Imax Skrevet 11. november 2003 #1 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg har et flott kakestativ som allerede to stk her inne har lånt/leid av meg fordi de hadde lest om bryllupskakeprosjektet mitt og kakestativet jeg kjøpte. Jeg har ikke lyst til å selge det, men kunne godt tenke meg å leie det ut. På markedsplassen her er det bare kjøp og salg, er det noen av dere som vet hvor jeg kan legge det ut for leie? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
nessi Skrevet 11. november 2003 #2 Del Skrevet 11. november 2003 Hvordan ser dette stativet ut? Jeg er på utkikk! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Engel Skrevet 11. november 2003 #3 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg også er interessert! Har du bilde? Kan du ikke sende meg en PM eller noe med info, for det er vel sikkert ikke lov å legge inn det her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. november 2003 #4 Del Skrevet 11. november 2003 Det er i alle fall ikke lov til å bruke forumet som markedsplass, så kanskje du kan høre med Gry om hun vil la det ligge på markedsplassen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Imax Skrevet 11. november 2003 Forfatter #5 Del Skrevet 11. november 2003 Det var ikke meningen å bruke forumet til markedsplass, trodde det kom tydelig frem. At de to svarene jeg har fått ikke svarer på mitt spørsmål kan ikke jeg stå ansvarlig for. Men ble dette på kanten, får dere stenge den. Opp til deg som moderator! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hege Skrevet 11. november 2003 #6 Del Skrevet 11. november 2003 Jeg skjønte det, Imax, så innlegget mitt var egentlig ment som en generell opplysning Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå