Gå til innhold

Sjenert + sjenert

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har "noe på gang" med en herlig fyr for tiden. Problemet er at vi er begge to sjenerte. Hittil har vi bare møttes for å se film hjemme hos han, sittende i hver vår sofakrok. Så det har gått sakte. Sist jeg var hjemme hos han tok han det plutselig opp, at han var interessert og lurte på om det var gjensidig, og kysetmeg for første gang når jeg skulle hjem.

Så det går jo fremover, men kan det fungere i lengden? Han har sagt selv at han er forsiktig og sjenert. Selv er jeg ikke bare sjenert, jeg er også vanskelig å komme inn på som person, og veldig reservert. Til og med pågående og utadvente gutter får en utfordring når de vil sjekke meg opp, uansett hvor lyst jeg har på dem.

Det er vel noe jeg burde jobbe med, men uansett burde man vel ha en slags balanse i et forhold for at det skal fungere?

Videoannonse
Annonse
Gjest Thefainter
Skrevet

Det kan fungere hvis dere jobber med det. Og det er ikke sikkert dere er så sjenerte for hverandre når dere først har blitt enda bedre kjent og er tryggere på hverandre :)

AnonymBruker
Skrevet

Dette problemet hadde jeg og sambo også. Det tok tid, men etter hvert som vi ble bedre kjent ble vi mindre og mindre sjenerte overfor hverandre. Nå har vi vært sammen i over 4 år, og samboere halvparten av tiden. Så det kan fint fungere :)

Skrevet

Jeg har "noe på gang" med en herlig fyr for tiden. Problemet er at vi er begge to sjenerte. Hittil har vi bare møttes for å se film hjemme hos han, sittende i hver vår sofakrok. Så det har gått sakte. Sist jeg var hjemme hos han tok han det plutselig opp, at han var interessert og lurte på om det var gjensidig, og kysetmeg for første gang når jeg skulle hjem.

Så det går jo fremover, men kan det fungere i lengden? Han har sagt selv at han er forsiktig og sjenert. Selv er jeg ikke bare sjenert, jeg er også vanskelig å komme inn på som person, og veldig reservert. Til og med pågående og utadvente gutter får en utfordring når de vil sjekke meg opp, uansett hvor lyst jeg har på dem.

Det er vel noe jeg burde jobbe med, men uansett burde man vel ha en slags balanse i et forhold for at det skal fungere?

Det er bare en måte å finne ut av om det kan fungere eller ikke.

Skrevet

Jeg er selv akkurat som deg, sjenert og reservert, og vanskelig å komme inn på som person. Har nesten alltid gått for utadvente og sosiale gutter, men holdte på med en sjenert gutt for en tid tilbake. For oss funket det ikke. Vi snakket fint på mellinger og når vi begge hadde drukket, men det stoppet egentlig der. Ble for vanskelig i lengden. Men det er vel veldig individuelt, så du får bare prøve deg fram! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...