Gå til innhold

Soler du deg toppløs på stranda?

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

For min del kan folk sole seg toppløse så mye de vil. Derimot gjør jeg det ikke selv fordi puppene mine er så utrolig fæle at verden skal slippe å få se de. :sjenert:

Etter å ha sett bilde av deg i undertøy, så tror jeg ikke noe på deg!

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg soler meg alltid toppløs, uansett land.

Kan ha noe med at jeg ikke er en jente da.. Skal innrømme det.

Forresten er det veeeeeldig moro når jenter soler seg toppløse. Da er det fritt frem for meg å jogge elegant mot hun/de, med ene kneet etter det andre, høyt til værs, og den ene armen etter den andre, som om jeg løfter manualer og trener biceps.

Med et dyrisk blikk og et vrinsk som får en hest til å skjemmes.. så slenger jeg meg ned ved siden av henne. Jeg legger meg elegant sideslengs, med en arm som støtter hodet mitt. Den andre armen leker med nipplene mine. Jeg sier ikke et ord, jeg bare glor.. og glor. På hennes pupper. Er jeg i slaget leker jeg muligens litt med tungen min.. tar den såvidt ut av munnen min og tar den opp og ned, i et veldig raskt tempo. IKKE ET ENESTE SEKUND VIL JEG SKIFTE FOKUS FOR Å SE PÅ HENNE. FOKUSET ER PÅ HENNES PUPPER, OG DER VIL DET VÆRE TIL JEG BLIR LEI.

Sier jenta noe, så ignorerer jeg henne lett. Det er puppene jeg vil se på. Kan du ikke ta et hint? HOLD KJEFT.

Når jeg til slutt blir lei, så jogger jeg bare elegang videre til neste pupp. Slik går dagene fort skal jeg si dere!

:fnise:

• Liker 2
Gjest norah
Skrevet

Det må jo være lov å mene dette, på samme måte som det går an å mislike at stranda er full av påkledde mennesker en sommerdag. Eller på samme måte som det må være lov å mislike at enkelte kvinner kler seg i burka. Men en ting er å mislike det, noe annet er å ha forventninger om at dine meninger skal få avgjørende betydning for hvordan andre skal kle seg.

Det sier du bare fordi du løper rundt naken med oppvaskhansker :fnise:

• Liker 3
Skrevet

Nei, jeg har ikke fine nok pupper til det.

Hadde puppene vært store og fine, hadde jeg kanskje ikke brydd meg, men tror mannen min hadde.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Jeg blir så trist av å lese noen omtale sine egne pupper som fæle. Ikke si sånt om kroppen deres da..

• Liker 2
Skrevet

Folk får gjøre som de vil, men jeg har aldri - og kommer heller aldri til å sole meg toppløs på stranda.

• Liker 1
Skrevet

Eg solar meg aldri, men kan fint finne på å bade i berre bikinitrusa. Har generelt eit veldig avslappa forhald til kroppen min, pluss at puppane mine er veldig lite oppsiktsvekkande :fnise:

Skrevet

Gjør det når jeg er i Danmark eller ute i skjærgården. På norske strender så føler jeg at jeg ikke kan. Ofte så er det innvandrere til stede som har et helt annet syn på kropp og nakenhet.

Skrevet

Nei, jeg har ikke fine nok pupper til det.

Hadde puppene vært store og fine, hadde jeg kanskje ikke brydd meg, men tror mannen min hadde.

Ein må i alle fall ikkje ha store puppar for å sole seg topplaus - heller tvert om. Har inntrykk av at dei med store puppar er meir ivrige på å dekke seg til enn dei med små.

Jeg blir så trist av å lese noen omtale sine egne pupper som fæle. Ikke si sånt om kroppen deres da..

Einig :jepp:

• Liker 1
Skrevet

Gjør det når jeg er i Danmark eller ute i skjærgården. På norske strender så føler jeg at jeg ikke kan. Ofte så er det innvandrere til stede som har et helt annet syn på kropp og nakenhet.

Det har da ingenting å si, når man er i Norge. Det er noe annet når man besøker land hvor toppløs-soling ikke er sosialt akseptert.

• Liker 3
Gjest halebein
Skrevet

De toppløssolende jeg har observert i syden har uten unntak vært a)overvektige og b)damer med lange hengepupper...

Mannen min påpekte dette i sommer da vi var i Bulgaria...at han ALDRI skulle få se noen BRA kvinnfolk toppløs! Ha ha...stakkars...

så jeg tror ingen trenger å være redd for å kle av seg offentlig, uansett hvilke pupper/kropp de har, det er alltid noen som er verre!

Skrevet

Det må jo være lov å mene dette, på samme måte som det går an å mislike at stranda er full av påkledde mennesker en sommerdag. Eller på samme måte som det må være lov å mislike at enkelte kvinner kler seg i burka. Men en ting er å mislike det, noe annet er å ha forventninger om at dine meninger skal få avgjørende betydning for hvordan andre skal kle seg.

Det sier du bare fordi du løper rundt naken med oppvaskhansker :fnise:

Det har du selvsagt helt rett i. :klappe:

AnonymBruker
Skrevet

Mannen min påpekte dette i sommer da vi var i Bulgaria...at han ALDRI skulle få se noen BRA kvinnfolk toppløs! Ha ha...stakkars...

Hehehhehe, så du går inn under kategorien stygge kvinnfolk da, han har vel sett deg toppløs?? :skratte:

Skrevet
Glemmer forresten aldri én hendelse. De fleste av mine venninner er også frie når det gjelder toppløssoling i sydlige strøk, men jeg har én venninne som sliter litt med selvtillit osv. Vi skulle reise på ferie sammen med noen andre venner, og kjæresten hennes skulle også være med. Før vi skulle på stranda første dagen tok hun meg til side og ga meg grei beskjed om å ikke ta av meg toppen når jeg lå og solte meg, fordi hun var redd for at kjæresten hennes skulle kikke. :roll:

Ikke noe galt i å titte litt vel? Bare fordi man synes andre pupper er pene betyr ikke at man ikke setter pris på de som sitter på ens bedre halvdel :)

Skrevet

Eg solar meg aldri, men kan fint finne på å bade i berre bikinitrusa. Har generelt eit veldig avslappa forhald til kroppen min, pluss at puppane mine er veldig lite oppsiktsvekkande :fnise:

Hva betyr det? :eeeh:

Gjest halebein
Skrevet

Hehehhehe, så du går inn under kategorien stygge kvinnfolk da, han har vel sett deg toppløs?? :skratte:

Ha ha! Ja kanskje det:9

Vi var (som påpekt før av andre i tråden) sammen med et vennepar, og da følte jeg ikke for å sitte toppløs sammen med nabodama/vennina mi sin mann:) Hadde vært småpinlig i ettertid:)

Gjest HankMoody
Skrevet

Denne diskusjonen er vel relativt typisk KG og debattforum generellt. Det blir en sak mellom de som mener man må gjøre som man vil så lenge man ikke skader og sårer andre VS de som syntes det bør være visse normer og uskrevne regler som bør gjelde for alle.

På sett og vis har jo begge parter rett, problemet er at der de fleste bruker sunn fornuft når en handling skal eller ikke skal utføres i det virkelige liv legges den delen ofte død når man skal diskutere noe anonymt på nettet.

Ingen ting er mer irriterende en en person som hardnakket hevder at lufta er for alle mens han vifter pikken i trynet ditt, eller noen som blir støtt bare de ser en pupp (gjerne også med en baby tilknyttet), burka, tatovering eller ølvom for den slags skyld.

Alt på rett sted til rett tid og selvsagt med måte. Det blir kansje ikke så fyrrige disksjoner av slikt, men..................fuck it!

• Liker 1
Gjest Silvermist
Skrevet

Fordi en bikinioverdel er så ubehagelig? :klo:

Til alle dere som soler dere toppløs i utlandet: bryr dere dere overhodet ikke om kleskoden og den kulturelle respekten i det landet dere er i? :overrasket:

Ja, fordi jeg synes det er mer behagelig uten bikinitopp enn med.

som jeg alt har skrevet i denne tråden så gjør jeg det der det er kulturelt akseptert.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hva mener du med det? Vil du ikke sole deg toppløs i tilfelle det er muslimer på stranda? Har du lyst, så må du gjøre som du vil. I Norge er det norsk kultur som gjelder, liker de det ikke så kan de heller flytte på seg.

Skrevet

Hva betyr det? :eeeh:

At puppane mine er lite oppsiktsvekkande?

At dei berre er sånn passeleg små, normalt fint forma, ikkje noko spesielt med dei... Trur kanskje ikkje eg hadde gjort det same om eg hadde digre silikonpuppar, veldig rar fasong, veldig ulike str, "knelange" eller noko anna eg vil kalle oppsiktsvekkande ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...