Gjest LonelyAngel Skrevet 29. mai 2011 #41 Skrevet 29. mai 2011 Off.. på ann igjen 1. Smaken er som baken selv om 99% av alle menn i verden ikke hadde sagt nei til en Victorias secret kropp. 2. Ikke alle i Victorias secret er like slanke. (Bla. Adriana lima har en del mer på kroppen) 3. Cindy crawford Like slank hun som VS modellene.
cyanid Skrevet 31. mai 2011 #42 Skrevet 31. mai 2011 Virkelig? Ja dessverre.. Marilyn Monroe også faktisk, så om fjerning av ribbein er symbolet på sunne naturlige kvinner med former, er det jo noe stein galent med kroppssynet til enkelte
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #43 Skrevet 1. juni 2011 Nei det er jo ikke det. men modellbransjen kunne jo vist alle kroppstyper ikke bare oversize eller undersize. Det fins en mellomting. Det finnes noen få da. Hun her synes jeg er så utrolig nydelig uten å være oversized: Whitney Thompson Whitney Thompson her også Fremdeles nydelig Whitney Thompson
Moscato Skrevet 1. juni 2011 #45 Skrevet 1. juni 2011 Hun er i plus size-kategorien, ja. Jeg synes ansiktet hennes ødelegger mye. Surtryne på alle bildene jeg har sett av henne...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #46 Skrevet 1. juni 2011 Hun ser da vitterlig plus size ut? Hun er plus size ja, men ikke blubbete og halvfeit (det jeg legger i oversized). Et eksempel på at ikke alle plus size trekker for langt mot den andre enden av skalaen. Jeg synes hun ser sunn og vakker ut. Forresten interessant at jeg viser til et eksempel på en plus size modell som ikke er feit i en tråd om modellkropper, og så henger folk seg opp i at hun har surtryne. Gaaad, KG-damer er noen kresne individer.
Moscato Skrevet 1. juni 2011 #47 Skrevet 1. juni 2011 Nei unnskyld at jeg synes ansiktet er en viktig del av helhetsinntrykket når det gjelder modeller...
AnonymBruker Skrevet 1. juni 2011 #48 Skrevet 1. juni 2011 Det var modellkroppene og størrelsen på disse som var temaet i denne tråden, så unnskyld at jeg synes kommentaren om surtrynet var lite relevant.
Gjest mann Skrevet 1. juni 2011 #49 Skrevet 1. juni 2011 Det er forsåvidt ikke noe galt i å ha små bryster, eller å være tynn, men det hadde kanskje vært greit om vi hadde litt større variasjon på modellene, slik at man kunne velge en som passet til kjolen, og ikke forsøke og forme modellen for å passe inn i den Sukk. Men sånn vil det nok ikke bli all den tid motehusene prøver å spare penger på stoffet (tekstilene).Jo mindre størrelser, jo mer meter med tekstiler spares, og jo mer penger spares det. Resultatet er at modellene må gå på narko for å orke at de aldri får mat,så de kan passe i standard-størrelsen. Trist at de sluttet med slanke damer, og begynte med narkoavhengige toalettpapipr-knaskende skjeletter i stedet.Mange av dem har jo faktisk dødd av sult , som jeg har hørt.
Moscato Skrevet 1. juni 2011 #50 Skrevet 1. juni 2011 Sukk. Men sånn vil det nok ikke bli all den tid motehusene prøver å spare penger på stoffet (tekstilene).Jo mindre størrelser, jo mer meter med tekstiler spares, og jo mer penger spares det. Resultatet er at modellene må gå på narko for å orke at de aldri får mat,så de kan passe i standard-størrelsen. I så fall hadde de spart langt mer på å bruke lavere modeller. Vi som er 160 trenger ikke å være fullstendig skrapa for å ha stadardmålene på byste-midje-hofte, og de ville spart stoff på lengda i tillegg til bredda Mindre sko bruker vi som regel også... 1
Gjest mann Skrevet 2. juni 2011 #51 Skrevet 2. juni 2011 I så fall hadde de spart langt mer på å bruke lavere modeller. Vi som er 160 trenger ikke å være fullstendig skrapa for å ha stadardmålene på byste-midje-hofte, og de ville spart stoff på lengda i tillegg til bredda Mindre sko bruker vi som regel også... Joda, men en feminin kvinne på 160 ligner jo fint lite på en ung, slank mann... Det handler ikke om å designe klær for vanlige kvinner, men om å designe for å tekkes designerens egen fantasi... Og dersom de hadde skapt klær for dere på 160, tror du ikke at de ville prøvd å tyne også den størrelsen? Siden små kvinner helt skrapa, så klærne kan lages av mindre antall meter stoff, vil jo alltid spare kroner...
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå