Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I høst bestilte jeg Viasats Premier League-pakke, etter å ha blitt oppringt av en av selgerne deres. De viser altså flere PL-kamper direkte, det er hele poenget med disse kanalene. Nå er sesongen slutt, men da jeg så på siste faktura, så oppdaget jeg at de fortsatt tar seg betalt for disse kanalene. Det hender de viser "klassikere", altså gamle opptak av kamper på kanalene nå, men er det ikke litt feil å ta seg betalt for noe man egentlig ikke får, altså "live" fotball?

Jeg har sendt dem en e-post om dette, og venter på svar. Men jeg er temmelig sikker på at selgeren i tlf sa at abonnementet bare gjelder mens PL faktisk pågår.

Jeg poster her for å høre om det er flere som har vært borti dette, og om dere har fått inntrykk av at abonnementet automatisk skulle stoppes når sesongen var over?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Altså, er vel ikke Viasat som viser Premier League. Det er TV2.

Viasat viser Championship-fotball, Champions League, FA-cupen, Ligue 1 og sikkert noe mer. Men ikke Premier League.

For det andre, det er vanlig med alle slike abn at de løper helt til du sier de opp. Det vil si at om du sier det opp på mandag eller tirsdag, så betaler du ut juni.

De kan selvfølgelig være snill med deg, men ellers må du nok betale.

Skrevet

Altså, er vel ikke Viasat som viser Premier League. Det er TV2.

Viasat viser Championship-fotball, Champions League, FA-cupen, Ligue 1 og sikkert noe mer. Men ikke Premier League.

For det andre, det er vanlig med alle slike abn at de løper helt til du sier de opp. Det vil si at om du sier det opp på mandag eller tirsdag, så betaler du ut juni.

De kan selvfølgelig være snill med deg, men ellers må du nok betale.

Ja, det er TV2 sine kanaler, men Viasat tilbyr disse 3 PL-kanalene som en egen tilleggspakke, og det gjelder KUN disse tre og ikke f.eks. TV2 Sport. Viasat sport osv. er en annen pakke. Jeg vet også hvordan det fungerer med å si opp kanalpakker, for jeg har gjort det tidligere. Men disse PL-kanalene har jo ingen funksjon når sesongen er slutt, så det blir noe annet enn å si opp f.eks. TV1000.

Det jeg lurte på var om flere hadde sagt ja til dette tilbudet, og om de hadde blitt fortalt på tlf at abonnementet stoppes/ settes på vent mens PL ikke pågår.

Skrevet

Jeg bestilte disse tilleggskanalene separat og fikk beskjed om at de måtte sies opp, men at det ikke var noen bindingstid siden jeg allerede hadde grunnpakke eller hva det nå kalles. Så jeg har sagt opp kanalene nå, og bestiller dem igjen i august.

Skrevet

I høst bestilte jeg Viasats Premier League-pakke, etter å ha blitt oppringt av en av selgerne deres. De viser altså flere PL-kamper direkte, det er hele poenget med disse kanalene. Nå er sesongen slutt, men da jeg så på siste faktura, så oppdaget jeg at de fortsatt tar seg betalt for disse kanalene. Det hender de viser "klassikere", altså gamle opptak av kamper på kanalene nå, men er det ikke litt feil å ta seg betalt for noe man egentlig ikke får, altså "live" fotball?

Jeg har sendt dem en e-post om dette, og venter på svar. Men jeg er temmelig sikker på at selgeren i tlf sa at abonnementet bare gjelder mens PL faktisk pågår.

Jeg poster her for å høre om det er flere som har vært borti dette, og om dere har fått inntrykk av at abonnementet automatisk skulle stoppes når sesongen var over?

Abonnementet løper så lenge du ikke sier det opp. Hos Get er det en måneds oppsigelsestid. Du må si opp kanalene i løpet av April dersom du ønsker å ha dem bare ut Mai.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...