Gå til innhold

Kosepule eller grisepule

Hvilken type sex går du for  

86 stemmer

1. 1. Når jeg skal ha sex vil jeg helst..

• Kosepule
      28
    • Grisepule
      58

Fremhevede innlegg

Gjest Gjest
Skrevet

Min mann var en ordentlig og rasjonell Herre. Han kastet heldigvis ikke bort for mye tid på denne slags aktiviteter. Men et minimum er en forpliktet til å stille opp med. Nå er nå den tiden over og en kan bruke sine ressurser mer meningsfyllt.

Hva får du ut av å spille denne rollen som en forhistorisk kvinne med prippen attitude? Moro?

Et lite tips, rent skrivemessig, skriv JEG i stedet for EN. :tommelopp:

Videoannonse
Annonse
Gjest MorAase
Skrevet

Hva får du ut av å spille denne rollen som en forhistorisk kvinne med prippen attitude? Moro?

Et lite tips, rent skrivemessig, skriv JEG i stedet for EN. :tommelopp:

En har ikke andre ønsker en å gi ungdommen en motvekt til dette seksualiserte hysteri som ikke tilbyr annet enn stress, sorg og en feilorientert hverdag.

Gjest Gjest
Skrevet

En har ikke andre ønsker en å gi ungdommen en motvekt til dette seksualiserte hysteri som ikke tilbyr annet enn stress, sorg og en feilorientert hverdag.

???

Feilorientert hverdag?! Ungdommen? Det er da voksne folk her inne også.

Så det vrøvlet du kommer med er bedre? Å tilby sine tjenester som en plikt i ny og ne?

Greit nok at det er et seksualisert hysteri som du kaller det, men det må da gå an å påvirke på annet vis enn å late som om man er en kvinne fra fortiden? Den svadavisdommen din irriterer meg. :balltre:

AnonymBruker
Skrevet

Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. Klart det kan bli for mye av det gode, og sex er ikke alt, men det blir feil å tørke helt inn og "stenge sjappa" etter at man fått ungene man vil ha. Sex er en utrolig fin ting å nyte sammen som par, uavhengig av hvordan. En god mix er tingen! ;)

Gjest MorAase
Skrevet

???

Feilorientert hverdag?! Ungdommen? Det er da voksne folk her inne også.

Så det vrøvlet du kommer med er bedre? Å tilby sine tjenester som en plikt i ny og ne?

Greit nok at det er et seksualisert hysteri som du kaller det, men det må da gå an å påvirke på annet vis enn å late som om man er en kvinne fra fortiden? Den svadavisdommen din irriterer meg. :balltre:

De kan si hva de vil, men denne "svadaen" har for min del ført til et mye rikere liv. En har i løpet av sine år hat tid, krefter og overskudd til å urette ting som flere har vært tjent med og ikke bare en selv. De burde irritere dem over langt viktigere ting en de jeg skriver her.

Det er forskjell på å barbere seg og skjære av seg hodet. Klart det kan bli for mye av det gode, og sex er ikke alt, men det blir feil å tørke helt inn og "stenge sjappa" etter at man fått ungene man vil ha. Sex er en utrolig fin ting å nyte sammen som par, uavhengig av hvordan. En god mix er tingen! ;)

Det er ikke snakk om å stenge butikken, men å begrense "handelen" til et minimum. At sex skal være så veldig fint og intimt stiller jeg meg undrende til. Sex stjeler både tid og krefter. Det er fint å få sine arvinger, men utover det er sex for det meste helt unødvendig.

Skrevet

Syns kosepuling kan bli litt kjedelig. Blir vel med det som forspill før råskapen slår inn, og muligens litt kosepuling når vi må få ihjen pusten :lur:

Gjest Gjest
Skrevet

De kan si hva de vil, men denne "svadaen" har for min del ført til et mye rikere liv. En har i løpet av sine år hat tid, krefter og overskudd til å urette ting som flere har vært tjent med og ikke bare en selv. De burde irritere dem over langt viktigere ting en de jeg skriver her.

Selvsagt irriterer jeg meg over langt viktigere ting enn det en tilfeldig gubbe spyr ut på nett.

Du må ha hatt bra heftig og utmattende sex når du ikke klarer å ha et sexliv samtidig som du utretter mer "viktige ting".

Det er ikke snakk om å stenge butikken, men å begrense "handelen" til et minimum. At sex skal være så veldig fint og intimt stiller jeg meg undrende til. Sex stjeler både tid og krefter. Det er fint å få sine arvinger, men utover det er sex for det meste helt unødvendig.

Ok ok, jeg gir meg. Fortsett med å spille rollen din du. :klem:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...