Gå til innhold

vennine som er usikker:(

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

hun og kjæresten har masse opp og nedturer..så plutselig en kveld,bestemte de seg for å gifte seg..han dro ut med en gang å bestilte kirke,lokale osv..jeg synes dette var noe overdrevet,og for fort planlagt.. skal gifte seg neste sommer,og nå sier hun igjen at hun ikke vil gifte seg,men skal gjøre det på pur f...( dette vet ikke han noe om)hun fleiper og sier,gjør det for pengene og gavenes skjyld.og for brylupsreisen.og litt for å irritere eksen hans..jeg synes dette erhelt horibelt,har prøvd å si noe til henne,men vet ikke helt hvor langt jeg skal gå,eller hvor mye jeg skal bry...noen tips?? icon_smile.gif

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Om hun er så dum at hun gifter seg på grunn av dette som du nevner -da tror jeg ikke det er stor du kan gjøre for henne, desverre...

Nelle

Gjest Anonymous
Skrevet

Hei!

Ho virker jo ikke helt stødig.. jeg tenker på hennes tilkommende.. hvor kult er det for han at hun egentlig ikke gifter seg med han fordi han er "the one and only"?? Hvis han ikke vet noe om dette kan jo det bli ganske sørgelig.. Og du visste om at det kom til å bli det?? Kanskje han fortjener å vite at dette faktisk ikke baserer seg på love??

Kos..

Gjest Anonymous
Skrevet

Dem er sikkert fylt 18, men de er vel sent utviklet. Stadium 10 år?

Skrevet

Høres ut som hun trenger en psykolog mer enn en prest...

Vet du - selv om hun er DIN venninne synes jeg du skylder denne stakkars kjæresten hennes et visst innblikk i hva denne ikkeheltfriske jenta surrer med...

Skrevet

Jeg syntes du burde snakke med veninnen din og si at dette er forkastelig! Man leker ikke med andres følelser på dennne måten. Si rett ut hva du mener om dette, ikke legg skjul på dine følelser om det hun gjør. Du kan 'redde' et hjerte ved å si i fra!12

Skrevet

Hei.

Jeg synes kanskje mye tas for gitt i denne tråden...

Hvis de har et stormfullt forhold, så er det nok ikke helt uten følelser. Kanskje spiller hun bare tøff for å "beskytte" seg selv mot skuffelsen dersom han ombestemmer seg, eller dumper henne. Du skriver jo at han plutselig fridde veldig på impuls. Veninna di føler kanskje at han ikke "mener" på ordentlig at han vil være gift... Bare en tanke.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...