Avalon Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Hvor kan man få tak i sexy undertøy, type babydoll men ikke slike som ikke dekker noen verdens ting, som ikke er av dårlig kvalitet og som jeg ikke trenger å blakke meg på (er student). Har prøvd f.eks ebay, men kvaliteten er jo til å spy av, og slike som koster fra 500 kr og oppover sier kontoen min nei til.
Caramela Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 sexkatten.dk lingeributikken.no nancy.no glassleker.no Kanskje?
Ecaf Llort Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Hvor kan man få tak i sexy undertøy, type babydoll men ikke slike som ikke dekker noen verdens ting, som ikke er av dårlig kvalitet og som jeg ikke trenger å blakke meg på (er student). Har prøvd f.eks ebay, men kvaliteten er jo til å spy av, og slike som koster fra 500 kr og oppover sier kontoen min nei til. Jeg har ingen hensikt med å være støtende i mitt spørsmål, men la meg spørre - er du prostituert? Det er ikke noe galt med det altså. 1
lovedrug Skrevet 30. mai 2011 #4 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har ingen hensikt med å være støtende i mitt spørsmål, men la meg spørre - er du prostituert? Det er ikke noe galt med det altså. haha, hva faen?
Ecaf Llort Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 (endret) Vedlegg fjernet. Ms.raggsokk, mod. Endret 30. mai 2011 av Ms. Raggsokk
lovedrug Skrevet 30. mai 2011 #6 Skrevet 30. mai 2011 hehe,hvorfor spørr du egentli om noe sånt? :fnise:
Gjest charella Skrevet 30. mai 2011 #7 Skrevet 30. mai 2011 lingeriediva.com Hilsen hjemmeværende prostituert
Avalon Skrevet 30. mai 2011 Forfatter #9 Skrevet 30. mai 2011 Jeg har ingen hensikt med å være støtende i mitt spørsmål, men la meg spørre - er du prostituert? Det er ikke noe galt med det altså. Så jeg må være prostituert fordi jeg har lyst til å overraske samboeren med noe sexy, og ikke har råd til å blakke meg på en babydoll til 500-700kr da jeg er student og over halve stipendet mitt går til husleie? 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå