Høna Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Har nettop blitt singel og lurer litt på hva single gjør på søndager når " alle" andre slapper av inne med sine kjære?
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Jeg er singel, bor fremdeles med exen av økonomiske grunner da.. Men han er ute på vakt på en fotballkamp, så jeg sitter og spiller bilspill i styggværet.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Jeg syklet en tur i formiddag, så en kjekk dokumentar på tv, hadde minutter på sofaen gikk en lengre tur med hunden, laget god middag, og nå her på KG. Skal snart se en god film
omelett Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Har faktisk trent i dag og er kjempestolt! Bortsett fra det har jeg forsøkt å få med folk på kino, noe ingen kunne, og det ender vel med en film alene i sofaen.
lowercasecaps Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Gått 3 mil i Bymarka! Go me! Jeg syklet en tur i formiddag, så en kjekk dokumentar på tv, hadde minutter på sofaen gikk en lengre tur med hunden, laget god middag, og nå her på KG. Skal snart se en god film Har faktisk trent i dag og er kjempestolt! Bortsett fra det har jeg forsøkt å få med folk på kino, noe ingen kunne, og det ender vel med en film alene i sofaen. Dere er helt fantastiske!
pink83 Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 trent,lest litt spansk,ordnet neglene , vasket klær og skal nå begynne på middagen før jeg slenger meg på sofaen med en film. veldig fornøyd med denne søndagen...vanligvis er jeg fyllesyk....
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Jeg er ikke singel, men ettersom kjæresten og jeg er plassert på hver vår kan av landet for sommerferien tillater jeg meg å svare som en av de som ikke sitter inne å koser med kjæresten. Jeg bruker søndag til å slappe av, enten alene eller med venner/familie, det er ypperlig å bruke dagen på feks rydding, støvsuging, vasking, klesvask, etc, så slipper man det når man kommer sliten hjem etter jobb på hverdager. Hvis jeg kun er i slappe av humør så kan det hende jeg ser en film, eller oppdaterer meg på tv-serier, hører på musikk, eller leser bok/blad osv. Ellers går det ann å trene, gå på kafe, gå tur med gode venner, picknic i parken hvis været tillater det, osv. Hvorfor må single ha egne ideer til søndager? Da jeg var singel, så var det aldri noe problem å leve på søndag, hva er greia?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå