idahelenes Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Hei, Jeg og kjæresten min skal dra en uke til Mallorca nå på tirsdag! Vi tenker å leie bil! Vi har funnet fly og kommer til å lande i Palma, men enda ikke bestilt hotell! Dette blir veldig spontant, så vi trenger tips og da er vel dette stedet? hehe Vi vil at det skal være veldig fint, ikke for dyrt! Vi skal bare slappe av og koble av etter helvettes mnd-er med jobb Er det noen som vet om det finnes gode spa-muligheter der?? Jeg er uviten hehe takker veldig for svar! Jeg blir glad for alle tips
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Vil dere ha fred og ro, så anbefaler jeg Puerto Pollensa som ligger i nærheten av Alcudia. Ganske rolig og liten plass, tror dere finner rimelige hotell der også
idahelenes Skrevet 29. mai 2011 Forfatter #3 Skrevet 29. mai 2011 Tusen takk :D Jeg skal søke der jeg! Det eneste med Alcudia er at det er så langt bort til Palma! =/
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 Henger meg litt på denne. Hva kan man finne på av aktiviteter på Mallorca?
hemra Skrevet 30. mai 2011 #5 Skrevet 30. mai 2011 Hei, Jeg og kjæresten min skal dra en uke til Mallorca nå på tirsdag! Vi tenker å leie bil! Vi har funnet fly og kommer til å lande i Palma, men enda ikke bestilt hotell! Dette blir veldig spontant, så vi trenger tips og da er vel dette stedet? hehe Vi vil at det skal være veldig fint, ikke for dyrt! Vi skal bare slappe av og koble av etter helvettes mnd-er med jobb Er det noen som vet om det finnes gode spa-muligheter der?? Jeg er uviten hehe takker veldig for svar! Jeg blir glad for alle tips Hei! Mallorca er en nydelig øy, og det fins mange flotte steder, bare unngå de aller mest #chartifiserte" stedene som Magaluf og Alcudia. Jeg er veldig glad i Cala D'or, fineste charterstedet jeg vet:) Ellers så er Poerto de Soller er kjempefin plass, og ikke minst så vil jeg anbefale dere noen dager i Palma. Palma er en kjempebra by, som har alt en ønsker seg av shopping, gode restauranter ++++. Sist bodde vi på Hotell Mallorica - ligger 15 min. spasertur fra sentrum. Bra hotell (iforhold til pris) som har utsikt over havna og sentrum. Hør hørt mye bra om et hotel som heter Tres. Har ikke vært på SPA der, men kan tenke meg at mulighetene fins:) Deia er forresten også en perle av et sted.
Mischa Skrevet 31. mai 2011 #6 Skrevet 31. mai 2011 Vi lurte på det selv.. vurderte Cala d'Or, men ser ut som det er et stykke til Palma derfra. Vi ønsket noe nærmere og har bestemt oss for Playa de Palma-bukta.. ikke så sjarmerende, men hotellet ser fint ut og vi skal leie bil for å se resten av øya. Fordelen er at det er kort vei til Palma med taxi/buss slik at vi kan dra inn dit på kveldene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå