Gå til innhold

Kosepule eller grisepule

Hvilken type sex går du for  

86 stemmer

1. 1. Når jeg skal ha sex vil jeg helst..

• Kosepule
      28
    • Grisepule
      58

Fremhevede innlegg

Skrevet

Noe som varer kort slik at det er fort overstått. En har sine ekteskapelige plikter, men en trenger ikke å oppfordre til for mange av dem.

Uff.....

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Huff stakkars. Så trist at mannen din er så kjip i senga at du bare vil ha det fort overstått. jeg føler med deg.

haha! igjen klarer du å få dette til å bli om menn! Helt klart grisepuling på deg!

Du fortjener så til de grader straffepuling både morgen og kveld for de forkvaklede synspunktene dine! håper du nyter det! :sengekos:

Gjest BettyBoop28
Skrevet (endret)

haha! igjen klarer du å få dette til å bli om menn! Helt klart grisepuling på deg!

Du fortjener så til de grader straffepuling både morgen og kveld for de forkvaklede synspunktene dine! håper du nyter det! :sengekos:

NBår dama er misfornøyd med sexen så må det jo være han. Duuuh. Hun sa ikke noe om mannens følelser rundt sexen. Kanskje han og er misfornøyd? Kanskje begge er like dårlige i senga? Who knows. Men utifra hennes innlegg hørtes hun bitter og misfornøyd ut.

Hmm straffepuling ja? hvis det er det jeg får så kan jeg jo bare fortsette med lignende argumenter :gjeiper:

Endret av BettyBoop28
Skrevet
Når dama er misfornøyd med sexen så må det jo være han. Duuuh. Hun sa ikke noe om mannens følelser rundt sexen. Kanskje han og er misfornøyd? Kanskje begge er like dårlige i senga? Who knows. Men utifra hennes innlegg hørtes hun bitter og misfornøyd ut.

Hmm straffepuling ja? hvis det er det jeg får så kan jeg jo bare fortsette med lignende argumenter

:krangle: --------> :humpe:

Gjest BettyBoop28
Skrevet

:krangle: --------> :humpe:

Hmm tror jeg skal fortsette ennå mer. Har ikke noe imot straffepuling

Du kan ikke nekte for at det finnes menn som er dårlige i senga.

• Liker 2
Skrevet

Hmm tror jeg skal fortsette ennå mer. Har ikke noe imot straffepuling

Du kan ikke nekte for at det finnes menn som er dårlige i senga.

Det stemmer. Men stort sett alle kvinner er direkte elendige i senga, passive som de er.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det stemmer. Men stort sett alle kvinner er direkte elendige i senga, passive som de er.

Men da må jeg si det samme til deg som jeg sa til hvadetnåvar hun hette.

Stakkars deg som bare har ligget med jenter som er dårlige i senga. Det må være kjipt. Jeg føler med deg. :popcorn:

Skrevet

Stort sett alle kvinner er passive? Uff, du har min fulle sympati! Trist at du bare har vært borti den lille andelen av kvinner som er passive. Har inntrykk av at de fleste kvinner kaster seg litt med i moroa hvertfall :)

Skrevet

Men da må jeg si det samme til deg som jeg sa til hvadetnåvar hun hette.

Stakkars deg som bare har ligget med jenter som er dårlige i senga. Det må være kjipt. Jeg føler med deg. :popcorn:

Det er da ikke synd i meg. I så fall må det være synd i alle menn. Kvinner er pr. definisjon elendige i senga, iom at det er vi menn som gjør all jobben.

Skrevet

Jeg tror du er litt dårlig i senga når du ser på det hele som en "jobb"

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Det er da ikke synd i meg. I så fall må det være synd i alle menn. Kvinner er pr. definisjon elendige i senga, iom at det er vi menn som gjør all jobben.

Men nå er det ikke så mye vi kan gjøre da.

Under forspill er det mye vi kan gjøre da, som kyssing og slikking her og der, runking eller suging. Under puling kan vi jo sitte oppå da, men om vi ikke er oppå blir det teknisk vanskelig for en kvinne å gjøre all jobben. Har jo ikke noe med å være dårlig i senga å gjøre det.

Skrevet

Grisepuling ftw! :Nikke:

Skrevet

Men nå er det ikke så mye vi kan gjøre da.

Under forspill er det mye vi kan gjøre da, som kyssing og slikking her og der, runking eller suging. Under puling kan vi jo sitte oppå da, men om vi ikke er oppå blir det teknisk vanskelig for en kvinne å gjøre all jobben. Har jo ikke noe med å være dårlig i senga å gjøre det.

Sett bort fra den tradisjonelle "støte i mot" under ulike misjonærstillinger, så finnes det noen triks vi kan gjøre for å gjøre "jobben" :)

Han kan for eksempel "ta meg" bakfra, mens det egentlig er jeg som gjør all jobben foran, han står bare still med stiv kuk, jeg på alle fire foran, shaker rompa på kuken som aldri før ;)

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Sett bort fra den tradisjonelle "støte i mot" under ulike misjonærstillinger, så finnes det noen triks vi kan gjøre for å gjøre "jobben" :)

Han kan for eksempel "ta meg" bakfra, mens det egentlig er jeg som gjør all jobben foran, han står bare still med stiv kuk, jeg på alle fire foran, shaker rompa på kuken som aldri før ;)

Ok da. Det går jo an.

Gjest MorAase
Skrevet

Huff stakkars. Så trist at mannen din er så kjip i senga at du bare vil ha det fort overstått. jeg føler med deg.

Min mann var en ordentlig og rasjonell Herre. Han kastet heldigvis ikke bort for mye tid på denne slags aktiviteter. Men et minimum er en forpliktet til å stille opp med. Nå er nå den tiden over og en kan bruke sine ressurser mer meningsfyllt.

• Liker 1
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Min mann var en ordentlig og rasjonell Herre. Han kastet heldigvis ikke bort for mye tid på denne slags aktiviteter. Men et minimum er en forpliktet til å stille opp med. Nå er nå den tiden over og en kan bruke sine ressurser mer meningsfyllt.

huff

Skrevet

Jeg tror du er litt dårlig i senga når du ser på det hele som en "jobb"

:) Det var jo bare et uttrykk.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

:) Det var jo bare et uttrykk.

nå syntes jeg så tydelig du sa i den andre tråden at du ville at dama skulle være submissive i senga.

Skrevet

nå syntes jeg så tydelig du sa i den andre tråden at du ville at dama skulle være submissive i senga.

Ja, og så? Selv om jeg liker at kvinner er sub i senga så er de jo elendige teknisk, det er ikke til å komme bort fra. De ligger jo bare der. Forresten kan man være sub selv om man deltar mer aktivt også.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ja, og så? Selv om jeg liker at kvinner er sub i senga så er de jo elendige teknisk, det er ikke til å komme bort fra. De ligger jo bare der. Forresten kan man være sub selv om man deltar mer aktivt også.

Så får du lære dem det da

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...