Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hadde en one night stand i går, mens vi hadde sex så fingra hun seg selv når jeg knulla henne. Hun kom ved hjelp av det, ganske genialt egentlig og noe som flere jenter burde prøve.

Bare et tips.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

wow...det var virkelig noe nytt du :sjenert:

• Liker 11
Skrevet

hahahahaha

vel, gratulerer med å ha funnet opp hjulet på nytt!

• Liker 4
Skrevet

wow...det var virkelig noe nytt du :sjenert:

Det var måten hun kombinerte det på. Hver for seg er det vanlig. Når hun ikke styrte så lå hun ikke bare der slik mange jenter gjør.

Skrevet

Det var måten hun kombinerte det på. Hver for seg er det vanlig. Når hun ikke styrte så lå hun ikke bare der slik mange jenter gjør.

(innlegget mitt var ironisk)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Er det noe nytt her?

Alle, uten unntak, av de jeg har hatt sex med har faktisk stimulert seg selv under akten.

Skrevet

Dette vet vi. Det er jo ikke som om vi kan forvente at mannen får jobben gjort :fnise:

Selvfølgelig bare tuller jeg, kjære gutter og jenter :ironi:

• Liker 3
Skrevet

Dette vet vi. Det er jo ikke som om vi kan forvente at mannen får jobben gjort :fnise:

Selvfølgelig bare tuller jeg, kjære gutter og jenter :ironi:

Faen rå dame var det ihvertfall, nå er hun borte og treffer henne nok aldri igjen. Sukk

Gjest Purple Haze
Skrevet

Hadde en one night stand i går, mens vi hadde sex så fingra hun seg selv når jeg knulla henne. Hun kom ved hjelp av det, ganske genialt egentlig og noe som flere jenter burde prøve.

Bare et tips.

:ler:

Mistet du jomfrudommen din i går? Vel, da kan jeg fortelle deg at det er temmelig almenn viten det du tipser om her. Men kjekt at du hadde en positiv sexopplevelse da :)

• Liker 5
Skrevet

:ler:

Mistet du jomfrudommen din i går? Vel, da kan jeg fortelle deg at det er temmelig almenn viten det du tipser om her. Men kjekt at du hadde en positiv sexopplevelse da :)

Jo veldig positiv opplevelse

Er nettopp blitt 20 så kan komme inn på utesteder hvor jeg møter litt eldre kvinner. Dama var 27, jeg skal definitivt sikte meg inn på de litt eldre fremover. De vet hva de vil, og gjør det det som skal til.

Gjest HunterLady
Skrevet

Jo veldig positiv opplevelse

Er nettopp blitt 20 så kan komme inn på utesteder hvor jeg møter litt eldre kvinner. Dama var 27, jeg skal definitivt sikte meg inn på de litt eldre fremover. De vet hva de vil, og gjør det det som skal til.

Go for it!

Høres ut som de er bra for deg! :)

Skrevet

Go for it!

Høres ut som de er bra for deg! :)

Jo absolutt.

Første gang med ei som er eldre faktisk. Bare synd de aldri ser noe potensiale på lengre sikt, har noen kompiser som har vært med noen som er en del eldre. Damene pleier bare å stikke av uten at de treffes mer, men man får nyte det så lenge man har sjansen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...