Gå til innhold

har du et messingfat? jeg har masse damer og bra bil

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg må bare få utløp for en sær samtale jeg hadde med eksen min her forlden.

Ut av det blå etterlyser mamma et messingfat som vi visstnok hadde lånt av henne for lenge siden. jeg kunne ikke huske fatet, så hun lurte på om jeg kunne spørre eksen min om han hadde fått med seg det i flyttelasset sitt.

Jeg har slettet han på facebook men spurte via melding der inne om han hadde sett dette fatet til mamma og om ting ellers sto bra til med han, blabla.

Hvorpå han presterer å svare: Jeg har ikke sett det, men skal sifra hvis det dukker opp. Jeg har kjøpt meg en råfin bil og gjør det dritbra på damefronten.

hvorfor har han behov for å fortelle meg dette? jeg trodde jeg skulle dø av latter. Når vi fortsatt var venner på facebook chattet vi litt sammen og damegreiene kom opp hver gang, han spurte meg alltid om jeg holdt på med noen og når jeg ikke spurte tilbake enten bare la han ut om hvem han holdt med, eller sa ting som "Jeg har ikkeno damer på gang TAKK SOM SPØR"

jesus! :filer:

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

:skratte:

du bør føle deg smigret over at han fortsatt prøver å imponere deg :fnise:

Jeg får meldinger av typen "savner deg jeg", eller "teker mye på oss" de få gangene jeg prater med ham. Hadde foretrukket sånn som du har det altså!

Skrevet

hehe ja kanskje! Jeg syns jo det er bra at han har det bra. Men når jeg snakker med ekser vil jeg heller høre om de har det bra på jobben,skolen eller livet generelt. Jeg orker ikke sånn hvem knuller flest konkurranse :P

Skrevet

Så søt han er! hehe

Føler et instinktivt behov for å tøffe seg ovenfor deg...

Ble jo en ganske så festlig "god dag mann, økseskaft"-samtale men..:P

AnonymBruker
Skrevet

Ble jo en ganske så festlig "god dag mann, økseskaft"-samtale men..:P

Da må du nok lese en gang til. Hehe.

Skrevet

Hadde nok dødd av latter om noen av mine exer hadde sagt noe slikt til meg! Han har nok rett og slett et behov for å vise deg at han har MANGE damer!

Skrevet

hvorfor har han behov for å fortelle meg dette? jeg trodde jeg skulle dø av latter. Når vi fortsatt var venner på facebook chattet vi litt sammen og damegreiene kom opp hver gang, han spurte meg alltid om jeg holdt på med noen og når jeg ikke spurte tilbake enten bare la han ut om hvem han holdt med, eller sa ting som "Jeg har ikkeno damer på gang TAKK SOM SPØR"

jesus! :filer:

For å si det sånn; jeg forstår godt at du dumpa han fyren.

Skrevet

det sære er at han hadde mange dårlige sider, og forholdet var en katastrofe til tider. Men så aldri på han som en sånn type. Men men, fint at han gjør det bra :P for all del!

Skrevet

Hahah, måtte bare le av den der. Veeeeldig viktig info :opplyser:

Skrevet

Oppdatering:

samtalen på facebook utviklet seg til å bli enda særere. Jeg prøvde å forklare at jeg ikke brydde meg om hvordan han gjorde det på damefronten, han ble veldig sur :Ja vel fint å høre at du fortsatt BRYR deg da!!! osv..Så sa jeg bare at han misforsto meg men at det var best om vi lot det ligge. Så spør han plutselig om vi ikke skal ta en kopp te en dag...! :fnise: Og videre at jeg ikke hadde fortalt hvordan det gikk med meg!

kopp te med eksen? smart eller stres? :P

Skrevet

Med denne fyren hørtes det bare stress ut!

Har du ingen interesse av å opprettholde et vennskap hadde jeg droppa det..:)

Skrevet

det sære er at han hadde mange dårlige sider, og forholdet var en katastrofe til tider. Men så aldri på han som en sånn type. Men men, fint at han gjør det bra :P for all del!

Oppdatering:

samtalen på facebook utviklet seg til å bli enda særere. Jeg prøvde å forklare at jeg ikke brydde meg om hvordan han gjorde det på damefronten, han ble veldig sur :Ja vel fint å høre at du fortsatt BRYR deg da!!! osv..Så sa jeg bare at han misforsto meg men at det var best om vi lot det ligge. Så spør han plutselig om vi ikke skal ta en kopp te en dag...! :fnise: Og videre at jeg ikke hadde fortalt hvordan det gikk med meg!

kopp te med eksen? smart eller stres? :P

Du sier det selv i innlegget over her (uthevet).

AnonymBruker
Skrevet

Lllllllllllllllllloserrrrrrrrrrrrr

Skrevet

En kopp te faktisk. Haha. For en sjarmis :fnise: Er enig med Steinar, men føler du for et venneforhold med han, så skader det vel ikke. Er det noe du vurderer ts!?

Skrevet

ja han liker ikke kaffe eller øl :P Jeg må nok drikke øl skal jeg orke å møte han!

Greia er at til tross for et dårlig forhold så hadde vi et veldig bra brudd, ingen av oss var sure eller hevngjerrige. og i starten tenkte jeg at kanskje han ville bli en bedre kompis enn en kjæreste, for han er jo ingen dårlig person. men jeg har fått han litt opp til halsen etter bruddet, personligheten virker ganske annerledes og nå med dette utsagnet så vet jeg liksom ikke helt hvor jeg har han. Derfor jeg slettet han fra facebook og, for jeg ble rett og slett litt flau av ting han skrev.

Men jeg gikk med på å møtes, det kan vel ikke skade..

Skrevet

ja han liker ikke kaffe eller øl :P Jeg må nok drikke øl skal jeg orke å møte han!

Greia er at til tross for et dårlig forhold så hadde vi et veldig bra brudd, ingen av oss var sure eller hevngjerrige. og i starten tenkte jeg at kanskje han ville bli en bedre kompis enn en kjæreste, for han er jo ingen dårlig person. men jeg har fått han litt opp til halsen etter bruddet, personligheten virker ganske annerledes og nå med dette utsagnet så vet jeg liksom ikke helt hvor jeg har han. Derfor jeg slettet han fra facebook og, for jeg ble rett og slett litt flau av ting han skrev.

Men jeg gikk med på å møtes, det kan vel ikke skade..

Ok. Hvis du føler det kan ligge et vennskap der, så skader det sikkert ikke. Alt er jo bedre enn å være bitre fiender i allefall, uansett :) Men bare lurer, siden han er en eks, er det viktig å vite hvor du har han da?

Skrevet

nei ikke hvor jeg haaar han på den måten. Men i starten virket han bitter på meg (til tross for det bra bruddet) og nå virker det jo som han vil hovere med damer etc. jeg vil gjerne ha et, om ikke annet, høflig voksent forhold til han, men jeg er ikke sikker på om han vil være venner, eller møtes bare for å skryte over hvor bra han har det :P

Skrevet

Av en eller annen grunn får jeg følelsen av at han vil invitere deg på te sånn at han kan få vist frem bilder av disse damene sine også.. ;)

Skrevet

haha! oh noes!

Gjest Eurodice
Skrevet (endret)

nei ikke hvor jeg haaar han på den måten. Men i starten virket han bitter på meg (til tross for det bra bruddet) og nå virker det jo som han vil hovere med damer etc. jeg vil gjerne ha et, om ikke annet, høflig voksent forhold til han, men jeg er ikke sikker på om han vil være venner, eller møtes bare for å skryte over hvor bra han har det :P

Dette forstår jeg ikke, må jeg innrømme. Hvorfor skulle du ville ha et voksent, høflig forhold til en eks når han oppfører seg så tåpelig? Har dere barn sammen? Samme vennekrets? Jeg skjønner ikke poenget med å opprettholde et vennskap med en eks hvis det ikke er av disse årsakene.

Endret av Belladonna
  • Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...