Gå til innhold

Blank i ansiktet

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Noe jeg aldri har tenkt over, er at jeg ser fort "blank" eller "fet" ut i ansiktet.

Kan det være feil foundation til meg? Bruker både foundation og solpudder.

Hva kunne minsket dette problemet?

Og har dere noen gode concealere å anbefale? Kjøpt noen tidligere men disse har vært for lyse og grå i fargen...

Takk for alle råd:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Akkurat det har jeg også slitt med! Du burde kjøpe et matt pudder, det hjelper veldig. Da kan du bare "klappe" litt matt pudder på de blanke områdene i løpet av dagen. Noe annet som kan fungere er å bruke et produkt morgen og kveld som motarbeider blankheten.

Jeg bruker "Garnier - 3 in one", den er veldig billig og effektiv. Du får kjøpt den på Kiwi nedi gata. :)

Skrevet

http://www.yslbeautyus.com/Matt-Touch/147YSL,default,pd.html

Denne løser problemet med blankhet. Has på over eller under sminken (alt etter hva du foretrekker) og holder huden matt hele dagen. :)

Ang. concealer: Ta en tur innom et parfymeri. Og hold deg for all del unna Garnier-ting. De dreper huden, og fører i verste fall til enda blankere og fetere hud.

AnonymBruker
Skrevet

http://www.yslbeautyus.com/Matt-Touch/147YSL,default,pd.html

Denne løser problemet med blankhet. Has på over eller under sminken (alt etter hva du foretrekker) og holder huden matt hele dagen. :)

Ang. concealer: Ta en tur innom et parfymeri. Og hold deg for all del unna Garnier-ting. De dreper huden, og fører i verste fall til enda blankere og fetere hud.

Takk for tips, skal sjekke ut den fra YSL, men highlightere? Har du noe peil på det?

Skrevet

Kjøp Loréal studio secrets anti-shine mattifying primer, har hatt dette problemet selv og det løste seg da jeg begynte å bruke denne primeren. Bodyshop har veldig gode concealere som virkelig dekker! Perfekt på rød hud og kviser. Hvis du derimot skal ha noe for å dekke mørke ringer eller high-lighte vil jeg anbefale ysl touche eclat concealer. Da ser man med engang mer våken ut.

Lykke til!:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...