Gjest Amin Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor har dere jenter strekkoder på magen? Gjør noe med det. Sexlysten til oss menn forsvinner når strekkode magen blottes. Har sett noen menn med strekkoder på magen?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Strekkmerker? Ja bare vent litt, så skal jeg finne frem tryllestaven. 2
FrøkenJosefine Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Uvitenhet lenge leve.. Ja jeg har sett menn med strekkmerker på magen også.. 3
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor har dere jenter strekkoder på magen? Gjør noe med det. Sexlysten til oss menn forsvinner når strekkode magen blottes. Har sett noen menn med strekkoder på magen? Strekkoder på magen???? Vet du ikke hva en strekkode er, ts?
Gjest Delphina Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 *biip* *biip* *biip* "Det blir 50kr". Og ja, jeg har sett mannfolk med strekkmerker på lår og mage. 3
Mynona Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 De uten strekkoder på magen er nok mye billigere enn de med strekkode 5
Mynona Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Forresten TS: Kan du komme med noen tips til hvordan man skal bli kvitt strekkmerkene på magen?? Vet du om en måte å få de bort kan du bli rik... 2
Gjest Lacus Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Heldig som har folk som tenner på meg selv om de har sett "strekkodene" på magen min jeg da. Strekkmerkene mine kan jeg desverre ikke gjøre så masse med, men holdningen din kan du endre på. Edit: Liten omformulering Endret 30. mai 2011 av Lacus 1
Gjest Purple Haze Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 En skikkelig mann bryr seg ikke om dama har strekkMERKER både her og der. En umoden guttevalp, derimot... Og til info: strekkmerker er umulig å få bort når man først har fått de, det er hormoner som gjør at man får disse, og både jenter og gutter kan få det. Sånn, nå vet du det.
FrøkenJosefine Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Dessuten, har du ikke hørt at striper er inn i år? Gooo stripedamer! :D zebraer lenge leve! 1
Gjest Delphina Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 Dessuten, har du ikke hørt at striper er inn i år? Gooo stripedamer! :D zebraer lenge leve! Og vertikale striper gjør jo en slankere enn horisontale! Hallo lissom! 1
FrøkenJosefine Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Og vertikale striper gjør jo en slankere enn horisontale! Hallo lissom! Ja er ikke lenge før tattoveringssalongene over hele landet flommer over av jenter uten strekkmerker som kommer for å det de også! :D
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 Haha. Kjæresten min har strekkmerker på flankene, han er rådeilig likevel!Jeg har også en anelse på magen,har hatt dem i flere år.Det har aldri manglet på menn som vil ha sex med meg,gang på gang,så jeg tror ikke det betyr så veldig mye dersom kjemien er til stedet!
Gjest Baardsen Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 En skikkelig mann bryr seg ikke om dama har strekkMERKER både her og der. En umoden guttevalp, derimot... Forskjell på å bry seg og å bry seg. Enig i at trådstarter overdriver noe veldig, og mest sannsynlig er et troll. Noe strekkmerker alene er absolutt ingen dealbreaker, og det vil være rart om det er det. Men IMO stiller det på lik linje med andre små negative kroppsting som alene ikke gjør noe særlig, men som faktisk er der.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Finnes det ikke noe krem man kan smøre på under graviditeten?
Gjest Delphina Skrevet 30. mai 2011 #19 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Finnes det ikke noe krem man kan smøre på under graviditeten? Det er ikke i alle tilfeller dette hjelper, det har noe med hudens elastisitet å gjøre. Noen er heldige og slipper unna strekkmerker, mens andre ikke er det, uansett hvor mye de smører magen. I tillegg får man ikke bare strekkmerker ved graviditet, man får dem ved ekstrem vektoppgang eller ved pubertet. Har strekkmerker, men ingen skyldes graviditeten. Endret 30. mai 2011 av Delphina
Personlig12 Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 Hvorfor har dere menn strekkmerker på underarmene? Det er så usexy og vi mister lysten når vi vil ta på musklene deres.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå