Carrot Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Nå er mine barn store, den eldste over 20 mens den yngste er 11 så det er lite tid etter at de er i seng "for meg selv" egentlig - men det er som regel den tiden jeg bruker på husarbeid som klesvask, stryking, støvtørking, planlegge middagen neste dag, etc etc for da får vi bruke tiden før leggetid til andre ting
MarianneE Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Tja... Rydder litt, bretter klær om det trengs, Facebook/KG, støvsuger, gjør litt klart til neste dag, ser TV, koser meg med mannen... Ja, det er vel det. Kan legge til at vi har en 4åring. Endret 30. mai 2011 av MarianneE
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Tja... Rydder litt, bretter klær om det trengs, Facebook/KG, støvsuger, gjør litt klart til neste dag, ser TV, koser meg med mannen... Ja, det er vel det. Kan legge til at vi har en 4åring. våkner ikke ungen om du støvsuger etter h*n er lagt seg da?
Gjest Gjest Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 lager klart til neste dag,dusjer og legger meg.
Gjest :) Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 Vi bruker tiden til å rydde opp etter dagen, det tar ca en halv time. Ellers så varierer det, typiske gjøremål er at jeg et par ganger i uka går/løper en tur evt annen trening, gjør unna litt mer omfattende husarbeid (diverse ryddeprosjekter, vask av badet ol), slapper av med tv, blad, bok eller pc, finner på noe med sambo (se film, spille spill ol), scrapper. En gang iblant er en av oss ute med venner, på shopping, kino eller lignende. Vi har en unge som sover seg gjennom ganske mye støy, så null problem å støvsuge, rydde eller evt se film med masse lyd...
Havbris Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 Her er ungene snart voksne så det er kanskje mere interessant å lure på hva de gjør etter at vi har lagt oss 14
Jens Skrevet 30. mai 2011 #8 Skrevet 30. mai 2011 Tar ett glass vin og en sigg. Så lager vi litt middag hvis det er helg, eller setter oss foran tvèn.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #9 Skrevet 30. mai 2011 Synker ned i sofaen forran tv-en eller går og legger meg. 1
ToveM Skrevet 30. mai 2011 #10 Skrevet 30. mai 2011 Her er ungene snart voksne så det er kanskje mere interessant å lure på hva de gjør etter at vi har lagt oss Signerer den...
Gjest pysepusen Skrevet 30. mai 2011 #11 Skrevet 30. mai 2011 Rydder, vasker, bretter klær, ser på TV, data, er med venner, har besøk... Ja, egentlig sånn det var før han ble født med unntak av at en av oss må være hjemme og at det er mer å rydde og mer klesvask
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #12 Skrevet 30. mai 2011 Det samme som jeg alltid gjør. Gjør husarbeid om det trengs, lager mat, dusjer, trener, gjør lekser, ser på tv, sitter ved dataen, mm Men dette gjør jeg da ellers også, ikke bare etter at de har lagt seg. Og sånn har det vært hele livet deres. De har vært med på rengjøring, bretting av klær, matlaging, lekser, tv-titting, trening, mm ... ellers har ingen unger vondt av å være 5 minutter alene mens du er i dusjen
Gjest Gjest_Michelet Skrevet 30. mai 2011 #13 Skrevet 30. mai 2011 Litt husarbeid hver kveld(det jeg ikke har rukket på dagen),lager mat og ser tv/surfer nettet og klargjør ting til neste dag. har en baby på 4mnd
SummerJoy Skrevet 30. mai 2011 #14 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Ser på tv/internett, gjør husarbeid: rydder, vasker, vasker klær osv, legger frem klær til barnehage, tar en tur på shopping, går tur med hunden, trener, dusjer, gjør hagearbeid, bare slapper av eller sovner på sofaen :gjeiper: Varierer veldig i grunnen. Fredag og spesielt lørdag venter vi med middagen til ungene er i seng, så koser vi oss med å faktisk få nyte maten iallefall 1 gang i uken Har en baby på 5 mnd og en jente på 2 år. Endret 30. mai 2011 av SummerJoy
Ciara Skrevet 30. mai 2011 #15 Skrevet 30. mai 2011 Det samme som før vi fikk barn, bare at en av oss selvsagt må være hjemme. Trening, TV, lesing, møte venner etc. Fredag og spesielt lørdag venter vi med middagen til ungene er i seng, så koser vi oss med å faktisk få nyte maten iallefall 1 gang i uken Det gjør vi også
marsy Skrevet 30. mai 2011 #16 Skrevet 30. mai 2011 trener, leser, tar et glass vin, ser en film... husarbeid gjøres før leggetid, så det er eventuelt litt rask rydding av leker, eller etter middag igjen.
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 Den yngste hos oss er 13, så det er ikke snakk om noe tid for oss selv etter leggetid egentlig. Vi legger oss samtidig. Men tidligere pleide vi å benytte kveldene til å sitte sammen i sofaen og se filmer som barna var for små til å se, gjerne med et glass vin og noe godt på bordet.
Skylight Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Det er som å skru av en bryter i det det blir stille her. Samboern min ser stort sett på tv, men helst liker jeg å bare ha det helt rolig og småpusle både inne og ute. Husarbeid er helt utelukket.
Redbull Skrevet 30. mai 2011 #19 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Trener, går tur med venninne, rydder, ser tv babyen er tre mnd Endret 30. mai 2011 av Redbull
Gjest imli Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 Ryddar/husarbeid, et kveldsmat i fred og ro, les ei bok, heng på KG...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå