AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Med en gang sols titter frem så kommer også vinden Er så lei den, er veldig slitsomt å skulle sitte ute å kose seg da det rasler i alle busker rundt om. Det blåste ikke så mye før, hvorfor blåser det så mye mer nå?
loffen Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Det lurer jeg også på. Det er jo faen meg kuling hver dag!
smalls Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Her jeg bor har det blåst kraftig i over en uke nå. Er så dritt lei!!! Nytter ikke å stelle håret for med en gang du går ut, så står det til alle kanter
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Enig Ikke veldig koselig å holde på i hagen heller, men kuling og 12 grader
Suzy Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Å sååå enig! Hater vind og synd det er utrolig plagsomt og slitsomt med all vinden - håret til alle kanter, det er ekkelt å sykle og det er slitsomt. Blæh...
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Hull i Ozonlaget gir jo mer vind til hele verden. Men at det plutselig ble så store hull at det begynte å blåse som nå en uke tviler jeg sterkt på. Derimot lurer jeg litt på om det kanskje kan ha med vulkanutbruddet å gjøre?
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Hull i Ozonlaget gir jo mer vind til hele verden. Men at det plutselig ble så store hull at det begynte å blåse som nå en uke tviler jeg sterkt på. Derimot lurer jeg litt på om det kanskje kan ha med vulkanutbruddet å gjøre? Det kan hende Men uansett veldig lite trivelig.
CocoPiaf Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Har får nok av det ja blir det slik i hele sommer så blir jeg rimelig skuffa for å si det mildt
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Jeg synes det er deilig, da blir det ikke så varmt. Ser alle Facebookvennene mine også klager fælt på vind nå om dagen. Og så snart sola stikker bak en sky glemmer de alle solskinnsdagene som har vært nå i vår. Og når sola kommer igjen så er det vinden man klager på. Det er vel bare sånn vi mennesker er, jeg klager når det blir for varmt. 1
Gjest Glad i reiser Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Jeg synes det er deilig, da blir det ikke så varmt. Ser alle Facebookvennene mine også klager fælt på vind nå om dagen. Og så snart sola stikker bak en sky glemmer de alle solskinnsdagene som har vært nå i vår. Og når sola kommer igjen så er det vinden man klager på. Det er vel bare sånn vi mennesker er, jeg klager når det blir for varmt. Hadde det enda vært varm. Men når det er 14 grader i skyggen, og sur vind så hjelper sola lite
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Hull i Ozonlaget gir jo mer vind til hele verden. Men at det plutselig ble så store hull at det begynte å blåse som nå en uke tviler jeg sterkt på. Derimot lurer jeg litt på om det kanskje kan ha med vulkanutbruddet å gjøre? Hull i ozonlaget gir vel ikke mer vind, bare mer UV-stråling. Tror heller ikke vulkanutbruddet har så mye å si, da det ikke var så kraftig. Men det har vært mye ekstremvær andre steder i verden også, USA, blant annet, så kanskje det har en sammenheng. Klimaendringer pga drivhusgasser (IKKE ozon, men N2O, CO2, CH4 etc) o.a, og el nino (selv om det vel var ifjor).
smalls Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Æsj, håper vinden gir seg. Enig. Å det er ikke særlig varmt heller. Utrolig surt å gå ute nå. Endret 29. mai 2011 av smalls
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 Er 100% sikker på at lærern i naturfag sa at hull i Ozonlaget kan gi mer vind, men han var litt skada. Så for all del, kan være jeg har feil.
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 Enig. Å det er ikke særlig varmt heller. Utrolig surt å gå ute nå. Jeg veit. Må gå med hansker og hele pakka for å overleve når jeg går tur med bikkja. Brrr.
Gjest Aria. Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 Jeg veit. Må gå med hansker og hele pakka for å overleve når jeg går tur med bikkja. Brrr. Haha! Jeg også! Og det er mai! Slutten av mai til og med. Og i april lå jeg og solte meg... merkelig vær ja.
Hoppetaujenta Skrevet 30. mai 2011 #17 Skrevet 30. mai 2011 Det er jo nettopp det som er fint med dette landet. I hele april var det full sommer her hos meg og det ble varmere enn varmt veldig fort. Denne voldsomme vinden, kjøligheten og til dels styrtregnet, gjør meg glad! Her forleden tenkte jeg at: "det virker faktisk som at det kunne ha vært sist i oktober i kveld"...og jeg hygget meg innendørs med stearinlys, skiver med geitost, og kakao. Det er kjempefint med forskjellig vær. Måtte det fortsette slik resten av sommeren også.
Gjest Glad i reiser Skrevet 30. mai 2011 #18 Skrevet 30. mai 2011 Det er jo nettopp det som er fint med dette landet. I hele april var det full sommer her hos meg og det ble varmere enn varmt veldig fort. Denne voldsomme vinden, kjøligheten og til dels styrtregnet, gjør meg glad! Her forleden tenkte jeg at: "det virker faktisk som at det kunne ha vært sist i oktober i kveld"...og jeg hygget meg innendørs med stearinlys, skiver med geitost, og kakao. Det er kjempefint med forskjellig vær. Måtte det fortsette slik resten av sommeren også. Nei, jeg vil ha sol og varmt vær. Vi har nok innedager på tidlig vår, høst og vinter. Jeg vil kose meg ute
Capricorn Skrevet 30. mai 2011 #20 Skrevet 30. mai 2011 (endret) HATER vind!!! Det går ikke an å sitte ute og spise selv om det er sol. Salat og dressingflasker blåser veggimellom. Man vet heller ikke hva slags uhumskheter som blåser oppi maten. I tillegg er det irriterende med å få den i ansiktet hele tiden. Håret til alle kanter og rennende øyne Endret 30. mai 2011 av capricorn74
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå