AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Det "rareste" skjedde meg i går når jeg var ute på byen. Jeg og en gutt/mann hadde tittet på hverandre hele kvelden, og jeg syntes jo at han var knallkjekk. I to-tida sto jeg, to andre gutter og ei venninne ute. Han ene av disse gutta er "den faste" som jeg pleier å bli med hjem etter byturer. Så kom denne gutten bort til oss(han som jeg hadde hatt øyekontakt med), og sa foran alle: "Hei. Jeg heter XXX. Har du lyst å bli med meg hjem ? Du er så fin (eller noe i den duren)". Jeg bare sto å gapet. Det var kleint pga den "faste gutten", men samtidig ble jeg nesten litt imponert over at han turte det der. Jeg sa nei, men takk som byr Nå er jeg egentlig veldig nysgjerrig på denne karen, var jo utrolig kjekk.. Nesten så jeg angrer på at jeg ikke ble med, men jeg har aldri hatt og kommer neppe til å ha ONS. Er det noen andre som har vært borti noe liknende, eller andre direkte "sjekkemåter"? 1
Gjest LonelyAngel Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Hørte noe lignende selv i går fra en fremmed. Det lød slik; Han: Hva skal du nå etterpå? Meg: Jeg vet ikke Han: Vil du bli med på narch til meg? Meg: Hvem som skal der? Han: Ehm.. bare vi to? 1
CocoPiaf Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Hørte noe lignende selv i går fra en fremmed. Det lød slik; Han: Hva skal du nå etterpå? Meg: Jeg vet ikke Han: Vil du bli med på narch til meg? Meg: Hvem som skal der? Han: Ehm.. bare vi to? Synes den var litt søt! ..men det kan ha noe med den sjenert-smileyen å gjøre da 7
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Du ble nesten et "ti på halv tre knull" Haha, ja. Hvis ikke han faste hadde vært der, og jeg hadde vært fullere så hadde jeg kanskje blitt det og. TS 1
rorodinbåt Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Gutter er gutter sier jeg, men lar vi oss sjarmere av dem? ....å ja. Men greit å la det bli med en flørt.
Personlig12 Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Haha, ja. Hvis ikke han faste hadde vært der, og jeg hadde vært fullere så hadde jeg kanskje blitt det og. TS Vi har alle vært der 4
bukett Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Så kom denne gutten bort til oss(han som jeg hadde hatt øyekontakt med), og sa foran alle: "Hei. Jeg heter XXX. Har du lyst å bli med meg hjem ? Du er så fin (eller noe i den duren)". Jeg bare sto å gapet. Ikke gap for lenge. Du burde ha sørget for at han fikk ditt telefonnummer. Nå vet du ikke hvem han er? Synes det var et bra sjekketriks - men, at han sa "bli med meg hjem" en lørdag kveld på byen? Høres ikke spesielt langsiktig ut...mer som ONS. Om han mente mer med det kunne han jo ha spurt om å få treffe deg dagen etter!
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Ikke gap for lenge. Du burde ha sørget for at han fikk ditt telefonnummer. Nå vet du ikke hvem han er? Synes det var et bra sjekketriks - men, at han sa "bli med meg hjem" en lørdag kveld på byen? Høres ikke spesielt langsiktig ut...mer som ONS. Om han mente mer med det kunne han jo ha spurt om å få treffe deg dagen etter! Jeg skjønte jo at det var snakk om ONS, da. Regnet ikke med noe annet når han sa det sånn Men iom at jeg aldri har hatt ONS og at jeg syntes at han var så kjekk, så kan man jo angre LITT dagen etter. Jeg fikk jo det "nødvendige" både i natt og i morges, men jeg vet ikke.. litt spenning i hverdagen hadde jo ikke gjort noe Nesten så jeg håper at jeg møter han igjen neste gang jeg skal ut. Tviler på at jeg hadde blitt med han hjem da heller, men.. Litt for pinglete for ONS rett og slett TS
bukett Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Men iom at jeg aldri har hatt ONS og at jeg syntes at han var så kjekk, så kan man jo angre LITT dagen etter. Jeg fikk jo det "nødvendige" både i natt og i morges, men jeg vet ikke.. litt spenning i hverdagen hadde jo ikke gjort noe Kanskje han er på samme utested neste helg - eller det dukker opp en ny kandidat
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 Kanskje han er på samme utested neste helg - eller det dukker opp en ny kandidat Lov å håpe.. Men vet jo ikke om jeg tør uansett, men kanskje jeg kunne fått pratet litt med han i hvertfall. Pratet jo så vidt med han inne på utestedet og, men det var ganske sånn.. "hva heter du, vil du ha en øl" opplegg.. Jeg vet ikke jeg, bare merker at jeg ble nysgjerrig på han. Sånn er det når man har vært singel en stund, gitt! Noe helt annet er jo historien med han jeg kaller den "faste" her. På fredag var jeg ute med noen kompiser, og det reagerte han på.(fikk mld av han midt på natta når jeg sov, som antydet at han kanskje trodde jeg hadde blitt med noen av dem hjem..usj) Også reagerte han på at denne her gutten kom bort til meg. Samtidig gjør han det klart at han ikke vil ha noe forhold, noe som i og for seg er greit for min del. Blir jo forvirret av opplegget hans også. Ganske off topic dette her, men men..
Amable Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Jeg skjønte jo at det var snakk om ONS, da. Regnet ikke med noe annet når han sa det sånn Men iom at jeg aldri har hatt ONS og at jeg syntes at han var så kjekk, så kan man jo angre LITT dagen etter. Jeg fikk jo det "nødvendige" både i natt og i morges, men jeg vet ikke.. litt spenning i hverdagen hadde jo ikke gjort noe Nesten så jeg håper at jeg møter han igjen neste gang jeg skal ut. Tviler på at jeg hadde blitt med han hjem da heller, men.. Litt for pinglete for ONS rett og slett TS Det trenger da for svarten ikke å handle om ONS. Du kan jo bare bli kjent med fyren på vanlig vis. "Nei, men jeg møter deg gjerne på kafé i morgen".
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 Det trenger da for svarten ikke å handle om ONS. Du kan jo bare bli kjent med fyren på vanlig vis. "Nei, men jeg møter deg gjerne på kafé i morgen". Når man spør ei jente klokka halv tre på natta, så handler det som regel om ONS da. Det er jo det han regner med når han spør, han spør ikke fordi han vil ha et forhold med deg. Men JA, går an å bli kjent med fyren på vanlig vis, og det har jeg prøvd å forklare også. At hvis jeg møter han ute en annen helg så vil jeg prøve å få pratet med han. TS 2
bukett Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 Lov å håpe.. Men vet jo ikke om jeg tør uansett, men kanskje jeg kunne fått pratet litt med han i hvertfall. Pratet jo så vidt med han inne på utestedet og, men det var ganske sånn.. "hva heter du, vil du ha en øl" opplegg.. Jeg vet ikke jeg, bare merker at jeg ble nysgjerrig på han. Sånn er det når man har vært singel en stund, gitt! Noe helt annet er jo historien med han jeg kaller den "faste" her. På fredag var jeg ute med noen kompiser, og det reagerte han på.(fikk mld av han midt på natta når jeg sov, som antydet at han kanskje trodde jeg hadde blitt med noen av dem hjem..usj) Også reagerte han på at denne her gutten kom bort til meg. Samtidig gjør han det klart at han ikke vil ha noe forhold, noe som i og for seg er greit for min del. Blir jo forvirret av opplegget hans også. Ganske off topic dette her, men men.. Selv om han faste og du ikke er i et forpliktende parforhold, men kun har sex, og han har gjort det klart at det er kun hva det er, er det ikke uvanlig at de likevel sender en sms nå og da, og er nysgjerrige på om det er andre menn med i bildet. De vil nok gjerne ha litt kontroll og være mest mulig herre over situasjonen, og betyr ikke noe mer enn det, når de sier at de ikke vil ha noe forhold. Om du treffer på han andre igjen, så finner du fort ut om han i det hele tatt husker deg igjen, eller om du bare er nr. 7 i rekken som han prøver seg på, en fuktig lørdag natt før stengetid - desperathetens time for menn :-) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 Selv om han faste og du ikke er i et forpliktende parforhold, men kun har sex, og han har gjort det klart at det er kun hva det er, er det ikke uvanlig at de likevel sender en sms nå og da, og er nysgjerrige på om det er andre menn med i bildet. De vil nok gjerne ha litt kontroll og være mest mulig herre over situasjonen, og betyr ikke noe mer enn det, når de sier at de ikke vil ha noe forhold. Takk for svar! Det du sier om han faste stemmer nok bra det! Har ikke tenkt sånn på det før, så var nesten litt godt å høre TS
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 Herregud for noen svar fra "mannfolka". 1. Jeg ble ikke med han hjem, men ble imponert over at han turte å være rett frem. Flertallet av norske gutter er pingler som bare sitter å venter på at noe skal skje. 2. Felleshøl? Hva i alle dager? Det vet du ingenting om, og er så utrolig usaklig å si. Jeg har vært i ett forhold i 7 år nå (og en av dere kommenterte "ungjente" - det er feil det også), så å ha det litt moro er faktisk lov. Og anstendighet? De aller fleste jenter vet hva det betyr og er anstendige. 2
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #17 Skrevet 29. mai 2011 .., men ble imponert over at han turte å være rett frem. Flertallet av norske gutter er pingler som bare sitter å venter på at noe skal skje. Og det sier du, som satt og så på ham hele kvelden men ikke turde å si hei 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #18 Skrevet 29. mai 2011 "litt moro" - ja. DVS siden september, når jeg ble singel, så har jeg hatt en fylleglipp + at jeg har en fast. DVS TO stk. Vil ikke beskrive det som noe felleshøl akkurat. Og ja - jeg og han hadde øyekontakt mye av kvelden og jeg tok ikke kontakt. Klart det er mitt ansvar også. Men min faste venn var der, så jeg orket ikke stresse med det. Jeg synes uansett at gutter er for pinglete, og jeg likte at han var rett frem.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #19 Skrevet 29. mai 2011 Og ja - jeg og han hadde øyekontakt mye av kvelden og jeg tok ikke kontakt. Klart det er mitt ansvar også. Men min faste venn var der, så jeg orket ikke stresse med det. Jeg synes uansett at gutter er for pinglete, og jeg likte at han var rett frem. Gutter er like pinglete som deg da med andre ord Kanskje guttene som du mener burde tatt kontakt, heller ikke orker å stresse med det 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #20 Skrevet 29. mai 2011 Jo, ja, kanskje det. Uansett, så ble jeg overrasket og litt imponert av at han turte å si det han gjorde på slutten av kvelden. Og det er jo tydeligvis dårlig, men jeg kan ikke noe for det. TS
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå