Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jomfru med accedant i skytten. Lurer på om jeg er en typisk "sånn en" :ler:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Svarer deg gjerne, men kan ikke uttale meg fra så lite info - blidet blir ufullstendig. Send meg pm med fødselsdata, så kan jeg ta en rask titt - ok? :wink:

Skrevet

I en av mine astrologibøker står det:

Personlighet: Førende

Livskjerne: Fornuftig

Disse karakterene har utpregede lederegenskaper i forhold til underordnede. De er bedriftsledere, representanter for sjefen, hos dem går alt som smurt. Særlig når sjefen ikke er tilstede. De er ypperlig i stand til å overta ansvar selv om de tennende ideer ikke går ut fra dem. De er også gode læremestre som ikke bare gir læregutten kosten i hånden, og de ser etter den minste skrue i bedriften. De er de første på arbeidsplassen og de siste, de kan ikke sove hvis de ikke vet at de har alt under kontroll. Når de er på ferie vil de helst ringe bedriften hver dag og høre om det går bra uten dem. Går det bra, er ferien halvveis ødelagt for dem, går det dårlig, avbryter de ferien straks. De er arbeidsjern og lider hvis de ikke får ansvar for noe. Deres vaner er lette å beregne, de er trofaste og som ekteskapspartnere kan man stole på dem. Deres verdensbilde er klart, alt må være overskuelig, alt må ha ha sine grenser, da går alt bra. De få gangene de har brutt ut av ordenen, morer de seg ikke engang over det i erindringen. Disse karakterene er samvittighetsfull og rettskafne, de er gode advokater og, hvis man smigrer dem litt, lar de seg også utnytte. Særlig barna deres oppdager det raskt. De bør passe på nervene, for de har lett for å overanstrenge seg, siden de vil gjøre alt selv.

Litt merkelig språk til tider, men du forstår sikkert poengene! :wink:

Skrevet
:ler: har faktisk en lærer som sa til meg at jeg ikke kom til å bli advokat en gang. :ler:
Skrevet

Den gjør faktisk det, men er litt usikker på om jeg har sagt rett med skytten. Ling er på saken :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Vet du ikke selv hvordan du er da????????????????? :roll:

Skrevet
Svarer deg gjerne' date=' men kan ikke uttale meg fra så lite info - blidet blir ufullstendig. Send meg pm med fødselsdata, så kan jeg ta en rask titt - ok? :wink:[/quote']

Kjære søte snille Ling.....?? :sjarmor:

Jeg har også lyst...........

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...