Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som har tape- on extension derfra? Jeg vurderte først å sette på Hair Talk extension, men dette ville koste meg ca. 8900,- med produktene. Så slo det meg at Pilus har jo også extension... Ok, det er kanskje ikke like bra som Hair Talk i kvalitet- men er det "bra nok"? Blir jo en del rimligere.

Noen erfaringer? Tenkte å dra til frisøren og klippe meg etterpå, for å få det til å passe enda bedre inn...

Hadde det bare ikke vert så dyrt... :sjenert:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bruker å bestille fra pilus og rapunzel. extensions fra pilus syns jeg er veldig bra og veldig billig. Kjempe enkelt å sette på og god kvalitet.

Ser dem anbefaler å kjøpe shampoo og balsam fra pilus for å få "best" resultat.

Men det anbefaler jeg ikke, håret føles skittent og lukter rart etter du har brukt det.

Jeg bruker vanlig shampoo og balsam og kurer det annen hvergang jeg vasker det.

Lykke til:)

Skrevet (endret)

Takk for svar og tips om Rapunzel! Tror faktisk jeg går for Rapunzel sine, de hadde en fin pris. Men lurte på om du visste hvilken tape remover jeg skal bruke? Jeg ble ikke helt klok på det som sto på siden deres... :sjenert:

Endret av Lilandry
Skrevet

Jeg var innom på Rapunzel siden. Ikke kjøp tape removeren derifra. Jeg bruker å stikke innom min frisør salong og kjøpe derifra. Det koster like mye som på internett og den fjerner ALT limet etterpå.

Lykke til:)

Skrevet

Jeg har ingen frisørsalong i nærheten som selger remover. Kanskje jeg kan kjøpe removeren til Pilus?...

Skrevet

Ta å kjøpt heller da fra pilus.

• 3 uker senere...
Skrevet

Da har jeg endelig fått extensionet i posten! Tok veldig lang tid, i tillegg måtte jeg betale 480,- for å hente de ut på posten... Da ble det litt dyrere enn jeg reknet med, så neste gang prøver jeg heller Pilus.

Har satt det på nå med hjelp. Limet\ tapen var et hel**** å "åpne". Kvaliteten virker grei nå iallefall, men det er jo etter bruk en ser slikt. Jeg klipte alt opp i 5 cm. bredde. Itillegg klippet jeg tuppene, for jeg synst det er penere med "sunne" tupper. Vurderer å klippe litt mer, men jeg får heller se det an litt! :) Jeg var heldig med fargevalget, siden jeg har striper i håret.

Skrevet

Da klassen min (frisørlinja) skulle kjøpe inn extesions, vurderte vi rapunzel. Men de som gikk året før oss anbefalte det ikke, siden de opplevde at håret røytet veldig.

Vi endte med å bestille fra pilus. Håret er av ganske god kvalitet, men du må behandle det riktig, ellers vil det bli veldig tørt og stygt. Vi hadde en kunde som ikke behandlet det noe bra, og hennes så ikke ut etter en liten stund. Mens ei i klassen var nøye med å flette det om natta, kure det og bruke varmebeskyttelse. Hennes holdte mye lengre :) + naturbørste!!

Skrevet

Skal ALDRI mer sette på extension! :sjenert: At jeg ikke lærer! Da jeg vasket håret, ble håret kjempe stygt og brusete! Jeg visste ikke hvordan jeg skulle ha det, for det var bare stygt. Idag tok jeg det av og det var deeeeilig! Bortsett fra at jeg sliter litt med å fjerne alle limrestene. Kjøpte nok dessverre removeren til Rapunzel, fordi jeg datt ut av Pilus sin side hver gang jeg kom på betalingssiden.

Altså, jeg har omtrent dynket hodet i removeren og kammet igjennom. Tørket det, men kjente det fremdeles det var litt klissete i hodebunnen. Så nå førsøker jeg en gang til, stakkars hår og hodebunn!

Jeg er så :kjefte: på meg selv fordi jeg har sløset bort 1500,- på dette. Håret var av ELENDIG kvalitet og tapen like så. Det var min erfaring iallefall!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...