Gå til innhold

~ Kvitt eller dobbelt. Emne: Sagaen om Isfolket ~

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spørsmål 1: Hvem giftet Villemo Kalebsdatter Elistrand seg med?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hurra!!!

Villemo og Dominic, sammen med Niklas, var Isfolkets første utvalgte. Deres oppdrag var å omvende den hardt rammede...............

Gjest mattahara
Skrevet

noe ulv å noe hednig eller??

*ååååååååå aaaaaaarg husker ikke sukk*

Skrevet
er det Ulvhedin

Det er det!

Hvem var Heike Lind sønn av, og hvordan var oppveksten til Heike?

Skrevet

Å herremin, det er over 10 år siden jeg leste isfolket. Tror jeg står over :blunke:

Skrevet

he, he... her er flere som har lest isfolket ja.... Hvem var nå Heike sønn av. Jeg hunsker at jeg likte han så godt.... eller gjorde jeg det...?

*husker ikke*

Tror kanskje jeg har glemt det meste....

Skrevet

sølve lind.

vokste ikke han opp som utstøtt på en måte. vet at sølve ikke ville ha noe med han og gjøre pga utseede. han var vel veldig ensom og viste vel ikke engang at han var i den slekten under oppveksten.

Skrevet

Faren til Heike, Sølve, hadde ham i et bur, og stakk ham med pinner.

Hvilken rammet fikk i oppdrag å vekke Tengel den onde fra hans lange dvale ved hjelp av fløytespill?

Skrevet

Sukker dypt og lenge.... Kom bare halvveis i den serien jeg... Det er snart et år siden det nå... Kanskje jeg skal gjøre et nytt forsøk og kanskje ha myligheten til å bli med i "konnkuransen" til Livets Datter :roll:

Skrevet

det synes jeg at du skal. det er en flott sereie, men da må du lese heksemesteren og lysets rike etter det.

Skrevet

Har lest alt minst to ganger, men hmm..hehe..blir litt satt ut av noen av disse spm...

Fyr løs igjen da!

Skrevet

tror det er best at LD fortsetter med det jeg. i tilfelle jeg husker feil. er ett par år siden jeg leste den.

Skrevet

Jeg kjenner historien godt, så derfor fyrer jeg løs med neste spørsmål. Hvordan døde Tengel den gode og hans Silje ?

Skrevet

Tengel blandet gift og et narkotisk stoff i vin...

Så han drepte dem begge...

Skrevet

Dere har rett begge to :) Her kommer neste spørsmål. Hvor mange barn fikk Silje med sin Tengel. Hvorfor kunne hun ikke få flere barn ?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...