Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg prøvde å finne nettsiden med bilde av sløret mitt på, men finner det ikke. Det henger en merkelapp med "Bridaline" og modellnummer: BV142. Problemet er at når jeg går inn på Bridaline sin nettside, så har de ingen slør der... Noen som har gode forslag til hvor jeg skal se?

12

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kanskje det ikke finnes på nettet? Det er jo ikke alt som faktisk ER lagt ut på nettet! icon_wink.gif

Men hvorfor trenger du et bilde av sløret på nettet, når du allerede har kjøpt det?

Skrevet

Hei Niso.

Jeg trenger bilde av sløret fordi jeg har ei veninne som ikke bor her som gjerne ville se det. (Hun skal og gifte seg). Jeg vet at ikke alt er lagt ut på nett, men tenkte kanskje noen andre hadde noen ideer om hvor jeg kunne leite, f.eks en butikk som førte slørene deres. ( Synes det var litt rart at alt annet var lagt ut på siden deres utenom sløret).

Skrevet

Jeg fant i alle fall ingen slør (eller noe annet) da jeg søkte på http://www.google.com på bridalane veil...

Men kan du ikke få lånt et digitalt kamera, eller ta bilde med et vanlig kamera/polaroid som du mailer henne, evt. sender i posten?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...