Gå til innhold

Anbefalte innlegg

AnonymBruker
Skrevet

Hei på dere KG brukere :P

Singel og søt er jeg :) Men å gud så lei jeg er av manwhores!!

Menn som har ligget med halvparten av alle jentene i Oslo(sikkert fler).

Menn som ikke tenker på annet enn fitte og sex. Menn som påstår de kan gi meg en deilig rundgang med oral, anal og diverse..Jees...

Nei gi meg enn mann som ser meg og min personlighet.

Gi meg en mann som ikke har hatt sex med alle han har truffet på, og som må raske på å pule fordi han bare lever en gang...

Jeg tror jammen meg han finnes på kristendate.no.

Ja der finnes vel mannen med moral og gode verdier :)

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Hahaha :skratte:

• Liker 3
AnonymBruker
Skrevet

Lykke til!

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, jeg har for gøy penset litt gjennom utvaget av menn på Kristendate og de kan deles inn i følgende kategorier:

1. Menn som ennå bor hjemme hos mor og ALDRI har så mye som tatt på en kvinne.

2. Fremtidige konebankere med Bibelen i hånd.

3. Menn du ser er usikre keitete jomfurer på 35 + med ingeniørsveis og alle klærne fra Dressmann.

4. Såkalte sport og freshe naturelskere som egentlig er homofile.

• Liker 11
AnonymBruker
Skrevet

Ja da er det nok ganske sjanseløst.

Hvor finner jeg mannen som ikke er en manwhore da????? :trist:

Skrevet

I himmelen, mitt barn! :opplyser:

• Liker 6
Gjest Ms. Raggsokk
Skrevet

Lykke til.

Forøvrig må det da finnes en mellomting mellom de mennene du nevner og de som henger på denne datingsiden.

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Mange av oss menn som har akkurat samme problemstilling.

Sannelig ikke like lett å finne ei jordnær og oppgående jente som ikke bare er ute etter en flørt og pikk.

• Liker 1
Gjest Carleigh-Ann
Skrevet

Haha jeg har tenkt det samme selv! kristendate eller en amish kanskje, de har bra moralske verdier. Men spørs om det blir noe særlig gøy da. De er vel imot både musikk og alkohol, siden det er syndig. Men du kan jo prøve :)

AnonymBruker
Skrevet

Oh Lord :skratte:

Men fra spøk til Volvo (3barn og husmorjobb).

Hvor i all verden finner jeg menn som ikke bare puler rundt da??

Og som har moraler, verdier og er en ordentlig mann?

Gjest *smak*
Skrevet

Haha jeg har tenkt det samme selv! kristendate eller en amish kanskje, de har bra moralske verdier. Men spørs om det blir noe særlig gøy da. De er vel imot både musikk og alkohol, siden det er syndig. Men du kan jo prøve :)

Verdier som sier at hvis man og kone er uenige så har mannen siste ordet.. NEI takk.. :rope:

• Liker 1
AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å være fordomsfull og "morsom" på andres vegne når man ikke vet hva man snakker om. Så dumme dere virker.

Dere har sikkert mange mennesker i kretsen deres som er religiøse, men de deler det ikke med dere fordi dere reagerer sånn som dette.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Det er lett å være fordomsfull og "morsom" på andres vegne når man ikke vet hva man snakker om. Så dumme dere virker.

Dere har sikkert mange mennesker i kretsen deres som er religiøse, men de deler det ikke med dere fordi dere reagerer sånn som dette.

Er det rart. Kikket litt på datingsiden, og når man leser slikt som dette får ihvertfall JEG bakoversveis:

"Jeg er en mann som elsker Jesus MEST AV ALT og elsker å ære Ham. Men jeg har også opplevd livets værste sider, men Gud har vært med hele tiden og har ført meg igjennom og den prosessen er jeg i enda. Elsker turer i fjellet, i skog og mark, så vel som å grille på stranden i solnedgangen."

• Liker 4
AnonymBruker
Skrevet

TS her...

Nå var ikke denne tråden laget for å kaste lys på ekstremisme i kristne miljøer eller hos ett kristent menneske. Ment som å være ett humoristisk innlegg, i jakten på den rette mann som kanskje har ett viss jordnært syn på livet og ikke bare baserer seg på ett seksuelt forhold....

Det var heller ikke meningen å være humoristisk på bekostning av kristne.

Men jeg mener at kristne menn, kanskje har ett annet syn på forhold, dating, verdier osv enn vanlig mannen i gaten som jeg har truffet på, som bare er intr i det seksuelle og å få pult så mange som mulig før han blir gammel og grå.....

Til siste gjest: man velger jo med omhu og ligger unna de som virker mest ekstreme, om det gjelder seksuelle eller mtp religiøse.....

• Liker 1
Skrevet

Verdier som sier at hvis man og kone er uenige så har mannen siste ordet.. NEI takk.. :rope:

Hvem mener du skal ha siste ordet da?

Du?

Hvorfor det?

Skrevet

...kristendate eller en amish kanskje, de har bra moralske verdier. Men spørs om det blir noe særlig gøy da. De er vel imot både musikk og alkohol, siden det er syndig.

Kan så være, men de er noen resere på festlige ballspill og annet morsomt som folk ikke lengre tenker på som morsomt. Kanskje det ER morsomt alikevel, i den rette settingen? ;)
AnonymBruker
Skrevet

Ja da er det nok ganske sjanseløst.

Hvor finner jeg mannen som ikke er en manwhore da????? :trist:

Det er vel ikke noe vanskelig. Det er jo bare å gå etter en av de upopulære mennene. Da var det kanskje ikke så farlig alikevel?

AnonymBruker
Skrevet

Ha ha, jeg har for gøy penset litt gjennom utvaget av menn på Kristendate og de kan deles inn i følgende kategorier:

1. Menn som ennå bor hjemme hos mor og ALDRI har så mye som tatt på en kvinne.

2. Fremtidige konebankere med Bibelen i hånd.

3. Menn du ser er usikre keitete jomfurer på 35 + med ingeniørsveis og alle klærne fra Dressmann.

4. Såkalte sport og freshe naturelskere som egentlig er homofile.

Fint du ikke er fordomsfull. Dette her er latterlig.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Du trenger ikke finne en kristen mann for å finne en mann med prinsiper og verdier.

jeg er ateist, og føler allikevel at det er viktig å følge en slags moral. Har også en kompis som er ateist, som har ekstremt god moral. Ser egentlig ikke for meg at han noensinne kommer til å gjøre noe galt, han har rett og slett veldig sterke prinsipper.

Disse mennene er kanskje vanskelige å finne, da de (vi) ikke er dem som breier seg mest når vi først går på byen.

• Liker 2
AnonymBruker
Skrevet

Finn en litt sjenert mann med tykke briller, geeky klær og dårlig hårsveis, for han kommer til å blomstre i 30-årene når softwareideen hans plukkes opp et sted og han blir millionær og lærer å kle seg, og vips har du en fantastisk ektemann som ikke er player :D

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...