Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er ute etter øyenskygge sett og sett med koster

Sminken har jeg allerede bestemt meg for; http://cgi.ebay.com/Pro-120-COLORS-NEUTRAL-WARM-EYESHADOW-MAKEUP-PALETTE-4-/160563284474?pt=AU_Makeup&hash=item25625149fa

Sammen med settet med sterkere farger også.

Og lurer på disse kostene? Eller om noen har noe å anbefale. Skal være noe som er rimelig og ok kvalitet også, bruker mineralsminke ellers.

http://cgi.ebay.com/Cosmetic-32-PCS-Makeup-Brushes-Brush-Set-Kit-Case-BS8-/320642539996?pt=LH_DefaultDomain_0&hash=item4aa7c8e1dc

Er dette settet med koster greit?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg syns Sigma sine koster er bra! Betalte ca 250 for et kit med 7 (+2 ekstra) koster i, og de setter ned prisen på pakken så den ikke blir stoppet i toll. Kvaliteten er vel omtrent som MAC, med noen få unntak.

Skrevet

hvor får man kjøpt slike koste-sett?er på jakt jeg også.. er det andre steder enn e-bay,evt.kan man kjøpe det i butikker?

såfall hvilke..? :)

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Slike store, billige kostekit fra ebay har ofte veldig dårlig kvalitet. Spesielt om de kommer fra Kina, noe jo jeg ser disse gjør.

Hvis jeg var deg ville jeg heller ha kjøpt noen koster fra eco tools. De er både billig og gode. Fåes kjøpt her: http://www.iherb.com/Search?kw=eco+tools

Skrevet

Da skal jeg titte litt på både eco tools og sigma.

Må man be om å skrive ned verdien hos sigma eller gjør de det automatisk?

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt om det kanskje er øyenskyggene mine det er noe galt med, men jeg opplever at Eco tool-børsten min ikke helt fanger opp pudderet slik at jeg får nok farge på øyelokket.. Må liksom stå å ta på og ta på og ta på.. Dette gjelder både på øyenskyggen fra Clinique, Isadora og Cubus..

Skrevet

Nå vet jeg ikke helt om det kanskje er øyenskyggene mine det er noe galt med, men jeg opplever at Eco tool-børsten min ikke helt fanger opp pudderet slik at jeg får nok farge på øyelokket.. Må liksom stå å ta på og ta på og ta på.. Dette gjelder både på øyenskyggen fra Clinique, Isadora og Cubus..

Jeg opplever det samme når jeg bruker Eco Tools til øyenskygge, og det kommer rett og slett av at den har en altfor glatt syntetisk bust. Fin til concealer, da :-)

Skrevet (endret)

*dobbelpost*

Endret av Eske
AnonymBruker
Skrevet

Jeg anbefaler ikke kostesettene fra Ebay, rett og slett fordi kvaliteten er jevnt over dårlig. Anbefaler mye heller et lite Sigmasett, det er himmelvid forskjell og kun en liten prisforskjell.

Har forøvrig skrevet et innlegg om mine to jallabørstesett på bloggen min om du vil lese om dem.

Sett nr. 1.

Sett nr. 2.

Gjest _Hufsa_
Skrevet

Jeg opplever det samme når jeg bruker Eco Tools til øyenskygge, og det kommer rett og slett av at den har en altfor glatt syntetisk bust. Fin til concealer, da :-)

Nå vet ikke jeg eksakt hvilke koster fra eco tools du/dere mener, men

jeg har blant annet disse minikostene og det stemmer at iallefall disse har veldig glatt bust ja.

Men de øyekostene som er i "6 piece eye brush set er ikke glatte i det hele tatt. Man kunne lures til å tro at de var naturhårkoster igrunn. De er absolutt en favoritt hos meg

Skrevet

jeg har blant annet disse minikostene og det stemmer at iallefall disse har veldig glatt bust ja.

Men de øyekostene som er i "6 piece eye brush set er ikke glatte i det hele tatt. Man kunne lures til å tro at de var naturhårkoster igrunn. De er absolutt en favoritt hos meg

Håper jeg får samme inntryk og positiv erfaring som deg, for disse kostene har jeg også bestilt nylig. Synd hvis de er av så dårlig kvalitet at de er ubrukelige hvertfall. :)

Skrevet

Oversikten over kit her hos SigmaBeauty, hvilket kit?

Har funnet 2-3 kit av Eco Tool som ser bra ut, blant annet det 6-piece eye kit'et...

Men tenkte å finne noe å sammenligne priser og innhold på.

Skrevet

Oversikten over kit her hos SigmaBeauty, hvilket kit?

Har funnet 2-3 kit av Eco Tool som ser bra ut, blant annet det 6-piece eye kit'et...

Men tenkte å finne noe å sammenligne priser og innhold på.

Jeg har Travel Kit in Pink, og er veldig fornøyd. Alle basic-kostene du trenger - foundation, concealer, rouge/contour, fluffy stor børste, øyebørster og blendingbørster. Tror de skriver ned automatisk, men skader jo ikke å spørre i bestillingen :)

Skrevet (endret)

Det skulle jeg selvsagt ha skrevet ja, beklager! De ET-kostene jeg har prøvd er fra 5 Piece Brush Set og er veldig glatte. Den ene er ment å være concealerkost, mens den andre skal være til øyenskygge, men jeg synes at de er veldig like og stort sett best egnet til kremprodukter.

(Har ikke prøvd minikostene men på de bildene jeg har sett ser de ganske like ut som de to i mitt kit, som altså er veldig glatte og uegnede til pudderprodukter.)

Godt å høre at settet til øyne er bedre, mulig jeg bestiller meg det etterhvert :-)

Oppdatert; Og der var det bestilt, gitt....

Endret av Eske

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...