Gå til innhold

Lurer litt her???

Anbefalte innlegg

Gjest Anonymous
Skrevet

Vi pusser opp,,,, masse rot over alt. Men sambo vil allikevel invitere kompiser på besøk... :-? Føler at sånt kan vente til vi er ferdig med oppussingen jeg.

Særlig siden dette er et lite hus, der gang kjøkken og stue går i ett.

Hmm overdramatisere jeg litt her eller??

Noen som har meninger om dette? :o

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du overdramatiserer. Så sant dette ikke er en kompis det er viktig å imponere forstår han helt sikkert at det er rotete... MEN det kan være en belastning oppe i alt sammen å skulle ta seg av en gjest. Det er noe å ta med i beregningen... :wink:

Gjest Anonymous
Skrevet

Veeel ikke akkurat ute etter å imponere kompiser :D men for å si det sånn skal mye til for å komme seg fra gang til stue uten å snuble i alt verktøy +div.... :-?

hehe føles som om jeg bor mitt på en byggetomt...

Skrevet

.. ikke bry deg om rotet... - er det kamerater - så betyr det ikke så mye..

Gjør det enkelt og la selskapet være det viktigste...

Sikkert deilig å slappe litt av i kaoset også.

(Har en vennine som har pusset opp i nesten 5 år... og kan ikke ta imot besøk før hun blir ferdig... - det blir jo bare dumt)

Skrevet

Slå to fluer i en smekk. Inviter til oppussings-dugnad. Dere står for drikke, mot at gutta hjelper til med oppussingen! :D

Skrevet
Slå to fluer i en smekk. Inviter til oppussings-dugnad. Dere står for drikke' date= mot at gutta hjelper til med oppussingen! :D :o Da vil jeg gjerne se bilde av resultatet.. :ler:
Gjest Anonymous
Skrevet

hadde kanskje vært noe... Vel vel håper rotet er vekke før jul... :P så kan jeg sette meg tilbake å le av alt rotet som var :hoho:

:enig: (i hope)

Skrevet

Kommer an på hvor lenge dere har tenkt å pusse opp også da. Vi har pusset opp i tre år, og hadde vel vært eremitter nå hvis vi ikke kunne hatt folk innomhus :ler:

Hvis dere skal holde på til jul, synes jeg definitivt han skal få lov til å ha gutta på besøk. Det er jo bare å shine opp rundt rotet. Dessuten synes vel gutter at verktøy bare er kult allikevel :sjarmor:

Skrevet

Vi har pusset opp i sommer,og vi fikk besøk av både mine og sambos venner.Men di vi ikke har så ofte kontakt med ventet vi med til vi var ferdig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...