Gå til innhold

Kosepule eller grisepule

Hvilken type sex går du for  

86 stemmer

1. 1. Når jeg skal ha sex vil jeg helst..

• Kosepule
      28
    • Grisepule
      58

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ja takk begge deler! Men grisepuling er helt klart best :humpe:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så får du lære dem det da

Nah, det er jo nok av deilige ting å grafse på, og jeg kommer jo uansett, så jeg klager egentlig ikke.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Nah, det er jo nok av deilige ting å grafse på, og jeg kommer jo uansett, så jeg klager egentlig ikke.

Om jeg hadde hatt sex med deg og du hadde syntes jeg var dårlig så syns jeg det hadde vært dårlig gjort om du ikke sa det til meg eller hjalp meg til å bli bedre.

Alle ønsker jo å være gode i senga.

Skrevet

Kommer helt ann på hvordan jeg føler meg der og da :)

AnonymBruker
Skrevet

Jeg har alltid bare hatt øm sex med de damene jeg har hatt sex med, har de ønsket mer rå sex iblandt uten å tørr og si det?

Gjest Anjelika
Skrevet

Vanskelig valg, liker begge deler.

Og bedriver begge deler, gjerne innefor samme økt.

• Liker 1
Gjest MrsTux
Skrevet

Hvis jeg MÅ velge, hvilket jeg egentlig ikke skjønner hvorfor jeg skulle måtte, så blir det definitivt grisepuling :lur:

• Liker 1
Gjest Maneater
Skrevet

Ja takk begge deler.

Akkurat som jeg skulle ha sagt det selv.

AnonymBruker
Skrevet

JaTakk begge deler ; )

Skrevet

Om jeg var nødt til å velge, så hadde det nok blitt grisepuling ja, jeg liker det rått. ;)

Skrevet

Begge parter har selvsagt et ansvar for god sex. Her er kommunikasjon veldig viktig. Det er ofte man møter kvinner som ikke gjør stort i senga, men tar man opp dette på en positiv måte, vil begge parter bære frukter av det. Bare sørg for at det ikke blir sett på som kritikk. Da går det ofte ut over selvfølelse, og dårlig selvfølelse avler ikke god sex.

Gjest Gjest
Skrevet

Tenker ofte at det hadde da vært kos med sakte elsking der vi ser hverandre inn i øynene.., men i virkeligheten blir det alltid grisepuling med innslag av det meste. Men jeg kunne gjerne hatt litt slow motion innimellom ja.. Bare for romantikkens skyld. Det blir gjerne litt rått.

Skrevet

Begge parter har selvsagt et ansvar for god sex. Her er kommunikasjon veldig viktig. Det er ofte man møter kvinner som ikke gjør stort i senga, men tar man opp dette på en positiv måte, vil begge parter bære frukter av det. Bare sørg for at det ikke blir sett på som kritikk. Da går det ofte ut over selvfølelse, og dårlig selvfølelse avler ikke god sex.

Ok Stefan, men grisepuling eller kosepuling? Liker du å bare kjøre hardt på eller? :)

Skrevet

Ok Stefan, men grisepuling eller kosepuling? Liker du å bare kjøre hardt på eller? :)

Sorry, trodde jeg allerede hadde svart på denne... :fnis:

Jeg omfavner begge deler, jeg. Gjerne om hverandre under samme økt.

Skrevet

Noe som varer kort slik at det er fort overstått. En har sine ekteskapelige plikter, men en trenger ikke å oppfordre til for mange av dem.

Min mann var en ordentlig og rasjonell Herre. Han kastet heldigvis ikke bort for mye tid på denne slags aktiviteter. Men et minimum er en forpliktet til å stille opp med. Nå er nå den tiden over og en kan bruke sine ressurser mer meningsfyllt.

Blir trist når jeg leser slikt. Forholdet lir jo helt dødt om man ikke kan ha noe spesielt sammen. Man kommer jo ikke nærmere ett menneske fysisk og intimt enn sex. Det er jo noe man gjør med bare den ene personen.

Personlig liker jeg å starte sakte å ende rått..

Skrevet

Starte sakte, ende rått <3. Gjerne med en runde sakte senere eller på morgenen :)

Tror du ikke skal ta mor aase alt for seriøst du ;)

AnonymBruker
Skrevet

NBår dama er misfornøyd med sexen så må det jo være han. Duuuh. Hun sa ikke noe om mannens følelser rundt sexen. Kanskje han og er misfornøyd? Kanskje begge er like dårlige i senga? Who knows. Men utifra hennes innlegg hørtes hun bitter og misfornøyd ut.

Hmm straffepuling ja? hvis det er det jeg får så kan jeg jo bare fortsette med lignende argumenter :gjeiper:

Blir trist når jeg leser slikt. Forholdet lir jo helt dødt om man ikke kan ha noe spesielt sammen. Man kommer jo ikke nærmere ett menneske fysisk og intimt enn sex. Det er jo noe man gjør med bare den ene personen.

man kan synes at sex er pyton selv når man har hatt fantastiske elsker å mulitorgasmer så det jomer i veggene! ikke alle liker verken sex eller orgasme. :kvalm:

• Liker 1
Gjest MorAase
Skrevet

Det er mer trist at mennesker lar seg forlede til unyttig forlystelse! Både tanker, tid, krefter og kastes bort der tiden kunne vært brukt mer fornuftig. Det er nok nødvendig å få sine avkom, men efter det bør denne aktiviteten begrenses til det mest nødvendige. Livet er for kort til å kaste vekk tid på ting som ikke er nyttige for annet enn sitt eget ego. Det forundrer meg at mennesker ikke finner mer glede i intelektuelle gevinster som gavner alle en denne akk så kjedleige men nødvendige (for reproduksjon) aktivitet.

AnonymBruker
Skrevet

man kan synes at sex er pyton selv når man har hatt fantastiske elsker å mulitorgasmer så det jomer i veggene! ikke alle liker verken sex eller orgasme. :kvalm:

:overrasket:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...