AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Kunne du blitt sammen med en person som bruker utrykket felleshøl og andre lignende utrykk for å beskrive kvinner? For meg er hvertfall oppsigelsesgrunn nr. 1 slike kvinne (menneske)diskriminerende holdninger. Og slike utrykk mener jeg er med på å spre dem. Hva skjedde med respekten for våre medmennesker? J 9
Gjest Anjelika Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Hadde ikke tatt i han med ildtang engang 5
Sunniva81 Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Nei, ikke i det hele tatt. Idiotiskt og barnslig. 4
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Godt det ikke bare er meg :gjeiper: Blir så utrolig opprørt når jeg ser flere mannlige brukere slenger rundt seg med slike karakteristikker! J 4
Steinar40 Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Kunne du blitt sammen med en person som bruker utrykket felleshøl og andre lignende utrykk for å beskrive kvinner? For meg er hvertfall oppsigelsesgrunn nr. 1 slike kvinne (menneske)diskriminerende holdninger. Og slike utrykk mener jeg er med på å spre dem. Hva skjedde med respekten for våre medmennesker? J Hva skjedde med anstendigheten? 2
Steinar40 Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Kunne du blitt sammen med en person som bruker utrykket felleshøl og andre lignende utrykk for å beskrive kvinner? For meg er hvertfall oppsigelsesgrunn nr. 1 slike kvinne (menneske)diskriminerende holdninger. Og slike utrykk mener jeg er med på å spre dem. Hva skjedde med respekten for våre medmennesker? J Jeg antar forøvrig at det er helt greit at kvinnfolk kaller en mann for en pikk?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Hva skjedde med anstendigheten? Helt enig. Det er faktisk uanstendig å bruke slike utrykk! I tillegg til uhøflig 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 Jeg antar forøvrig at det er helt greit at kvinnfolk kaller en mann for en pikk? Selvfølgelig ikke! Sluttet å kalle folk ved nedverdigende navn en gang rundt barnahagealder. Steinar40 - møt alminnelig høflighet! 1
Steinar40 Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Helt enig. Det er faktisk uanstendig å bruke slike utrykk! I tillegg til uhøflig hehe Misforstår med vilje du Men er det ikke egentlig veldig smart å oppføre seg på en slik måte at man ikke kan bli kalt for felleshøl, feltmadrass og andre tilsvarende utrykk? Endret 30. mai 2011 av Steinar40 3
Steinar40 Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 Selvfølgelig ikke! Sluttet å kalle folk ved nedverdigende navn en gang rundt barnahagealder. Steinar40 - møt alminnelig høflighet! Alle barnehager er tydeligvis ikke like.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 hehe Misforstår med vilje du Men er det ikke egentlig veldig smart å oppføre seg på en slik måte at man ikke kan bli kalt for felleshøl, feltmadrass og andre tilsvarende utrykk? Utenfor trådens tema. Jeg holder meg for god til å kalle andre nedverdigende navn - uavhengig av deres oppførsel. 2
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Alle barnehager er tydeligvis ikke like. I barnehagealder, ikke i barnehagen
Steinar40 Skrevet 30. mai 2011 #19 Skrevet 30. mai 2011 Utenfor trådens tema. Jeg holder meg for god til å kalle andre nedverdigende navn - uavhengig av deres oppførsel. Jeje, og jeg kaller en spade for en spade! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 Jeje, og jeg kaller en spade for en spade! Men det er søtt at du tror det. Synd (for deg) at du dermed blir uaktuell som potensiell kjæreste for svært mange. B Men jeg har forstått det slik at du har en slags fetisj på kvinner som kaller deg nedverdigende navn. Stiller meg tvilende til din kompetanse til å svare på moralske spørsmål etter å ha sett det du tidligere har skrevet her på kg. 8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå