Gå til innhold

Slik ser den "typiske" KG-kvinnen ut.

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Etter å lest gjennom mange spennende og interessante tråder de siste månedene, har jeg lært mye om dere kvinner. Dere har vist sider ved dere som jeg ikke visste fantes. Deres synspunkter om samliv, sexliv, kosthold, mote og diverse andre temaer, har interessert meg. Jeg må innrømme at jeg blir mer og mer fascinert av dere.

På bakgrunn av dette har jeg designet et dataprogram som gjør det mulig for meg å få en "profil" på hvordan den "typiske KG-kvinnen" ser ut, utseendemessig, basert på informasjon fra KG-forumet.

Og slik ser hun EGENTLIG ut:

Min lenke

Sånn TROR hun at hun ser ut:

Min lenke

• Liker 3
Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Jeg tror du har bytta om på bildene.......

• Liker 18
Skrevet
:skratte:
AnonymBruker
Skrevet

Bare å gå inn på kroppsbildetråden det. Der får du deg et ekte bilde, at det altså er like variert her som på gata.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytta om på bildene med "vilje"... ;)

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

:fnise:

:Nikke:

Gjest Fable
Skrevet

Tror jeg også.

Skrevet

Tror faktisk det ligger noe i denne tråden jeg!

Jeg var inne og så på alle bildene av damene her inne, og det var utrolig mange som hadde HEITE kropper. Og mange av dem som virkelig ikke "skjønte" hvorfor de fikk så mange positive tilbakemeldinger. Selvbildet til de fleste var ganske langt på bånn i forhold til hvordan de egentlig så ut for å si det sånn...

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Jeg bytta om på bildene med "vilje"... ;)

Eehh..... Javel!? Da forsvant med litt av poenget ditt bort kanskje?

AnonymBruker
Skrevet

Etter å lest gjennom mange spennende og interessante tråder de siste månedene, har jeg lært mye om dere kvinner. Dere har vist sider ved dere som jeg ikke visste fantes. Deres synspunkter om samliv, sexliv, kosthold, mote og diverse andre temaer, har interessert meg. Jeg må innrømme at jeg blir mer og mer fascinert av dere.

På bakgrunn av dette har jeg designet et dataprogram som gjør det mulig for meg å få en "profil" på hvordan den "typiske KG-kvinnen" ser ut, utseendemessig, basert på informasjon fra KG-forumet.

Og slik ser hun EGENTLIG ut:

Min lenke

Sånn TROR hun at hun ser ut:

Min lenke

ENDRET!

• Liker 3
Skrevet

Synes mange her inne ser ut som hun deilige dama jeg da..:)

• Liker 5
AnonymBruker
Skrevet

Synes mange her inne ser ut som hun deilige dama jeg da..:)

Har du sett så veldig mange her IRL da?

Skrevet

Har du sett så veldig mange her IRL da?

Nei, men har sett dem på bilder i tråder..:)

AnonymBruker
Skrevet

Nei, men har sett dem på bilder i tråder..:)

Ja, for det er jo helt garantert at det er dem :fnise: Det går jo ikek an å jukse på nettet.........

• Liker 3
Skrevet

Ja, for det er jo helt garantert at det er dem :fnise: Det går jo ikek an å jukse på nettet.........

Jeg stoler på folk til det motsatte er bevist..:) Hvorfor legge ut falske bilder? Få komplimenter for noe som ikke er sant er jo ganske meningsløst..

• Liker 6
Gjest Blubberella
Skrevet

Igjen får man bevist at det ikke er lov å verken skryte av eget eller andres utseende på KG. I bildetråden ser man jo at det finnes utrolig mange fine damer på KG, men det er tydeligvis en del fjortishjerner her som ikke takler å se andre få skryt for kroppen sin. For tenk hvis noen skulle finne på å ha god selvtillit uten å være perfekt? :roll:

• Liker 4
Skrevet

Det er utrolig mange fine jenter og damer i Norge! Du vil knappt finne et land i hele verden hvor det er så mange smellpene jenter som her hos oss! Jeg vet dette for jeg har brukt STORE deler av livet mitt til å bli matt av, forelsket i (og bli kåt på) norske jenter. Jeg har også lært at nesten uansett hvor pen hun er så syntes hun at hun har en feit rompe.

Det er ganske mye riktig i åpningsinnlegget (om det er ironisk eller ei)

Dersom du er en "vanilg" norsk jente så er du nydelig! Det er bare at du sammenligner deg med de 15-20 peneste damen i verden, så du forstår ikke hvor pen du er.

Det er også slik at vi som er så heldige å være menn i dette landet ser så mange pene damer at vi går oss litt blinde. Vi omgås av nydelige damer hver dag og er alt for dårlige til å legge merke til det og til å fortelle dere hvor pene dere er.

Så har vi kvinners iboende fanskap overfor hverandre. Skjerp dere! Har dere ikke noe annet å si til hverandres utseende enn drittslenging så hold kjeft!

• Liker 9
AnonymBruker
Skrevet

Det er også slik at vi som er så heldige å være menn i dette landet ser så mange pene damer at vi går oss litt blinde.

Vi omgås av nydelige damer hver dag og er alt for dårlige til å legge merke til det og til å fortelle dere hvor pene dere er.

Det stemmer! Damer i Norgre aner ingenting om hvordan de ser ut for det annet kjønn, da damene aldri ser eller hører noe (annet enn sjenerte blikk som ser bort).

Likestillingshelvete har ødelagt den norske mannen, samtidig som han er taus og sjenert fra før av. Ikke bra.

• Liker 2
Skrevet

Jeg ble litt overrasket over hvor mange fine damer det var her på KG. Ikke alle kroppsformer som tiltalte meg da men.. Selvfølgelig legger man ut et bilde hvor man ser bra ut, gjorde det selv. Tror vi er like forskjellige her som de fleste kvinner man finner i hvilken som helst by. Tror ikke KG tiltrekker seg en nestemt type kvinner, til det har jeg lest for mange tråder her. Vi er like forskjellige i utseende som i personlighet..

Skrevet

den typiske KG-kvinnen tenker jeg mer på som er i slutten av tyveårene, begynnelsen av trettiårene, halvlang frisyre i en "rolig" farge, går mye i typ "mammaklær", vide tunikaer, bukser og en type ballerinasko. Et par to-fem kilo overvektig, går gravid med pode nummer to, tenker mye på økonomi og lager all mat fra bunnen av selv - for gud forby om poden skulle få i seg halvfabrikata.

Litt sånn.. men kanskje det bare er de få individene som virkelig "står fram"? .. :sjenert:

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...