AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Når jeg gikk på u.skolen hadde jeg mye kviser som etterhvert forsvant med alderen. (har litt enda, men ikke så mye) Sliter veldig med fet hud, bruker hudrens og toner for fet hud morgen og kveld, men det hjelper ikke så veldig mye. Føler meg møkette og ustelt hele tiden, nesten så jeg ikke orker å gå ut pga dette. Har et sunt kosthold så det har ikke noe med det jeg spiser å gjøre. Noen som vet om det er noe annet som kan hjelpe? Begynner å bli ganske så plagsomt.
nattsvermer Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Hva med å prøve jojobaolje? Er en tråd her om denne oljen. Disse jentene er veldig positive
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Åi, takk! Det så faktisk lovende ut :D Skal ta meg en tur på helsekosten i dag og kjøpe denne oljen.
dobby Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Om du går på p-piller finst det også merker som hjelp mot urein hud. Desse må du i såfall få skrive ut av lege. Eg gjekk på slike piller eit års tid, og sidan det har huda vore mykje betre.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Har kjøpt oljen nå, så får vi se om det hjelper Går ikke på p-piller.
nattsvermer Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Fortell hvordan det går! Jeg gikk på p-piller som hjalp, men jeg er litt skeptisk til de høye hormondosene...
dobby Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Jeg gikk på p-piller som hjalp, men jeg er litt skeptisk til de høye hormondosene... Ja, ein skal ikkje bruke dei for lenge. Det er også grunnen til at berre legar kan gi resept på disse, ikkje helsesøster.
smiiiley Skrevet 31. mai 2011 #8 Skrevet 31. mai 2011 Bruker du fuktighetskrem etter rens og toner? Er veldig viktig å gi huden fukt selv om den blir fort blank. Hvis ikke blir den bare enda blankere..
AnonymBruker Skrevet 31. mai 2011 #9 Skrevet 31. mai 2011 Anbefaler tea tree oil produkter feks australian bodycare :-) Kjempegode produkter! Er plaget md utbrudd ( er gravid og fått en del kviser).. Brukt Facial cleansing Gel, toner og balancing face cream i noen uker nå.. Myyye finere hud :D... Active face cream av australian bodycare inneholder også jojoba olje..
Tinee Skrevet 31. mai 2011 #10 Skrevet 31. mai 2011 Har hørt at grønnleire skal være veldig bra mot fet hud, og kviseproblemer. SLenger med en link: http://www.varepartier.se/webbutik/product_info.php?products_id=341
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå