Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #1 Skrevet 11. november 2003 Vi pusser opp,,,, masse rot over alt. Men sambo vil allikevel invitere kompiser på besøk... :-? Føler at sånt kan vente til vi er ferdig med oppussingen jeg. Særlig siden dette er et lite hus, der gang kjøkken og stue går i ett. Hmm overdramatisere jeg litt her eller?? Noen som har meninger om dette? :o
Suzy Skrevet 11. november 2003 #2 Skrevet 11. november 2003 Du overdramatiserer. Så sant dette ikke er en kompis det er viktig å imponere forstår han helt sikkert at det er rotete... MEN det kan være en belastning oppe i alt sammen å skulle ta seg av en gjest. Det er noe å ta med i beregningen...
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #3 Skrevet 11. november 2003 Veeel ikke akkurat ute etter å imponere kompiser :D men for å si det sånn skal mye til for å komme seg fra gang til stue uten å snuble i alt verktøy +div.... :-? hehe føles som om jeg bor mitt på en byggetomt...
LilleBille Skrevet 11. november 2003 #4 Skrevet 11. november 2003 .. ikke bry deg om rotet... - er det kamerater - så betyr det ikke så mye.. Gjør det enkelt og la selskapet være det viktigste... Sikkert deilig å slappe litt av i kaoset også. (Har en vennine som har pusset opp i nesten 5 år... og kan ikke ta imot besøk før hun blir ferdig... - det blir jo bare dumt)
Livets datter Skrevet 11. november 2003 #5 Skrevet 11. november 2003 Slå to fluer i en smekk. Inviter til oppussings-dugnad. Dere står for drikke, mot at gutta hjelper til med oppussingen! :D
Gjest Starya Skrevet 11. november 2003 #6 Skrevet 11. november 2003 Slå to fluer i en smekk. Inviter til oppussings-dugnad. Dere står for drikke' date= mot at gutta hjelper til med oppussingen! :D :o Da vil jeg gjerne se bilde av resultatet..
Gjest Anonymous Skrevet 11. november 2003 #7 Skrevet 11. november 2003 hadde kanskje vært noe... Vel vel håper rotet er vekke før jul... så kan jeg sette meg tilbake å le av alt rotet som var (i hope)
Snorkie Skrevet 11. november 2003 #8 Skrevet 11. november 2003 Kommer an på hvor lenge dere har tenkt å pusse opp også da. Vi har pusset opp i tre år, og hadde vel vært eremitter nå hvis vi ikke kunne hatt folk innomhus Hvis dere skal holde på til jul, synes jeg definitivt han skal få lov til å ha gutta på besøk. Det er jo bare å shine opp rundt rotet. Dessuten synes vel gutter at verktøy bare er kult allikevel
Gjest pooh Skrevet 13. november 2003 #9 Skrevet 13. november 2003 Vi har pusset opp i sommer,og vi fikk besøk av både mine og sambos venner.Men di vi ikke har så ofte kontakt med ventet vi med til vi var ferdig.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå