AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #1 Skrevet 30. mai 2011 Ja, nå tror dere vel at dere har hørt alt, hehe. Jeg er 20 år, og i grunnen slank. Men har ikke trent konsekvent på flere år og har spist litt for mye usunn mat de siste par årene, og bør nok fjerne litt fett og bytte det ut med litt muskler. I sommer har jeg tenkt å gå mange fjellturer og å sykle en del, i tillegg til å selvfølgelig forbedre kostholdet. Disse tingene vil ikke være noe problem, og det var sånn jeg holdt meg i form før jeg "ble lat". Det er egentlig ikke snakk om slanking, men mest å bli fast i fisken og få bedre kondis. Jeg hater jogging og har ikke tilgang på treningssenter og treningsapparater, så det blir nok en del hjemmeøvelser utover gå- og sykkeleturene. Men jeg er så redd for å få hengepupper, og lurer på om det er noen måte å forhindre dette på (ved å trene på en måte som forhindrer)? Har liksom nettopp kommet til et punkt i livet hvor jeg endelig er fornøyd med puppene mine, og jeg vet at hvis jeg går litt ned i vekt så vil det være en viss sjanse for at puppene kan forandre seg. At de blir mindre gjør ikke noe, men jeg vil ikke at de skal bli slappe og hengende. På forhånd takk for svar, tips og råd!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #2 Skrevet 30. mai 2011 Mitt beste tips er å få deg en SKIKKELIG sportsbh, og en skikkelig sportsbh absorberer alle bevgelsene og holder brystene tett inntill kroppen under hele økten. Shock Absorber er en veeeeldig god bh! NIKE har de perfekte for meg. Ta deg en tur i sportsbutikken og prøv noen bh'er. Husk at en god sportsbh er stram som faen, hopp i prøverommet, bøy deg frem, sprett opp og ned, drit i om det ser rart ut Men slik finner du ut hvilken bh som holder DINE pupper 100% i ro God trening!
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #3 Skrevet 30. mai 2011 Takk for tips! Det skal jeg jammen gjøre. De selger vel Nike på vanlige sportsbutikker?
AnonymBruker Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Jeg kjøper mine NIKE på G-sport ja, så du finner de over alt Ta gjerne en titt på LINDEX og H&M også, de har sportsbh'er og. En av de første jeg brukte var bh'er fra SWEGMARK som lindex førte, de kosta et par lapper mindre enn på sporten, men så sluttet de å føre akkurat den jeg likte, og da gikk jeg over til NIKE. Den jeg bruker koster 299 og er helt perfekt for meg Ps, jeg anbefaler deg ikke å kjøpe en bh med hekter, men en som er hel! For første gang jeg brukte en med hekter, fikk jeg problemer med å ta øvelser som innebar å ligge med ryggen mot noe, hektene gnagde som bare F. Dessuten føler jeg at de som er i en bit sitter bedre på
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå