Gjest gloria Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Hva er din favorittbutikk.. butikken der du alltid finner masse fint,og hvor VISA-kortet sitt løst i lomma
:-) anna Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Neste stopp. Der finner jeg ofte noe.. Og av og til finner jeg ting jeg digger på Design Forum Der er en del "ullteppedameklær"... men innimellom....
Manon Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 Det har vært Esprit det siste året. Har gått amok med Visakortet hver gang jeg har vært ute og reist i år... Har ennå tilgode å finne Esprit her i Oslo, men for min egen del er vel det kanskje like greit?
Grooo Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 Det siste året har jeg vært i en klesbutikk skjeldnere enn en gang i måneden, så da har visakortet fått bein å gå på samme hvilken butikk jeg har beveget meg inn i... De stedene jeg har handlet det siste året er H&M, Popin og LeneV + div. butikker i Glasgow da vi var på høstferie.
Gjest Chica i.i. Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Har brukt mest penger på Pimkie i år. Spansk(el fransk?) kjedebutikk, har masse kule topper, kjoler og tilbehør. Her hjemme handler jeg mest på Vero Moda og HM tror jeg.
Patsy Skrevet 11. november 2003 #11 Skrevet 11. november 2003 H&M, Vero Moda, Lene V. Her får man mye for pengene. Greit å kjøpe basisplagg på de stedene, og så shoppe litt rundt for mer spesielle ting i andre butikker.
Ling Skrevet 12. november 2003 #12 Skrevet 12. november 2003 Eufemia i Gamlebyen har masse flott i alle størrelser! Design Forum har også mye fint, men jeg holder en knapp på Eufemia! :D
pixiegirl Skrevet 12. november 2003 #13 Skrevet 12. november 2003 Det har vært Esprit det siste året. Har gått amok med Visakortet hver gang jeg har vært ute og reist i år... Har ennå tilgode å finne Esprit her i Oslo' date=' men for min egen del er vel det kanskje like greit?[/quote'] Det ligger en butikk i andre etasje på Steen og Strøm som har noe Esprit
Gjest gloria Skrevet 17. november 2003 #16 Skrevet 17. november 2003 Føler jeg må nevne noen av mine favorittbutikker: Bik Bok (hvor jeg selv jobber :D ) Oasis Mango Envy (butikk i Stavanger) H&M Carlings Geddon Female JC Mrs.Capone ....og en hel del andre :D
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå