Gå til innhold

Kosepule eller grisepule

Hvilken type sex går du for  

86 stemmer

1. 1. Når jeg skal ha sex vil jeg helst..

• Kosepule
      28
    • Grisepule
      58

Fremhevede innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Ganske enkelt. Om du må velge mellom følsom sex eller vild puling med kloremerker på ryggen, Hva velger du?

Videoannonse
Annonse
Gjest BettyBoop28
Skrevet

Ganske enkelt. Om du må velge mellom følsom sex eller vild puling med kloremerker på ryggen, Hva velger du?

Ja takk begge deler.

• Liker 3
Gjest bubbels
Skrevet

Alt til sin tid, begge deler er kjempebra bare til rett tid!

• Liker 9
Skrevet

Kjæresten og jeg tenkte av og til at "nå skal vi jammen ha kosesex". Da begynte vi rolig og ømt, og det var vel og bra det, men det endte alltid med at vi ble så engasjerte at det gikk hardt og gæli for seg på slutten uansett.

Gjest Katten.
Skrevet

Er som regel innom begge deler.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Jeg syns kosepulings er dritkjedelig, gir meg absolutt mest å gjøre det hardt og brutalt.. :-D

• Liker 3
Gjest Raindrops
Skrevet

Jeg kan godt kosepule i begynnelsen, og når vi trenger å få igjen pusten, men favoritten er uten tvil hard og brutal grispuling :rodmer:

• Liker 1
Gjest birry93
Skrevet

Grisepuling ftw!! :D

Hell, yeah! Grisepuling er helt klart førstevalget! :biggrin:

Skrevet

Begge takk :D

AnonymBruker
Skrevet

Ja takk begge deler.

Skrevet

Vi grisepuler alltid. Og de gangene vi blir enige om at nå skal vi kosepule, så ender vi alltid opp med å grisepule desto mer.

Skrevet

Vi grisepuler alltid. Og de gangene vi blir enige om at nå skal vi kosepule, så ender vi alltid opp med å grisepule desto mer.

Har du på deg det antrekket skjønner jeg j..... godt at det ender med grisepulings, GRRR!!

Gjest MorAase
Skrevet

Noe som varer kort slik at det er fort overstått. En har sine ekteskapelige plikter, men en trenger ikke å oppfordre til for mange av dem.

• Liker 3
Gjest Gjest
Skrevet

Det variere hva jeg og mannen min gjør, Av og til er det litt mer øm å kjærlig sex.. Men oftes går det over til mer og mer heftig.. Vi bruker mer orde " knull meg hardt osv " I går kveld ble jeg knullet hardt he he :P

Gjest HunterLady
Skrevet

Noe som varer kort slik at det er fort overstått. En har sine ekteskapelige plikter, men en trenger ikke å oppfordre til for mange av dem.

:skratte: :skratte:

• Liker 1
Skrevet

Ja takk begge deler! En variasjon er som oftest det beste, men holder en ekstra finger på rått og heftig;)

Skrevet

Ja takk begge deler. Men grisepulings er morsomst...

AnonymBruker
Skrevet

Ikke overraskende at du mener det, Mor Gåse. Så lenge du får et nytt tilskudd til gasseflokken din så er du vel fornøyd, for da kan du jo tilbringe enda mer tid med å dulle hjemme mens han far er på arbeid. Du burde ønske deg en tidsmaskin tilbake til femtitallet.

Gjest BettyBoop28
Skrevet

Huff stakkars. Så trist at mannen din er så kjip i senga at du bare vil ha det fort overstått. jeg føler med deg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...