Gjest Pet Skrevet 29. mai 2011 #1 Skrevet 29. mai 2011 Jeg har samlet på korker i veldig mange år nå. Det dreier seg altså om slike korker som er på glassflasker. Og nå lurer jeg på følgende: Hva kan jeg lage av disse korkene? Det eneste jeg vet om er dørmatte og det har jeg selvfølgelig laget mange av allerede og gitt bort, loddet ut osv., så nå har jeg lyst til å lage noe annet av korkene. Men hva? Hvis jeg ikke finner på noe å lage av dem må jeg nesten kvitte med med dem. Vet dere om noen som kan være interessert i en koffert full av korker? Fretex? Har så lite lyst til å kaste dem i søpla da jeg vil helst at de skal komme til nytte. Vær så snill å svar ordentlig, jeg trenger virkelig et svar på dette.
Gjest Elfrida Skrevet 29. mai 2011 #2 Skrevet 29. mai 2011 Enjoy: http://www.google.com/search?q=bottle+caps+craft&hl=en&client=firefox-a&hs=rmu&rls=org.mozilla:nb-NO:official&prmd=ivns&source=lnms&tbm=isch&ei=dOPhTbv7EsTpOcfroc8G&sa=X&oi=mode_link&ct=mode&cd=2&ved=0CB4Q_AUoAQ&biw=1318&bih=1041
PecanPie Skrevet 31. mai 2011 #3 Skrevet 31. mai 2011 Jeg kjøpte magneter laget av korker. To korker var malt som hver sin halvdel av en dachs. Har også sett øredobber som var laget av korker slått flate, og limt sammen to og to. Ganske kule!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå