Plutseliten Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Jeg ble litt inspirert av tråden "Jeg ler av henne når hun blir sint" - og lurer på om det er noen som har en kjæreste som gjør det? I mitt tilfelle er svaret ofte ja. Kjæresten min holder ofte på å le når jeg er sint, for han sier jeg er så søt. Da blir jeg enten enda mer sint, eller så må jeg bare le. Han er også veldig søt, når han prøver hardt å holde det inni seg. Av og til kan han provosere meg med vilje så jeg skal bli sint og frustrert, for da synes han jeg er så søt. Han vet så utrolig godt hvilke knapper han skal trykke på for at jeg går fra 0-100. Selv om det er veldig irriterende der og da, at han gjør meg sint med vilje, så er jeg glad for at jeg ikke bryr meg så veldig om det. Er det flere som har det sånn? Hvordan reagerer du i så fall?
KaDust Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Aner ikke, aldri blitt ordentlig sint rundt han. Vi snakker som regel ting ut før det går så langt at jeg blir sint.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 Jeg ble litt inspirert av tråden "Jeg ler av henne når hun blir sint" - og lurer på om det er noen som har en kjæreste som gjør det? I mitt tilfelle er svaret ofte ja. Kjæresten min holder ofte på å le når jeg er sint, for han sier jeg er så søt. Da blir jeg enten enda mer sint, eller så må jeg bare le. Han er også veldig søt, når han prøver hardt å holde det inni seg. Av og til kan han provosere meg med vilje så jeg skal bli sint og frustrert, for da synes han jeg er så søt. Han vet så utrolig godt hvilke knapper han skal trykke på for at jeg går fra 0-100. Selv om det er veldig irriterende der og da, at han gjør meg sint med vilje, så er jeg glad for at jeg ikke bryr meg så veldig om det. Er det flere som har det sånn? Hvordan reagerer du i så fall? Ja faktisk ganske ofte. Pluss at han ahr en sånn humor at han liker å terge meg eller "trekke i meg" som han sier for å få meg sinna. Jeg vet jo at han ikke mener noe vondt med det, men likevel er det temmelig frustrerende av og til. For det er jo morsomt noen ganger, men slett ikke alltid.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Ikke konsekvent, heldigvis. Hadde han alltid gjort det, hadde jeg blitt ekstremt forbanna. Men hvis grunnen til at jeg er sint er litt perifer, synes han ofte jeg er søt som hisser meg opp over noe så ubetydelig. Og da påstår han ofte at jeg gjør masse søtt, blant annet med nesen (?)
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Ikke konsekvent, heldigvis. Hadde han alltid gjort det, hadde jeg blitt ekstremt forbanna. Men hvis grunnen til at jeg er sint er litt perifer, synes han ofte jeg er søt som hisser meg opp over noe så ubetydelig. Og da påstår han ofte at jeg gjør masse søtt, blant annet med nesen (?) Jeg syns min bikker over til å gjøre det ganske konsekvent jeg.
Antlers Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Han ler av meg når jeg blir sint på døde ting, siden jeg har sterke Atle Antonsen tendenser... http://www.youtube.com/watch?v=a4rZ8qXLVBk
Gjest Gjest Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Jenter meed typer som ikke er forelsket i dem, men kun kåt og ute etter sex blir ikke ledd av.
Gjest BettyBoop28 Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Han ler av meg når jeg blir sint på døde ting, siden jeg har sterke Atle Antonsen tendenser... http://www.youtube.com/watch?v=a4rZ8qXLVBk Haha. Kjenner meg igjen der altså.
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Nei, han gjør ikke det. Han blir selv sint når jeg er sint. Skulle egentlig ønske at han var litt mer "ertende"
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 Ja.. Han er dansk, og synes det er morsomt å høre meg være sint samtidig med at jeg "synger". Norsk er bare søtt og umulig å ta seriøst som "sinnaspråk", visstnok. Så blir jeg bare enda sintere.. Haha, ond sirkel. 1
Personlig12 Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Er nå veldig uenig at menn som er forelsket i deg og ikke bare ute etter sex ikke ler av deg? Det tror jeg ikke på. Det kommer ann på hva det er, er jeg sint og skuffet for noe han har gjort tar vi det skikkelig opp, men det hender at han flirer når jeg blir opprørt over dumme ting. Og det syns jeg er helt ok, for han får meg på andre tanker og jeg klarer ikke la være å bli sjarmert. Vi har aldri kranglet skikkelig, men tviler på han hadde flirt/hånledd av meg ja.
melly666 Skrevet 29. mai 2011 #13 Skrevet 29. mai 2011 Blir aldri sint til vanlig, så vet ikke. Er ganske sint hvis jeg ikke får sove (spesielt hvis det er pga han), og har en tendens til å dytte/sparke ubevisst i søvne ("våkner" rett etterpå ). Han blir litt furten først (siden han blir vekket av meg), men ler av det neste morgen og mobber meg for det
Hvitdrøm Skrevet 29. mai 2011 #14 Skrevet 29. mai 2011 Ja, det hender at han gjør det. Da blir jeg forbanna, og sier at "Vet du, det er ikke noe å le av." Som regel slutter han å le. Men han gjør det ikke ofte (vil anta det skjer i ca 5% av alle krangler). Eksen min derimot, var en arrogant, utspekulert drittunge. Hver gang jeg ble irritert, eller prøvde å ta opp noe han ikke var enig i, begynte han å le. Ikke småle, heller, nei, det var snakk om skikkelig høy, hånende, overanstrengt latter... Det var en bevisst hersketeknikk (en av mange).
Tears.of.the.Sun Skrevet 29. mai 2011 #15 Skrevet 29. mai 2011 Han ler hvis jeg er sur over noe helt latterlig, f.eks. hvis jeg ikke får noe til. Han ler ikke hvis jeg er ordentlig sint av en reel årsak.
cupcake90 Skrevet 29. mai 2011 #16 Skrevet 29. mai 2011 Nei, det gjør han ikke. Tror jeg hadde blitt mer sint da;) men vi kan finne på å le begge to om vi krangler over noe teit.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå