Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kan man få tak i sexy undertøy, type babydoll men ikke slike som ikke dekker noen verdens ting, som ikke er av dårlig kvalitet og som jeg ikke trenger å blakke meg på (er student).

Har prøvd f.eks ebay, men kvaliteten er jo til å spy av, og slike som koster fra 500 kr og oppover sier kontoen min nei til.

Skrevet

sexkatten.dk

lingeributikken.no

nancy.no

glassleker.no

Kanskje?

Skrevet

Hvor kan man få tak i sexy undertøy, type babydoll men ikke slike som ikke dekker noen verdens ting, som ikke er av dårlig kvalitet og som jeg ikke trenger å blakke meg på (er student).

Har prøvd f.eks ebay, men kvaliteten er jo til å spy av, og slike som koster fra 500 kr og oppover sier kontoen min nei til.

Jeg har ingen hensikt med å være støtende i mitt spørsmål, men la meg spørre - er du prostituert? Det er ikke noe galt med det altså.

• Liker 1
Skrevet

Jeg har ingen hensikt med å være støtende i mitt spørsmål, men la meg spørre - er du prostituert? Det er ikke noe galt med det altså.

haha, hva faen?

Skrevet (endret)

:tristbla:

Vedlegg fjernet.

Ms.raggsokk, mod.

Endret av Ms. Raggsokk
Skrevet

hehe,hvorfor spørr du egentli om noe sånt? :fnise: :fnise:

Gjest charella
Skrevet

lingeriediva.com

Hilsen hjemmeværende prostituert ;)

Skrevet

Så jeg må være prostituert fordi jeg har lyst til å overraske samboeren med noe sexy, og ikke har råd til å blakke meg på en babydoll til 500-700kr da jeg er student og over halve stipendet mitt går til husleie? :filer:

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...