Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Gravid!!
Skrevet

Har akkurat blitt gravid, er nå snart fem måneder på vei, og er i fin form. Eneste er at jeg dessverre har fått skikkelig mye kviser,noe jeg aldri før har hatt. Og dette er ikke særlig gøy, for å si det sånn. Noen som har tips til preparater som hjelper???

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det finnes en salve som heter basiron som kan hjelpe mot kviser. Om denne kan brukes når man er gravid må du nesten spørre de på apoteket om. Ellers blir det å finne renseprodukter som passer for huden din. :)

Skrevet

Så vidt jeg husker anbefales det ikke å bruke Basiron når man er gravid eller ammer (særlig ikke hvis man smører det på brystet).

Jeg er ikke 100 % sikker, men det står uansett på bruksanvisningen.

Skrevet

Ta en tur i helsekostbutikken og spør om råd. Det har jeg gjort og fått beskjed om at det viktigste er det du spiser, ikke kremene du kliner deg inn med.

Basiron og andre kvisefjernerkremer gjør huden veldig tørr og flassete. (det er forsåvidt meningen også)

Skrevet
Har akkurat blitt gravid, er nå snart fem måneder på vei, og er i fin form. Eneste er at jeg dessverre har fått skikkelig mye kviser,noe jeg aldri før har hatt. Og dette er ikke særlig gøy, for å si det sånn. Noen som har tips til preparater som hjelper???

Problemer er at det ser ut som de kviser du har fått kommer ikke i fra produktene eller lingende, men hormoner. Det eneste råd jeg da kommer på er Medicated Gel fra Dermalogica eller MD Formulations, og Clinique har og en nattegele som kan brukes når man sover.

Ellers er det bra med å ta peeling hjemme eller hos hudpleier, kanskje?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...