Gjest gloria Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Jeg og en gjeng venner har planlagt oss en tur til Hellas neste sommer, og vi ønsker å dra til et sted med mye liv og røre , samtidig som det er mulig å sole seg og slappe av. Tar gjerne i mot tips om hotell,selskap, priser o.l. Her er det bare å skrike ut
chimp Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Rhodos By......masse fart og strender midt i byen! Nevner i samme slengen Ayia Napa, Kypros, selv om du spurte om Hellas. men Ayia Napa må være et av de aller mest fartsfyllte stedene jeg har vært noensinne, og d er en virkelig flott strand der i tilknytning til byen. Dessuten snakker de jo gresk der og maten er gresk.....
Mette Skrevet 12. november 2003 #6 Skrevet 12. november 2003 Ios er Hellas svar på Ibiza. Ja i høysesongen, men det er en utrolig nydelig plass også.
Gjest var for ung da.. :( Skrevet 17. november 2003 #7 Skrevet 17. november 2003 herssonnissos... (Helt sikkert IKKE skrevet riktig) På kreta!
Gjest 10ltaksløs Skrevet 25. november 2003 #8 Skrevet 25. november 2003 Hvis du ikke har vært på Zakhynthos (en liten øy mellom hellas og italia), så må du bare reise dit!!! Det er en sinnsyk hovedgate hvor det garantert er liv!!! Vil da anbefale Apollo sitt hotell som ligger rett ved den 9 km lange stranden og ca 1- 1,5 km unna hovedgaten! Ikke bo på det beste hotellet til Ving....da er jeg redd du blir skuffet. Det ble i hvertfall vi! Dette stedet skuffer deg garantert ikke!! Aya Napa er oppbrukt!!
Madison Skrevet 25. november 2003 #9 Skrevet 25. november 2003 Endel kompiser var på zakynthos i sommer, og ikke spesielt imponert. Var i høysesongen.. Kos derimot, skal være veldig bra :D bra uteliv, og finestrender. Aya napa har et utrolig bra uteliv..men drar du dit bør det være så å si kun festinga du er ute etter.
marre Skrevet 25. november 2003 #10 Skrevet 25. november 2003 Her kommer noen tips.... Kos - hvis det er mye festing men også mulighet for å slappe av som er ønskelig Aya Napa - hvis det er festing som er viktigst , der er det høyt tempo Corfu - har jeg hørt har blitt litt sånn "homo sted" .. .no offence har ikke noe imot det , men i høysesong har det blitt et samlingssted for homofile . Ikke skyt meg !!!! Det kommer litt an på hva man hovedsaklig er ute etter Men jeg var på Skiathos i sommer og der er det en egen gate med suuuuper fete nattklubber og nye blir åpnet hele tiden , samtidig som det også finnes en egen strand som gås under navnet party stranda....der er det fullt kjør på dagtid med vannsport og bare ungdommer ... du må nesten titte litt i kataloger og se hva som faller best i smak , ... men det er mYYYYE å velge mellom ... lykke til 8)
lenny Skrevet 2. desember 2003 #11 Skrevet 2. desember 2003 kos er absolut et ungdomssted.der kan man feste i store og lille bargaten.og på dagtid kan man slappe av på stranden og få servert drinkene/mat til solsengen. kos er ikke bare ett ungdomssted,det passer for voksne oxo.for min del holdt det med en uke på kos. korfu,moraitikka er ett lite koselig sted,var der i september i fjor,helt i slutten av sesongen,ikke mye uteliv da. korfu by er kjempested,har ikke festet der men veldig koselig by.
Gjest gloria Skrevet 3. desember 2003 #12 Skrevet 3. desember 2003 :D takk for alle fine innlegg. Kos og Hersonisoss er vel de øyene det står mellom... jeg gleder meg jeg, gleder meg til å kjenner sol og sommer i det jeg våkner om morgenen :D
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #13 Skrevet 3. desember 2003 Hersonissos er ikke noen øy. Det er et sted som ligger på Kreta!
Gjest Anonymous Skrevet 3. desember 2003 #14 Skrevet 3. desember 2003 sorry for at jeg ikke var nok geografisk korrekt , da!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå