Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fryktelig lyst å kjøpe meg en iPhone og er SÅ utålmodig. Jeg har hørt at iPhone 5 kommer ut i høst, men det jeg lurer på er : er det verdt å vente på den? Hørt at kameraet b.l.a er mye bedre, men hva mer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samsung Galaxy SII, eller så venter du. Og hvis du først venter så må du gjerne vente på iPhone 4s eller iPhone 5. Er vel fortsatt usikkert om neste modell vil være iPhone 4s eller iPhone 5.

AnonymBruker
Skrevet

Hvorfor kjøpe søppel mobil?

Gjest hogwash
Skrevet

Samsung Galaxy SII, eller så venter du.

Enig. Har forøvrig selv iPhone 3GS, men ble svært imponert over galaxy 2 når jeg lekte meg med den.

Skrevet (endret)

Nå, til TS sitt spørsmål. Hvis du først skal bruke en del penger på telefon, ville jeg ventet til iPhone 5 kommer. Jeg har iPhone 3GS selv, og elsker den. iPhone 4 er jo basically det samme som 3GS bare at det er litt annerledes design og bedre kamera. Vent på iPhone 5, du :) Men ta i betraktning at iPhone 5 nok kommer til å være en del dyrere enn iPhone 4.

Innlegg redigert pga rydding i tråden

Endret av SportyShorty
  • Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet pga avsporinger

SportyShorty, mod

Skrevet

Trenger du telefon nå, så kjøper du den nå. Kan du vente to-tre måneder så gjør du det. Den nye iPhone vil ikke ha de helt store oppgraderingene. Den vil kanskje få marginalt større skjerm (kanskje) og litt raskere prosessor. De største endringene vil være med iOS5, som du kan enkelt oppgradere din iPhone 4 med.

Jeg personlig hadde aldri giddet å vente 3 mnd, kanskje mer, på en oppdatering som ikke vil bli betydelig...

• Liker 1
Skrevet

Jeg har fryktelig lyst å kjøpe meg en iPhone og er SÅ utålmodig. Jeg har hørt at iPhone 5 kommer ut i høst, men det jeg lurer på er : er det verdt å vente på den? Hørt at kameraet b.l.a er mye bedre, men hva mer?

Jeg har iphone4 selv og kjøpte nettopp iphone4 til sønnen min. Han var utålmodig.

Vil du ha en knallgod telefon kjøper du iPhone4

MÅ du ha det siste av det siste, venter du på 5-eren

Tror ikke forskjellen i praksis blir så voldsom

• Liker 1
Skrevet

Ville vært en tabbe å kjøpe iPhone 4 nå, den er jo ikke spesielt billig engang.

• Liker 1
Skrevet

Ville vært en tabbe å kjøpe iPhone 4 nå, den er jo ikke spesielt billig engang.

Ikke noen spesielt stor tabbe dersom iPhone 4 dekker behovene. iPhone 5 (eller 4s) kommer ikke til å bringe frem noe revolusjonerende.

Skrevet (endret)

Ikke noen spesielt stor tabbe dersom iPhone 4 dekker behovene. iPhone 5 (eller 4s) kommer ikke til å bringe frem noe revolusjonerende.

Jeg mener det er en tabbe å kjøpe en gammel telefon til full pris, når det finnes bedre alternativer.

Endret av DBM
Skrevet

Jeg mener det det er en tabbe å kjøpe en gammel telefon til full pris, når det finnes bedre alternativer.

Dersom TS ønsker en elegant og brukervennlig telefon med iOS, finnes det ingen andre (bedre) alternativer enn iphone4. Sånn er det med den saken

Skrevet

Jeg mener det det er en tabbe å kjøpe en gammel telefon til full pris, når det finnes bedre alternativer.

GAD! TS snakker om en iPhone, og trenger ikke en leksjon i hvor mange telefoner som er SÅÅÅ mye bedre enn iPhone. Det finnes nok tråder om det på forumet her hun kunne ha leita opp!! :kjefte:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

GAD! TS snakker om en iPhone, og trenger ikke en leksjon i hvor mange telefoner som er SÅÅÅ mye bedre enn iPhone. Det finnes nok tråder om det på forumet her hun kunne ha leita opp!! :kjefte:

ENIG ass!!! Som de fleste andre som kjøper smartphones har TS lyst på en iPhone og spør om h*n skal velge 4-eren nå, eller vente til nye iPhone5 kommer. TS spør ikke om h*n heller skal velge en king-kjong-kina iphonewannabee som muligens har bedre kamera og finesser!!!

Give us a break!

Skrevet

Så rapportér innlegget mitt da. GAD.

• Liker 1
Skrevet

ENIG ass!!! Som de fleste andre som kjøper smartphones har TS lyst på en iPhone og spør om h*n skal velge 4-eren nå, eller vente til nye iPhone5 kommer. TS spør ikke om h*n heller skal velge en king-kjong-kina iphonewannabee som muligens har bedre kamera og finesser!!!

Give us a break!

*Ler* Ja, jeg spør jo selvfølgelig om iPhone, ikke andre tlftyper.

Jeg tror selv ikke at iPhone 5 er SÅ mye bedre enn 4, så lurer bare på om jeg skal satse på 4. Tror ikke jeg taper så mye på det :) Er bare nysgjerrig på dere andre sine meninger og erfaringer med telefonen :)

Skrevet

Henger meg på her da jeg lurer på akkurat det samme som TS!

Skrevet (endret)

*Ler* Ja, jeg spør jo selvfølgelig om iPhone, ikke andre tlftyper.

Jeg tror selv ikke at iPhone 5 er SÅ mye bedre enn 4, så lurer bare på om jeg skal satse på 4. Tror ikke jeg taper så mye på det :) Er bare nysgjerrig på dere andre sine meninger og erfaringer med telefonen :)

Iphone4 er super. Ingen tvil.

Litt avhengig av om du MÅ ha telefon nå...men kan du vente, så venter du. Gøy med det nyeste.

Er du VELDIG sugen på ny telefon hadde jeg ikke giddet å vente. Det kommer alltid noe nytt og bedre, og iPhone 5 vet ingen noe om. Apple er flinke til å holde hemmelig hva som kommer. De fleste TROR vel ikke forskjellen blir enorm, men...:)

Endret av Henkie
Gjest Quelleriel
Skrevet

Jeg hadde ekstreeeemt lyst til å kjøpe iphone 4 da den kom ut. Men i og med at jeg ikke hadde så mye penger da, ventet jeg bare.. Så vidt jeg har forstått får iphone 5 antageligvis bedre kamera, og litt bedre skjerm.

Det er forskjellige rykter om når den lanseres, men de fleste sier at den kommer i september :) Satser på at jeg får lagt litt penger til sides til da! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...