Gå til innhold

Meg og eksen har tilbrakt helgen sammen....

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Var sammen i 1.5 år, han dumpet meg i høst. Møttes noen ganger i jan/februar, så fant han seg en dame, det ble nylig slutt. Jeg fant meg en fyr også, det varte heller ikke lenge.

Han har i perioder mast om at vi måtte treffes igjen, og i helgen kjørte han 45 mil hver vei med rundt null kroner på konto for et døgn og hygget oss både inne og ute i offentligheten. Ute blant mine venner drev han også å kjærtegnet meg, og han snakket om at jeg måtte komme på besøk.

Å kjøre 45 mil for å få seg noe, er jo ganske drøyt, han har sikkert noe lettere tilgjengelig som han ikke må pjatte med i ukesvis for å få seg noe og som bor mye nærmere ham, men han om det liksom?

Da han dro hjemover i formiddag tenkte jeg jaja, dette var jo kjekt, jeg får sende ham en sms i morgen og takke for en hyggelig helg eller noe. Tre timer etter han dro ringte han, og satt og kaklet i en time...

Jeg brukte lang tid på å slutte å sørge over ham da det ble slutt, men har ikke noe ønske om å flytte sammen med ham igjen etter måten han dumpet meg på og er generelt skeptisk overfor menn etter dette. Jeg synes han er underholdende og sånn, men jeg går ikke rundt og SAVNER ham lengre.

Lurer på om han angrer, men tør/gidd/vil ikke spørre ham om det...Og han er nok for stolt til å komme med andre innrømmelser enn at han har savnet meg.

Eller overtolker jeg det at han kjørte 90 mil for å være med meg i under et døgn?

Videoannonse
Annonse
AnonymBruker
Skrevet

Tror dessverre du overtolker det. Han utnytter deg...

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Eller du er et godt ligg??

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...