Livets datter Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Spørsmål 1: Hvem giftet Villemo Kalebsdatter Elistrand seg med? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Dominic Lind Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 Forfatter #3 Del Skrevet 11. november 2003 Hurra!!! Villemo og Dominic, sammen med Niklas, var Isfolkets første utvalgte. Deres oppdrag var å omvende den hardt rammede............... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 er det Ulvhedin Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 11. november 2003 #5 Del Skrevet 11. november 2003 noe ulv å noe hednig eller?? *ååååååååå aaaaaaarg husker ikke sukk* Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 Forfatter #6 Del Skrevet 11. november 2003 er det Ulvhedin Det er det! Hvem var Heike Lind sønn av, og hvordan var oppveksten til Heike? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest care Skrevet 11. november 2003 #7 Del Skrevet 11. november 2003 Å herremin, det er over 10 år siden jeg leste isfolket. Tror jeg står over :blunke: Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest gjest1 Skrevet 11. november 2003 #8 Del Skrevet 11. november 2003 he, he... her er flere som har lest isfolket ja.... Hvem var nå Heike sønn av. Jeg hunsker at jeg likte han så godt.... eller gjorde jeg det...? *husker ikke* Tror kanskje jeg har glemt det meste.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #9 Del Skrevet 11. november 2003 sølve lind. vokste ikke han opp som utstøtt på en måte. vet at sølve ikke ville ha noe med han og gjøre pga utseede. han var vel veldig ensom og viste vel ikke engang at han var i den slekten under oppveksten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Livets datter Skrevet 11. november 2003 Forfatter #10 Del Skrevet 11. november 2003 Faren til Heike, Sølve, hadde ham i et bur, og stakk ham med pinner. Hvilken rammet fikk i oppdrag å vekke Tengel den onde fra hans lange dvale ved hjelp av fløytespill? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #11 Del Skrevet 11. november 2003 Nataniel Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Nuske77 Skrevet 11. november 2003 #12 Del Skrevet 11. november 2003 Sukker dypt og lenge.... Kom bare halvveis i den serien jeg... Det er snart et år siden det nå... Kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk og kanskje ha myligheten til å bli med i "konnkuransen" til Livets Datter Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #13 Del Skrevet 11. november 2003 det synes jeg at du skal. det er en flott sereie, men da må du lese heksemesteren og lysets rike etter det. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest mattahara Skrevet 11. november 2003 #14 Del Skrevet 11. november 2003 <------ Har lest alt.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 11. november 2003 #15 Del Skrevet 11. november 2003 Har lest alt minst to ganger, men hmm..hehe..blir litt satt ut av noen av disse spm... Fyr løs igjen da! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #16 Del Skrevet 11. november 2003 tror det er best at LD fortsetter med det jeg. i tilfelle jeg husker feil. er ett par år siden jeg leste den. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 11. november 2003 #17 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg kjenner historien godt, så derfor fyrer jeg løs med neste spørsmål. Hvordan døde Tengel den gode og hans Silje ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Madley Skrevet 11. november 2003 #18 Del Skrevet 11. november 2003 Tengel blandet gift og et narkotisk stoff i vin... Så han drepte dem begge... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linemor Skrevet 11. november 2003 #19 Del Skrevet 11. november 2003 Tengel tok livet sitt når Silje døde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Summerprincess Skrevet 11. november 2003 #20 Del Skrevet 11. november 2003 Dere har rett begge to Her kommer neste spørsmål. Hvor mange barn fikk Silje med sin Tengel. Hvorfor kunne hun ikke få flere barn ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå