Gå til innhold

Forsinket menstruasjon?  

15 stemmer

1. 1. Har du opplevd at mensen var en uke forsinket?

• Ja, men den kom i løpet av uke nr 2
      5
    • Ja, men var gravid
      6
    • Ja, men hadde akkurat sluttet med hormonell prevansjon
      3
    • Nei
      2

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hadde for en drøy ukes tid siden pms helt i rute før mens som skulle komme lørdag21.5 vanlige vondter og et dritt-humør. Lørdag kom og det slapp taket helt etter skjema, gjør alltid det rett før jeg begynner å blø. Men ingen mens kom. Nå er det gått ei drøy uke og fortsatt ingen mens. Har hatt litt vondt hver dag i livmor-område, sånn typ bare noen timer til nå så er den her. Men har hittil tatt feil hver gang.

Sluttet på p-piller i feb pga bivirkninger og hatt to regelmessige mens, men nå er den borte. Kjente at eggløsning var helga to uker før forventa mens. Men om den gikk riktig for seg vet jeg jo ikke, men noe skjedde i hvert fall.

Har ikke hatt noe problemer med å teste før for å utelukke svangerskap, men nå tør jeg virkelig ikke. Skikkelig teste-vegring av en eller anna grunn.

Så derfor spør jeg dere;

Hvordan opplever dere PMS når mensen ikke kommer, blir den lenger, går den over når tr skulle vært der? Jeg opplever at PMS fortsatt er litt til stede, men mye svakere, blir jeg gående slik helt frem til kroppen bestemmer seg for å blø?

Er det noen kjerringråd for å få fortgang i sakene.

Grunnen til at jeg spør her inne er fordi at mangen av dere er godt kjent med egne sykluser.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan veldig godt være at du er gravid, og det kan være noe annet. Eneste du kan gjøre er å ta en test...

Hvis du ikke kan bruke p-piller og ikke vil bli gravid, må du nesten ordne deg med annen prevansjon. Sikre perioder eller å hoppe av i svingen fungerer IKKE i lengden.

AnonymBruker
Skrevet

Jeg faller ikke inn under noen av alternativene i pollen. Men har fremdeles opplevd det. MANGE ganger :(

AnonymBruker
Skrevet

Takk for svar:) Jeg vet at kun en test kan bekrefte/avkrefte, har bestilt fra nett nå, så da har jeg et par dager til å unngå det på.

Og beklager til deg som falt utenfor pollen. Er jo selvsagt mange grunner til at man kan oppleve at den tr er sein, men lagde med svar alternativer som er mest sannsynlige i mitt liv.

Men om det er noe du opplever, at mensen kommer seint, blir pms'en sein også eller kommer den til vanlig tid og blir lenger? om du er plaget med det da.

Litt ute etter andres erfaringer når det gjelder pms og det at mensen er forsinka.

uaktuelt med spiral, som nå er mitt eneste alternativ, da vi tenker å starte prøvingen om et snaut år

Gjest Alabama
Skrevet

De aller fleste har opplevd at mensen er noen dager forsinka. Gjerne også en hel uke forsinka. Trenger ikke bety noe som helst!

Skrevet

Tråden ryddet for avsporinger

Bond, mod

AnonymBruker
Skrevet

Jeg vet at det ikke trenger å bety noe som helst. Det var ikke det jeg spurte om.

Men i mitt tilfelle betydde det at jeg er gravid. Så da er det vel symptomer på graviditet og ikke pms jeg går å kjenner på. Knall positiv test i dag. :hakeslepp: Da gikk det visst mye raskere i svingene enn jeg hadde tenkt, men den lille spire er absolutt velkommen om den klarer seg så langt. :hjertesmil:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Gratulerer!! :klemmer:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...