Gjest Consensio Skrevet 30. mai 2011 #21 Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor har dere jenter strekkoder på magen? Gjør noe med det. Sexlysten til oss menn forsvinner når strekkode magen blottes. Har sett noen menn med strekkoder på magen? Finnes mange menn som har det også. Og vær så snill å slutt å snakk om at dine meninger er "alle oss menn", for dine meninger er nemlig ikke det samme som alle andre menn. Mange menn bryr seg fint lite om det...heldigvis ikke som deg altså
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #22 Skrevet 30. mai 2011 Forskjell på å bry seg og å bry seg. Enig i at trådstarter overdriver noe veldig, og mest sannsynlig er et troll. Noe strekkmerker alene er absolutt ingen dealbreaker, og det vil være rart om det er det. Men IMO stiller det på lik linje med andre små negative kroppsting som alene ikke gjør noe særlig, men som faktisk er der. Hva betyr IMO? Ja, strekkmerkene er der, og det er ingenting man kan gjøre med det. Til de menn som tror de skal finne en plettfri kjæreste, så kan jeg røpe at de finnes ikke. Jeg lurer også på om menn tenker på at de selv kan ha kroppslige ting som ikke nødvendigvis blir sett på som kjempesexy? Eller spiller ikke det noen rolle, bare dama er strøken? 2
FrøkenJosefine Skrevet 30. mai 2011 #23 Skrevet 30. mai 2011 Hva med hår på ryggen, ekle manneføtter, nesehår, buskete bryn og liten rumpe? Alle har imperfeksjoner, hvis man skulle være veldig kresen på slike ting og ikke klare ha sex fordi folk måtte være perfekte ville det kun være Hollywood som hadde sex.. 1
Gjest Delphina Skrevet 30. mai 2011 #24 Skrevet 30. mai 2011 Hva betyr IMO? Ja, strekkmerkene er der, og det er ingenting man kan gjøre med det. Til de menn som tror de skal finne en plettfri kjæreste, så kan jeg røpe at de finnes ikke. Jeg lurer også på om menn tenker på at de selv kan ha kroppslige ting som ikke nødvendigvis blir sett på som kjempesexy? Eller spiller ikke det noen rolle, bare dama er strøken? IMO betyr "in my opinion" eller på norsk "etter min mening". Håper det hjalp
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #25 Skrevet 30. mai 2011 IMO betyr "in my opinion" eller på norsk "etter min mening". Håper det hjalp Takk
Personlig12 Skrevet 30. mai 2011 #26 Skrevet 30. mai 2011 Hva med hår på ryggen, ekle manneføtter, nesehår, buskete bryn og liten rumpe? Alle har imperfeksjoner, hvis man skulle være veldig kresen på slike ting og ikke klare ha sex fordi folk måtte være perfekte ville det kun være Hollywood som hadde sex.. Rart med det, men de er nok ikke perfekte i Hollywood heller Jeg tenker at disse mennene som har problemer med an kvinner faktisk ser ut som kvnner skal gjøre har en selvfølelse lik null. De trenger den "perfekte" kvinnen for å føle seg vel, både i sengen, blant kompisene og når de er ute på byen. Mange menn med lav selvtillitt bruker rett og slett de perfekte kvinnene for å sjule sitt eget utseende, holdning osv osv. Så kjære menn, vi vet vi er flotte alle sammen. Selv om dere ikke sier det direkte, så leser vi dere som en åpen bok hele gjengen Jobb litt med selvfølelsen så går det nok bra!!! 1
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #27 Skrevet 30. mai 2011 Begynner å bli lei disse trådene. Hengepupper, hengemager, strekkoder (den var ganske god, da, det skal du ha, ts), osv., osv. 2
FrøkenJosefine Skrevet 30. mai 2011 #28 Skrevet 30. mai 2011 JA jeg har alltid hatt George Clooney anklaget for å ha hemorider, han ser så uptight ut!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #29 Skrevet 30. mai 2011 Jeg føler med deg, jeg TS Vet godt hvordan magen kan se ut med strekkmerker. Hele magen min er full, lite normal hud å se. Hadde masse overskuddshud også. (etter graviditet) Endte med at jeg fikk dekket en bukplastik for overskuddshuden, men strekkmerkene er der. Hilsen ei som vet hvordan du har det.
Gjest mailinn Skrevet 31. mai 2011 #30 Skrevet 31. mai 2011 Dessuten, har du ikke hørt at striper er inn i år? Gooo stripedamer! :D zebraer lenge leve! Yes, go-go damer. Striper er hot denne sommeren, på kryss og tvers!!!!! Heldig jeg som slipper å betale for mine da jeg allerede har noen 1
Bårdsen Skrevet 31. mai 2011 #31 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Ja, strekkmerkene er der, og det er ingenting man kan gjøre med det. Til de menn som tror de skal finne en plettfri kjæreste, så kan jeg røpe at de finnes ikke. Jeg lurer også på om menn tenker på at de selv kan ha kroppslige ting som ikke nødvendigvis blir sett på som kjempesexy? Eller spiller ikke det noen rolle, bare dama er strøken? Leste du posten min? Hele poenget mitt var at jeg var uenig i at strekkmerker var noe som vi gutter ikke "har lov" til å se. Jeg sa aldri at jeg trodde jenter skulle være "perfekte". MEN det må da fortsatt være lov å mene at det ikke er sexy? "Så du tror du skal finne deg ei perfekt" eller "du er ikke perfekt" argumentet er uinteressant! Jeg vet det. Dama mi har strekkmerker på magen, og de klarer på ingen måte å trekke henne ned fra det vakre vesenet hun er. Endret 31. mai 2011 av Bårdsen
Suzy Skrevet 31. mai 2011 #32 Skrevet 31. mai 2011 Strekkoder på magen og cellulose på rumpa Festlig omkriving *humre* 1
Gjest norah Skrevet 31. mai 2011 #33 Skrevet 31. mai 2011 Har sett strekkmerker på mange menn også, jeg. Og ingen av de var overvektige eller hadde noensinne vært det - så jeg antar de fikk det i vokseperiode i tenårene. Selv fikk jeg mine søte strekkmerker på pupper og indre lår når jeg gikk NED i vekt i tenårene - kom av hormoner i p-pillene. Har aldri brydd meg et kvekk. Synes vel ikke strekkmerker i seg selv er sexy, men finner det ikke stygt heller. Er helt likegyldig til saken - litt som.....øyenbryn. Eller blodårer. Det er en del av kroppen, og jeg knytter det ikke til seksuell tenning. Overflatiskhet derimot, det finner jeg ganske avtennende. 2
vivana Skrevet 31. mai 2011 #34 Skrevet 31. mai 2011 (endret) Strekkmerkene mine har aldri vært noe viktig for forhold osv. Det er så ubetydelig, at jeg vet ikke om det er noe fornuftig å bruke rom på internett å diskutere dette... Endret 31. mai 2011 av vivana
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå