksuelle så viktig at for meg må man matche der, de gangene jeg ikke har opplevd dette, har jeg heller ikke opplevd relasjonen som god. Men dette handler ikke bare om lyst, men også om seksuell respekt og frigjorthet i forhold til hverandre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lovebite Skrevet 31. juli 2012 #199 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er vel bedre om Nussebassen bruker uttrykkene enn tingene... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 31. juli 2012 #200 Del Skrevet 31. juli 2012 Det er vel bedre om Nussebassen bruker uttrykkene enn tingene... Registrerte du deg for å dra opp en gammel tråd og lire av deg det tullet der? Anonym poster: bcc86e267cd17cdce8ceaa24b4455c5f 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå