Gjest thelife Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 (endret) Har laget en kreativ løsning på å bruke om igjen norgesglass. Synes de ble kjempefine! Skal oppebavre fôr, godbiter osv til hunden min i de Hva synes du? Endret 29. mai 2011 av thelife 3
Kara W Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 De ble kjempefine Men henger lappene på innsiden eller utsiden? På bildet ser det ut som om noen er på innsiden, men jeg tenker at det kan være litt upraktisk.
Havbris Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Kreativt! Jeg har laget lyslykter av norgesglass - i forskjellige størrelser. Noen kan henges opp i trærne i hagen - og noen står på bord med kubbelys i. Fint å kunne bruke noe av lageret i kjelleren...
Gjest thelife Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 De ble kjempefine Men henger lappene på innsiden eller utsiden? På bildet ser det ut som om noen er på innsiden, men jeg tenker at det kan være litt upraktisk. De henger på utsiden alle sammen
loppekasse Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Veldig fint Og likte ideen om å bruke de som lyslykter Har sett at de har en hel haug med norgesglass på en bruktbutikk jeg har vært innom, så kanskje det kunne vært noe å pynte terrassen med i sommer
AnonymBruker Skrevet 6. juni 2011 #7 Skrevet 6. juni 2011 Kjempefine! Synd det ikke er så lett å få tak i Norgesglass lengre! Jeg bruker i stedet Yankee Candle krukker, når jeg har brent opp lyset tar jeg av klistremerket som er på, og vasker krukken i oppvaskmaskinen. Har ikke tenkt på å henge lapper rundt og pynte sånn da, det ble jo ekstra fint! Siden jeg ikke har norgesglass er jeg veldig fornøyd med å bruke duftlyskrukkene, de ser ekstra fine ut når de er lina opp mange på en rekke.
Sota Skrevet 6. juni 2011 #8 Skrevet 6. juni 2011 Hva synes du? Siden du spør. Definitvt noe som ikke kommer inn i mitt hus. Men så synes jeg shabby chic og blonder er rotete og oversøtt.
Gjest thelife Skrevet 6. juni 2011 #9 Skrevet 6. juni 2011 Siden du spør. Definitvt noe som ikke kommer inn i mitt hus. Men så synes jeg shabby chic og blonder er rotete og oversøtt. Det er jo smak og behag det Folk har forskjellige stiler!
Gjest ~Fantabulous_kitten~ Skrevet 7. juni 2011 #10 Skrevet 7. juni 2011 Syns det var veldig fint jeg Hadde ikke passet her hos meg, men det er fordi jeg kjører en stil det ikke passer til, pluss at kjøkkenet mitt er lite. Ellers, syns det var kjempesmart med de merkelappene Bare av nysgjerrighet, dere andre som bruker Norgesglass, hva har dere oppi dem?
Sota Skrevet 8. juni 2011 #11 Skrevet 8. juni 2011 Syns det var veldig fint jeg Bare av nysgjerrighet, dere andre som bruker Norgesglass, hva har dere oppi dem? Matvarer som ris, linser, tørka chilli, grovsalt, havregryn og chili. Kan bli ganske dekorativt. Ellers bruker jeg de som blomstervaser. Er dessverre ikke helt familiær med bærsylting og kompottlaging, så de blir ikke brukt som hermetiseringsoppbevaring, slik farmor brukte de.
superia Skrevet 9. juni 2011 #12 Skrevet 9. juni 2011 Fint bilde! Jeg bruker de som blomstervaser ute! Stødig
elisabeth30 Skrevet 15. juni 2011 #13 Skrevet 15. juni 2011 hvor har du fått kjøpt strikker til glassene? altså de som ligger mellom selve glasset og lokket?
Gjest thelife Skrevet 15. juni 2011 #14 Skrevet 15. juni 2011 bruker ikke stikk i mellom de jeg. Men tror du får kjøpt det på jernia
elisabeth30 Skrevet 16. juni 2011 #15 Skrevet 16. juni 2011 Kjempefine! Synd det ikke er så lett å få tak i Norgesglass lengre! Jeg bruker i stedet Yankee Candle krukker, når jeg har brent opp lyset tar jeg av klistremerket som er på, og vasker krukken i oppvaskmaskinen. Har ikke tenkt på å henge lapper rundt og pynte sånn da, det ble jo ekstra fint! Siden jeg ikke har norgesglass er jeg veldig fornøyd med å bruke duftlyskrukkene, de ser ekstra fine ut når de er lina opp mange på en rekke. masse norgesglass på loppemarkeder betaler som regel 5-20 kroner glasset, kommer litt an på størrelsen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå