Gå til innhold

Tyll eller chiffon?

Anbefalte innlegg

Skrevet

*kremt*

Jeg vil altså ha et kjempelangt, vakkert, tungtfallende slør alla Metta Marit-varianten. Er det chiffon jeg må ha da? *spørre dumt*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan sikkert ha begge delene, men jeg syns chiffong er mye penere hvis du skal ha så langt slør!

Skrevet

Jeg har kjøpt en fin, tung tyll (syr selv). Da får jeg langt, fint slør som faller utrolig fint, samtidig som jeg har mulighet til å kunne ha et lag foran ansiktet. (dessuten blir det ikke som alle andres "mette-marit" slør)

Skrevet

Mette Marit sitt slør var ikke chiffon, men i silketyll. Det er litt mere eksklusivt, men ser veldig likt ut.

Siw.

Skrevet

Ja, Mette Marits slør var i silketyll.

Jeg hadde chiffon. Ser pent ut, og er ikke så dyrt. Jeg betalte faktisk bare 990,- for mitt som var over 2 meter.....

Gjest Anonymous
Skrevet
Ja, Mette Marits slør var i silketyll.

Jeg hadde chiffon. Ser pent ut, og er ikke så dyrt. Jeg betalte faktisk bare 990,- for mitt som var over 2 meter.....

OI! Hvor fikk du tak i så billig slør?? Chiffonslørene er jo svindyr...

Skrevet

Chiffong passet ikke til min kjole faktisk så det blir tyll på meg.

Skrevet

Jeg syns ikke chiffonslørene er så fine,

de blir litt for hestehalete for meg så jeg valgte brudetyll til mitt slør....

Men man får fint kjøpt chiffon billig, da jeg var på shoppingrunde på Grønland i Oslo, fant vi chiffon til under en femtilapp pr meter.

Skrevet

Jeg vet faktisk ikke om sløret mitt er chiffon eller tyll jeg :o Hvis det er chiffon som er kjempetynt stoff, så lurer jeg kanskje på om jeg har tyll :D

Skrevet

Jeg skal ha slør av silke chiffong med dryss av rhinnesteiner. Slører blir 2 meter langt. :D

Skrevet

Tråden er ryddet for usakligheter. Hold dere til tema.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...