Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest super frustret
Skrevet

Med god grunn egentlig...

Vil ha synspunkter på dette:

Jeg og kjæresten har det egentlig helt fantastisk.

Dette er mannen jeg ønsker og dele livet med, og det samme sier han. Ingen av oss har hatt det så bra tidligere.

MEN; jeg kjenner til litt av bakgrunnen hans. Og den åpner for mistenksomhet...

Derfor har jeg innimellom, ja jeg skammer meg, sjekket telefonen hans...

Og finner litt av hvert...

Meldinger fra andre jenter, greit nok! Han skal selvfølgelig få lov til å ha jentevenner. Innholdet er forsåvidt uskyldig med et par unntak. Siden jeg ikke vet hva han svarer på dette, kan jeg jo ikke fare i lufta heller.

Jeg har spurt om han har avsluttet alle sine tidligere "flørter" og fortalt dem at han ikke lenger er ledig på markedet. Og han svarer ja.

For en mnd siden sjekket jeg igjen tre-fire mld fra et guttenavn, siden de ikke er interessante har jeg ikke gått inn på dem før nå...

Der var de alle som en avsluttet med kos og klem....

INGEN jeg kjenner av mannfolk avslutter med det til en KOMPIS!!!

Sjekket nr...og det er selvfølgelig et kvinnemenneske...

Hvorfor han har lagret henne under et mannsnavn får meg til å bli gal. Det er jo for å skjule, og det funket! Nesten!

Innholdet var igjen heeelt uskyldig som: jeg er fyllesyk idag er du? Blablabla...

Men det hjelper liksom ikke helt da...

Jeg føler ikke for å skrike ut at jeg sjekker telefon, og at jeg nå begynner å stole svært lite på han. Er så delt på dette! Jeg ønsker jo å tro det han sier til meg!

Uskyldig til det motsatte er bevist eller?

Hva menes det om dette?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja sikkert :o

hvis jeg hadde en samboer jeg ville skjule flørt med andre for er ideen med å lagre menn under kvinnenavn bra :sjarmor:

ville konfrontert han. tror han lyver. ikke sikkert han er utro, men det kan virke som om han holder alle muligheter åpne. snikete.

Skrevet

På bakgrunn av meldingenes uskyldige innhold, er det nærliggende å tro at han pakker kvinnelige venner inn i mannsnavn for å unngå nærgående spørsmål fra deg. Litt feigt, men forståelig.

Pss..I og med at han gjør dette, så vet han sannsynligvis at du er troende til å snoke i meldingene hans.

Gjest Spørsmålstegnet
Skrevet

Jeg kjenner meg igjen i mye av det du skriver (har lagt inn en tråd om "sjekking av mobiltelefonen" tidligere).

Jeg har valgt å tro at kjæresten min er trofast og har ikke konfrontert han med løgnene. Vet ikke om det var det riktige valget i og med at jeg fortsatt vil være på vakt. Det er ganske slitsomt å leve med en nagende uro og mistenksomhet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Jeg hadde tatt dette på ramme alvor - fordi jeg selv er blitt bedratt nettopp på denne måten. Snakker altså av erfaring.

Jeg hadde bedt ham bestille mobilutskrift fra mobilen hans fra Telenor. Da vil du se omfanget av SMS-meldingene. Det er bare å forklare han hvordan du har det, og ettersom han jo er trofast og ikke har noe å skjule, er det jo ingen problem å bestille.

Protesterer han, vet du jo hva som foregår.

Skrevet

Vet du, ærlig talt hadde samboeren ment at jeg skulle bestille en utskrift av alt jeg har send så hadde jeg bedd han pakke seg vekk! og jeg har ikke hatt noen sms flørt sidenn jeg hadde det med han!!

Skrevet

Tror ikke noen sinne du kommer til å stole på denne fyren, og det er vel best å bare se det med en gang. Du sjekka jo mobilen hans uten å ha noen som helst grunn til det! Hva sier det om din tillit? Uansett hva han sier eller gjør, om du har grunn til å være misstroisk eller ikke, kommer du ikke noen sinne til å stole hundre prosent på han. Du kommer til å bli slitt i filler, og han kommer til å bli gal av din mistenksomhet.

Gjest Anonymous
Skrevet

Så mistenksom som du er, skjønner jeg at han "skjuler" meldinger. Du har tydelig vist at du ikke stoler på han.

Mulig han driver på med tull, eller kanskje ikke? Et forhold er bygget på tillit. Har du ikke tillit til han bør du enten ta et tak i deg selv (kanskje du bekymrer deg uten grunn?), eller finne noen du stoler på. Tror det kan slite veldig på forholdet å gå rundt å være mistenksomme på hverandre. Blir vel slitsomt både for deg og han etter hvert.

Skrevet

Det er greit å ha venner av det annet kjønn.

Det er greit å sende SMS til disse vennene, og det er greit å avslutte meldingene med "kos og klem".

Det er IKKE greit å lese andres post, e-post eller SMS'er.

Slikt kan på sikt være ødeleggende for et forhold.

Skrevet

Det å sjekke kjærestens meldinger jevnlig handler ikke om å sjekke om han er til å stole på. Det handler om å overvåke og kontrollere ham. Shame on you

Skrevet

Jeg tror at det har vært en grunn til å hun har sjekket mobilen til samboern sin, og ut i fra det hun har fortalt oss, så har hun jo hatt grunn til å bekymre seg!

Hva sier det egentlig om han at han har lagret ei jente under et guttenavn? Det sier bare at han er ute etter å holde kontakten med denne jenta skjult - og hvilke signaler sender han da til kjæresten sin?

At hun ikke stoler på han - det er det jo god grunn til! Hun sier jo selv at bakgrunnen hans gjorde at hun ble usikker og sjekket...SELVFØLGELIG!

Syns det er på tide at mannfolket må forklare seg - sånn at "super frusterert" ikke trenger å lurer og bekymre seg lenger! Forholdet kommer aldri til å vare hvis det skal være basert på løgn og bedrag!

K

Gjest Anonymous
Skrevet

siden du har gjort det du har gjort, kan det komme av en intuisjon om at noe ikke stemte.så lytt til intuisjonen. dette er snuskete greier. jeg hadde aldri gjort slike ting

Skrevet
Hva sier det egentlig om han at han har lagret ei jente under et guttenavn?

Antakelig er han lei av at hun snoker i sakene hans...?

Og du, Super frustrert, hvorfor er du sammen med en du ikke stoler på?

Skrevet

Noen ganger sier magefølelsen ganske mye...og den har fått deg til å sjekke moben hans....med god grunn!! Det er som regel en grunn for at man sjekker (uansett om det er akseptabelt eller ikke!!!)

Kanskje er de bare venner, men å skjule dem under andre navn er feigt, uomtenksomt, unødvendig.......

Det man ikke er redd for at andre ikke skal vite, skjuler man ikke!!!

Gjest Anonymous
Skrevet

Ser det er mange delte meninger om dette...

Riktig eller galt spiller ingen rolle akkurat nå, gjort er gjort og det jeg fryktet stemte jo!

Noen av dere får meg til å høres ut som jeg stein gæærn, noe jeg absolutt ikke er!

Han har ikke filla peiling på at telefonen er sjekket, jeg har aldri vist min mistenksomhet på noen som helst måte for han heller.

Som jeg nevnte tidligere har jeg spurt om han har avsluttet alle sine flørte før min tid, og den gikk jo tilbake til meg også. Noe mer enn det har jeg aldri tatt opp.

Men ja, godt spørsmål! Hvorfor er jeg sammen med en jeg har problemer med å stole på? Det vet jeg ikke, og jeg vet ikke hvor lenge jeg klarer å skjule for han heller.

Jeg kommer ikke til å spørre eller konfrontere han om dette.

Har bestemt meg for å kutte ut så godt det lar seg gjøre.

Hadde det bare stått hennes navn på disse mld så hadde alt vært greit, men det er det at han pakker henne inn som en mann!! Hvorfor gjør man det! Som sagt, han aner ikke at jeg har sett det. Så det er garantert IKKE derfor.

MEN; jeg lukker øynene og velger å tro på det han sier til meg. Uskyldig til det motsatte er bevist. Det kan være tusen grunner til dette... Selv om det selvfølgelig lukter rart av det...

Takk for innspillene!

-superfrustert-

Skrevet

*sukk* glad jeg slipper sånne bekymringer. Jeg legger alle regingene våre inn på netbank, så jeg ser utskriften (har spesifisert) fra mobilen hans hver måned. Skulle jeg bli i tvil, kan jeg skjekke alle tlf.nr om jeg vil.

Skjønner hvorfor du gjorde som du gjorde. Utrolig vondt å ha mistanke om at den man er glad i juger for enn.

Lykke til!

Gjest GreenSky
Skrevet
Med god grunn egentlig...

Vil ha synspunkter på dette:

Jeg og kjæresten har det egentlig helt fantastisk.

Dette er mannen jeg ønsker og dele livet med, og det samme sier han. Ingen av oss har hatt det så bra tidligere.

MEN; jeg kjenner til litt av bakgrunnen hans. Og den åpner for mistenksomhet...

Derfor har jeg innimellom, ja jeg skammer meg, sjekket telefonen hans...

Og finner litt av hvert...

Meldinger fra andre jenter, greit nok! Han skal selvfølgelig få lov til å ha jentevenner. Innholdet er forsåvidt uskyldig med et par unntak. Siden jeg ikke vet hva han svarer på dette, kan jeg jo ikke fare i lufta heller.

Jeg har spurt om han har avsluttet alle sine tidligere "flørter" og fortalt dem at han ikke lenger er ledig på markedet. Og han svarer ja.

For en mnd siden sjekket jeg igjen tre-fire mld fra et guttenavn, siden de ikke er interessante har jeg ikke gått inn på dem før nå...

Der var de alle som en avsluttet med kos og klem....

INGEN jeg kjenner av mannfolk avslutter med det til en KOMPIS!!!

Sjekket nr...og det er selvfølgelig et kvinnemenneske...

Hvorfor han har lagret henne under et mannsnavn får meg til å bli gal. Det er jo for å skjule, og det funket! Nesten!

Innholdet var igjen heeelt uskyldig som: jeg er fyllesyk idag er du? Blablabla...

Men det hjelper liksom ikke helt da...

Jeg føler ikke for å skrike ut at jeg sjekker telefon, og at jeg nå begynner å stole svært lite på han. Er så delt på dette! Jeg ønsker jo å tro det han sier til meg!

Uskyldig til det motsatte er bevist eller?

Hva menes det om dette?

Tjah, altså jeg vet ikke. Men jeg har en kamerat som faktisk har lagret mitt navn under et mannsnavn på mobilen. Dette fordi kona hans er ekstremt sjalu, og sjekket tlf. Vi er kun gode venner, men hun liker ikke at han har jentevenner, og for å unngå en konfliktsituasjon, har han altså lagret tlf.nr mitt under et mannsnavn. Kan ikke si at jeg liker det, men han får nå bestemme det selv.

Skrevet

Antakelig er han lei av at hun snoker i sakene hans...?

Og du, Super frustrert, hvorfor er du sammen med en du ikke stoler på?

Og hvorfor er han lei av at hun snoker i sakene hans? Fordi han har noe å skjule, kanskje?

Ser at Greensky har et sånt "mannsnavn" hos en kamerat av seg. Jeg må bare spørre om det føles ålreit å "lure" noen på den måten? For å unngå konfrontasjon...Hvordan kommer denne sjalu kona til å oppfatte dette hvis hun oppdager det?

Jeg syns ikke det er rart at folk blir mistenksomme og sjalu jeg... :roll:

K

K

Gjest Anonymous
Skrevet

At man ikke åpent kan lese hverandres meldinger, tyder på generell liten åpenhet i forholdet. Det skulle liksom ikke være nødvendig å ha hemmeligheter for hverandre. Barnslig.

Gjest optimist!
Skrevet
At man ikke åpent kan lese hverandres meldinger' date=' tyder på generell liten åpenhet i forholdet. Det skulle liksom ikke være nødvendig å ha hemmeligheter for hverandre. Barnslig.[/quote']

Å lese andres medlinger vitner om manglende tillitt. Dessuten er det å lese mail like galt som å åpne brev, men du gjør vel det også?

Tror alle trenger litt privatliv, også i et forhold.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...