Gjest Chevy Skrevet 29. mai 2011 #1 Del Skrevet 29. mai 2011 Noe ala slik http://voe.blogg.no/1237145747_move_peppes_og_villma.html som voe har under bildet sitt, der man kan klikke seg inn og lese mer om enkelte ting. jeg har ikke blogg.no, men jeg har blogspot. Har sett dette hos enkelte som har blogspot også.. heeeeelp me someone:) føler bloggen min funker nå, bortsett fra det da:) Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Del Skrevet 29. mai 2011 Mener du den vertikale menyen? Det finnes mange tutorials på nettet på hvordan man lager en sånn til Blogspot, blant annet denne. Men det kan kanskje være vanskelig hvis du ikke har noen erfaring med HTML og CSS. Men du kan jo prøve å se om du får det til ved hjelp av tutorials, eventuelt prøve og feile også kan vi hjelpe deg videre hvis du blir sittende fast. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Leonidene Skrevet 30. mai 2011 #3 Del Skrevet 30. mai 2011 Det kalles for "sider". Gå til blogger.com, logg inn og velg utforming. I den avlange boksen under overskriften trykker du på "legg til gadget", skroll til du finner "sider" og legg den til. Lagre og velg "innlegg" (øverst på sida nesten) og så velger du "rediger sider". Når du då trykker på den blå boksen det står "ny side" i, så kan du legge til ein slik i den fanelinja. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå