Gjest Ons Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Hadde en one night stand i går, mens vi hadde sex så fingra hun seg selv når jeg knulla henne. Hun kom ved hjelp av det, ganske genialt egentlig og noe som flere jenter burde prøve. Bare et tips.
FrøkenJosefine Skrevet 29. mai 2011 #3 Skrevet 29. mai 2011 hahahahaha vel, gratulerer med å ha funnet opp hjulet på nytt! 4
Gjest TS Skrevet 29. mai 2011 #4 Skrevet 29. mai 2011 wow...det var virkelig noe nytt du Det var måten hun kombinerte det på. Hver for seg er det vanlig. Når hun ikke styrte så lå hun ikke bare der slik mange jenter gjør.
Fluffe Skrevet 29. mai 2011 #5 Skrevet 29. mai 2011 Det var måten hun kombinerte det på. Hver for seg er det vanlig. Når hun ikke styrte så lå hun ikke bare der slik mange jenter gjør. (innlegget mitt var ironisk) 1
AnonymBruker Skrevet 29. mai 2011 #6 Skrevet 29. mai 2011 Er det noe nytt her? Alle, uten unntak, av de jeg har hatt sex med har faktisk stimulert seg selv under akten.
Gjesten Skrevet 29. mai 2011 #7 Skrevet 29. mai 2011 Dette vet vi. Det er jo ikke som om vi kan forvente at mannen får jobben gjort Selvfølgelig bare tuller jeg, kjære gutter og jenter 3
Gjest TS Skrevet 29. mai 2011 #8 Skrevet 29. mai 2011 Dette vet vi. Det er jo ikke som om vi kan forvente at mannen får jobben gjort Selvfølgelig bare tuller jeg, kjære gutter og jenter Faen rå dame var det ihvertfall, nå er hun borte og treffer henne nok aldri igjen. Sukk
Gjest Purple Haze Skrevet 29. mai 2011 #9 Skrevet 29. mai 2011 Hadde en one night stand i går, mens vi hadde sex så fingra hun seg selv når jeg knulla henne. Hun kom ved hjelp av det, ganske genialt egentlig og noe som flere jenter burde prøve. Bare et tips. Mistet du jomfrudommen din i går? Vel, da kan jeg fortelle deg at det er temmelig almenn viten det du tipser om her. Men kjekt at du hadde en positiv sexopplevelse da 5
Gjest TS Skrevet 29. mai 2011 #10 Skrevet 29. mai 2011 Mistet du jomfrudommen din i går? Vel, da kan jeg fortelle deg at det er temmelig almenn viten det du tipser om her. Men kjekt at du hadde en positiv sexopplevelse da Jo veldig positiv opplevelse Er nettopp blitt 20 så kan komme inn på utesteder hvor jeg møter litt eldre kvinner. Dama var 27, jeg skal definitivt sikte meg inn på de litt eldre fremover. De vet hva de vil, og gjør det det som skal til.
Gjest HunterLady Skrevet 29. mai 2011 #11 Skrevet 29. mai 2011 Jo veldig positiv opplevelse Er nettopp blitt 20 så kan komme inn på utesteder hvor jeg møter litt eldre kvinner. Dama var 27, jeg skal definitivt sikte meg inn på de litt eldre fremover. De vet hva de vil, og gjør det det som skal til. Go for it! Høres ut som de er bra for deg!
Gjest TS Skrevet 29. mai 2011 #12 Skrevet 29. mai 2011 Go for it! Høres ut som de er bra for deg! Jo absolutt. Første gang med ei som er eldre faktisk. Bare synd de aldri ser noe potensiale på lengre sikt, har noen kompiser som har vært med noen som er en del eldre. Damene pleier bare å stikke av uten at de treffes mer, men man får nyte det så lenge man har sjansen.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå