leirbål Skrevet 28. mai 2011 #1 Del Skrevet 28. mai 2011 (endret) Jeg planlegger litt, og lurer på hva jeg skal kle på snuppa når hun begynner å krabbe. Når det er tørt og fint er det greit, men hva hvis det er vått på bakken. Hun vil jo slite hull i gummibuksen veldig fort. Eller? Av fottøy lurer jeg på å kjøpe slike. Er det lurt? Jeg har ikke planlagt at hun skal ut å krabbe i øsende regnvær, men vi kommer ikke alltid til å være inne selv om det har regnet før på dagen. Endret 28. mai 2011 av leirbål Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. mai 2011 #2 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg ville heller kjøpt Stonz booties enn de du linker til fra Reima. Vi har hatt begge deler, og de fra Reima holdt seg ikke godt på foten, samt at Stonz har sklisikker såle, i tillegg til at de sitter godt på foten pga. stramming både ved ankelen og oppe. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #3 Del Skrevet 28. mai 2011 Hvor kjøper du dem? Takk for tipset, forresten. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. mai 2011 #4 Del Skrevet 28. mai 2011 Stonz kjøpte jeg på Barnas Hus. De er litt dyrere enn Reima (koster rundt 400), men som sagt bedre og mer anvendelige, og da de begynte å bli litt små, kjøpte jeg straks nye i større størrelse til bruk ved soving i vogn. Du får også kjøpt løst fôr til dem til vinterbruk. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #5 Del Skrevet 28. mai 2011 Flott. Skal bestille sånne. Har du noen tips til bukser? Ser for meg at hun river hull i gummibuksene veldig fort. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Honesty Skrevet 28. mai 2011 #6 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg vil tippe at en vanlig "regnbukse" i minste størrelse vil holde lenge; de er mer slitesterke enn du tror. Vi brukte i fjor ReimaTec vår- og høstdress, og regnklær i minste størrelse fra KappAhl, og regntøyet er faktisk fortsatt i bruk, og uten en skramme, selv etter en sesong i barnehagen. Jenta vår er forresten over gjennomsnittet interessert i sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
leirbål Skrevet 28. mai 2011 Forfatter #7 Del Skrevet 28. mai 2011 Jeg vil tippe at en vanlig "regnbukse" i minste størrelse vil holde lenge; de er mer slitesterke enn du tror. Vi brukte i fjor ReimaTec vår- og høstdress, og regnklær i minste størrelse fra KappAhl, og regntøyet er faktisk fortsatt i bruk, og uten en skramme, selv etter en sesong i barnehagen. Jenta vår er forresten over gjennomsnittet interessert i sand. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
mars-mamma Skrevet 28. mai 2011 #8 Del Skrevet 28. mai 2011 Vi har brukt de "tøflene" fra Reima, og like fra NAME IT, og er kjempefornøyde. Aldri prøvd Stonz, da jeg synes det var en unødvendig utgift når de andre fungerte så fint:) De fra Name it er har i tillegg borrelås, så de sitter enda bedre enn Reima sine. (Selv om vi ikke har merket noe til at de fra Reima ikke sitter godt, da de sitter så høyt oppe. Vi har brukt de på en AKTIV krabber) Gummibukse fra Bogerud har fungert helt fint her, og han har krabbet på alt mulig av underlag. Brukte den utenpå både vinterdress og parkdress for å "spare" knærne på de dressene litt når han har krabbet på asfalt og slikt. Noe som ikke er det peneste, men veldig praktisk er å tape "sølvtape"/gaffatape rundt knærne på bukser, eller bruke knebeskyttere som skal brukes til skateboard/rulleskøyter. Finnes i veldig små str! Men noen av de er veldig klumpete, så vet ikke helt om det går litt utover krabbestillingen.. Lykke til med det du evt. velger, skriv gjerne hva du valgte og hvordan det har fungert for dere:-) Alltid like spennende å se andres erfaringer. Må også tilføye at det er så godt å høre at foreldre tar med også de minste ut selv om det har regnet! Er for mange som kun kan være ut i solskinn... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest pysepusen Skrevet 29. mai 2011 #9 Del Skrevet 29. mai 2011 Her kjøpte jeg en billig dress til da han krabbet for om det skulle bli hull i den så kunne jeg kjøpe en ny Men den har jammen meg vært slitesterk! Kjøpte på Lindex Har også de "skoene" fra Reima og synes de har vært helt greie. Gadd ikke kjøpe Stonz ettersom han holdt på å lære seg å gå da vi begynte å være mer ute. Da kjøpte jeg heller mange par skinntøfler (her kan de kjøpes billig og da gjorde det ikke noe om ødela dem etter en liten stund). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest imli Skrevet 29. mai 2011 #10 Del Skrevet 29. mai 2011 Eg hadde Stonz til minsten min, viss du kjøper på nett hender det at dei legg ut nokre av modellane for sal, eg fekk kjøpt til 200 kr Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Caramba Skrevet 29. mai 2011 #11 Del Skrevet 29. mai 2011 Tynn parkdress eller gummibukse har alltid fungert fint her, de har aldri krabbet hull på knærne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Umuriel Skrevet 29. mai 2011 #12 Del Skrevet 29. mai 2011 Den første parkdressen vi hadde var fra Reflex, og den var kjempegod. Barnas Hus har rabatt på de dressene nå for tida. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Enny Skrevet 29. mai 2011 #13 Del Skrevet 29. mai 2011 Vi har Stonz og vårdress fra Polarn o. pyret, og vi er knallfornøyd! Det trenger ikke koste mye heller. Jeg har kjøpte gjennom finn.no. Fikk stonz for 200 kr ubrukt og dressen kostet 250 kr. Dressen var brukt, men det vistes ikke. Så mitt heteste tips er å kjøpe godt utstyr brukt. Man kan få det billigere enn det jeg fikk også! :D Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå